Editörler : Mehmet Balci
«701770187019702070217022702370247025702670277028»
17 Ağustos 2019 17:40

Hellianthusannuus
Yasaklı
Evet yine sayılar oranlar ihtimaller konuşuluyor bu forumda insanlık yok saydamlık yok derde deva yok...
17 Ağustos 2019 17:45

Gıdaci099
Aday Memur
evet bayramdan sonra ilk sayı geldi
17 Ağustos 2019 17:46

BBZwek
Şef
Kardeşim emin ol o mücadele edenlerden birisi de benim tek hesabım var o da bu. Bende atama bekliyorum ve olsun diy dua ediyorum. Hergün bakanlığı ararım bi Bilgi almak için ama senin gibiler yüzünden yazamıyorum. Çalışma bitti kadrolar gönderildi talep 3 bin civarında Eylül ayında ilana çıkması bekleniyor dendi. Benim uydurmam değil bakanlıktan bizzat aldığım Bilgi
Stalk, 1 ay önce - Alıntıya git
İnşallah. Umudu olmayan da burada atama olmayacak yazıp moral bozmasın artık. Umudunuz yoksa bizim var.
17 Ağustos 2019 17:51

chelse
Daire Başkanı

Targel döneminde sınava girmediğim için atamayı kaybettim.Sonraki dönemlerde de aktif mücadeleye katılmış ve 1 puanla atamayı kaçırmış biri olarak söylüyorum.Atamanın mücadele ile hiç alakası yok,atama proje ile alakalı bir durum.2010 targel projesi çıkıncaya kadar kimse twit mesaj filan atmadı grup falan da yoktu ama proje olunca 8 bine kadar alım yapıldı tüm bölümlerden.Ama bizim koltuk sevdalısı meslektaşlarımız danıştaya dava açınca köylerden merkeze çekildiler ve merkezde kadrolar şişti.Sonrası malum 3 sene atamasız geçti 2016 da 1550 kişilik bir atama oldu.Ertesi sene fetöden 1570 kişi atılınca onların yerine 2058 kişi alındı.6 senede net alım tüm bölümler dahil 2 bin kişi.Proje olmazsa yine alınacak kişi sayısı yine 1500 2000 kişi o da alırsa.Onun için bize proje lazım proje. inşallah şu şuradan güzel bir proje çıkarda hepimiz atanırız yoksa işimiz zor.


Mcflay Juniar, 1 ay önce - Alıntıya git

Kardeşim millet işsiz güçsüz işte Etkinlik diyerek kendilerine bir iş yaratmışlar..Bakan LİMİTLİ VE KISITLI diyor birisi atlıyor.İhtiyaç talep edilenden fazla diyor.Ama sayıyı vermiyor neden vermiyor ??? Bakan mı yalan konuşuyor ??? Bakan bize süpriz mi yapacak. Pakdemirlinin sürpriz yapacağına inanan var mı ??? The Lost 99 yazmış Puanı düşükler burdan millleti etkiliyor.Puanı düşükler KPSS çalışmaya başladıda.Madem Puanımız düşük olduğuna inanıyorsun.700 ZM alınsın puanı düşükler atanmasın.Neden 2100 kişi istiyorsunuz ??? Taglarımızda 700 Zm kullanalım Ayrıca kendi FACE gruplarında kimse si...k lemeyince hemen topu burakilere atıyorlar.

17 Ağustos 2019 17:58

chelse
Daire Başkanı
Kardeşim emin ol o mücadele edenlerden birisi de benim tek hesabım var o da bu. Bende atama bekliyorum ve olsun diy dua ediyorum. Hergün bakanlığı ararım bi Bilgi almak için ama senin gibiler yüzünden yazamıyorum. Çalışma bitti kadrolar gönderildi talep 3 bin civarında Eylül ayında ilana çıkması bekleniyor dendi. Benim uydurmam değil bakanlıktan bizzat aldığım Bilgi
Stalk, 1 ay önce - Alıntıya git

Kardeşim bu yıl Atama olması çok çok zor.Yıl bitti geçen yılda bu muhabbetler vardı.Aralıkta bile ilan çıkacak dediler.Ben bakanın Tarım şurasında veya bütçe görüşmelerinde Atama sayılarını açıklayacağını ve 2020 yılında alım yapacağının sözünü vereceğini düşünüyorum.

17 Ağustos 2019 18:01

Hellianthusannuus
Yasaklı

Kardeşim millet işsiz güçsüz işte Etkinlik diyerek kendilerine bir iş yaratmışlar..Bakan LİMİTLİ VE KISITLI diyor birisi atlıyor.İhtiyaç talep edilenden fazla diyor.Ama sayıyı vermiyor neden vermiyor ??? Bakan mı yalan konuşuyor ??? Bakan bize süpriz mi yapacak. Pakdemirlinin sürpriz yapacağına inanan var mı ??? The Lost 99 yazmış Puanı düşükler burdan millleti etkiliyor.Puanı düşükler KPSS çalışmaya başladıda.Madem Puanımız düşük olduğuna inanıyorsun.700 ZM alınsın puanı düşükler atanmasın.Neden 2100 kişi istiyorsunuz ??? Taglarımızda 700 Zm kullanalım Ayrıca kendi FACE gruplarında kimse si...k lemeyince hemen topu burakilere atıyorlar.


chelse, 1 ay önce - Alıntıya git
Chelse ne diyon aq ihtiyaç talepten fazla ne demek la her zaman ihtiyaç talepten fazladır ihtiyaç hiçbir zaman kapanmadı ki sen bari yapma
17 Ağustos 2019 18:06

chelse
Daire Başkanı
Chelse ne diyon aq ihtiyaç talepten fazla ne demek la her zaman ihtiyaç talepten fazladır ihtiyaç hiçbir zaman kapanmadı ki sen bari yapma
Hellianthusannuus, 1 ay önce - Alıntıya git

Yok ya birisi yazmış şuan Cumhurbaşkanlığında olan kadrolar sosyal medyada dönen tahminlerden fazlaymış.Öncelikle tahmin edilen sayı kaç ????? Tahminlerin üzerindeki sayı kaç.???? Birşey yazıyorlar sonra kendileri bile inanmıyor.Yoksa açığın fazla olduğu Fakıbabanın 10551 sözünde belli oldu.Pakdemirli son konuşmasında GIDA ,ZİRAAT ,VETERİNER ,SU ÜRÜNLERİ önemli bir ihtiyaç çıkmadı dedi.Adam sayıların az olacağının sinyalini son 2 programındada üstüne basa basa vurguladı.Birisi çıkıp yok tahminden fazla deyip sayı yazmaması ahmalıklıktan başkası değil .

17 Ağustos 2019 18:15

Stalk
Yasaklı

Kardeşim bu yıl Atama olması çok çok zor.Yıl bitti geçen yılda bu muhabbetler vardı.Aralıkta bile ilan çıkacak dediler.Ben bakanın Tarım şurasında veya bütçe görüşmelerinde Atama sayılarını açıklayacağını ve 2020 yılında alım yapacağının sözünü vereceğini düşünüyorum.


chelse, 1 ay önce - Alıntıya git
Geçen Aralık'ta alım olacak diye söylenti vardı ama bakanlıkta tık yoktu çalışma falan yok diyip kapatıyorlardı telefonları. Bakanlıkta pergemde ne zaman çalışma olduysanaz ve ya çok atama oldu. Zaten hepimizin psikolojisi bozuldu ilanı görmekte inanmayacaz
17 Ağustos 2019 18:19

veteriner hekim03
Aday Memur
Geçen Aralık'ta alım olacak diye söylenti vardı ama bakanlıkta tık yoktu çalışma falan yok diyip kapatıyorlardı telefonları. Bakanlıkta pergemde ne zaman çalışma olduysanaz ve ya çok atama oldu. Zaten hepimizin psikolojisi bozuldu ilanı görmekte inanmayacaz
Stalk, 1 ay önce - Alıntıya git

kardeşim demekki yakın zamanda aramışssın ne zaman aradın 3000bin civardı dendi aydınlatır mısın diğer kardeşimiz de 1100 e onay alınırsa atanırsın demiş çalışma var arandıgında deniyor zaten siz de bilgilendirirseniz ,iyi olur

17 Ağustos 2019 18:20

Hellianthusannuus
Yasaklı

Yok ya birisi yazmış şuan Cumhurbaşkanlığında olan kadrolar sosyal medyada dönen tahminlerden fazlaymış.Öncelikle tahmin edilen sayı kaç ????? Tahminlerin üzerindeki sayı kaç.???? Birşey yazıyorlar sonra kendileri bile inanmıyor.Yoksa açığın fazla olduğu Fakıbabanın 10551 sözünde belli oldu.Pakdemirli son konuşmasında GIDA ,ZİRAAT ,VETERİNER ,SU ÜRÜNLERİ önemli bir ihtiyaç çıkmadı dedi.Adam sayıların az olacağının sinyalini son 2 programındada üstüne basa basa vurguladı.Birisi çıkıp yok tahminden fazla deyip sayı yazmaması ahmalıklıktan başkası değil .


chelse, 1 ay önce - Alıntıya git
Bırak yorma kendini akıl s1k değil ki sokasın müstehak bunlara aptal bi hayalin peşinden koşuyorlar bu face grubunun başında 2 sığır çobanı var gazlayıp salıyorlar işte danaları
17 Ağustos 2019 18:20

veteriner hekim03
Aday Memur

kardeşim demekki yakın zamanda aramışssın ne zaman aradın 3000bin civardı dendi aydınlatır mısın diğer kardeşimiz de 1100 e onay alınırsa atanırsın demiş çalışma var arandıgında deniyor zaten siz de bilgilendirirseniz ,iyi olur


veteriner hekim03, 1 ay önce - Alıntıya git

kafa gitti 3 milyon yazmışım kusura bakmayın :D

17 Ağustos 2019 18:28

Stalk
Yasaklı

kardeşim demekki yakın zamanda aramışssın ne zaman aradın 3000bin civardı dendi aydınlatır mısın diğer kardeşimiz de 1100 e onay alınırsa atanırsın demiş çalışma var arandıgında deniyor zaten siz de bilgilendirirseniz ,iyi olur


veteriner hekim03, 1 ay önce - Alıntıya git

Dostum dün aradığımda söyledi, gün içerisindebirkaç kez aradım sadece 2 farklı kişi söyledi. Çalışmalarımız bayramdan önce bitti artık bizdençıktı dediler. Ben Sormadan 3 bin civarında kadro belirledik dedi ve Eylül ayında kesin alım olacak dedi. Telefona bayan çıkarsa çalışmalar devam ediyor diyor bakan bey yazı yolladı gizlilik kararı aldı falan diyor ama telefona çıkan erkek personellerin hemen hemen hepsi aynı şeyi söyledi. Eylül?de ilan kesinlik kazanacak dediler.

17 Ağustos 2019 18:36

veteriner hekim03
Aday Memur

Dostum dün aradığımda söyledi, gün içerisindebirkaç kez aradım sadece 2 farklı kişi söyledi. Çalışmalarımız bayramdan önce bitti artık bizdençıktı dediler. Ben Sormadan 3 bin civarında kadro belirledik dedi ve Eylül ayında kesin alım olacak dedi. Telefona bayan çıkarsa çalışmalar devam ediyor diyor bakan bey yazı yolladı gizlilik kararı aldı falan diyor ama telefona çıkan erkek personellerin hemen hemen hepsi aynı şeyi söyledi. Eylül?de ilan kesinlik kazanacak dediler.


Stalk, 1 ay önce - Alıntıya git

Allah razı olsun kardeşim bakanlıkta o kadar çalışan var devleti için proje mi üretemiyor bizim amacımız zaten devletimize katkı sağlamak biri de diyor polis asker olun e üretmeyince o asker polisler beslenmeyince nasıl bakacaksın o kadar okuduk boşa da değil olacak inşallah sizin yalan söyleyecek biri olduğunuzu düşünmüyorum teşekkür ederim

17 Ağustos 2019 18:46

Stalk
Yasaklı

Ne söyledilerse aynen aktardım. Israrla Eylül dediler. Bayramdan önce aradığımda Bilal aya belli olur diyorlardı ama Cuma günü aradığımda Eylül?de ilanı görürsünüz dediler. Bir kişi değil 2farklı kişi söyledi. Ancak kadın personeller çalışmalar sürüyor Bakan beyin talimatıyla gizlilik getirdik dedi söyleyemem dediler. 3000 civarında kadro çalışması yaptık diye ben sormadan söyledi ilk aradığım...

17 Ağustos 2019 18:47

chelse
Daire Başkanı
Bırak yorma kendini akıl s1k değil ki sokasın müstehak bunlara aptal bi hayalin peşinden koşuyorlar bu face grubunun başında 2 sığır çobanı var gazlayıp salıyorlar işte danaları
Hellianthusannuus, 1 ay önce - Alıntıya git

Aynen öyle etkinlikle Atama olsaydı.Gıdacılar 90 üstü puanları ile buralarda sürünmezlerdi.

17 Ağustos 2019 18:53

chelse
Daire Başkanı

Dostum dün aradığımda söyledi, gün içerisindebirkaç kez aradım sadece 2 farklı kişi söyledi. Çalışmalarımız bayramdan önce bitti artık bizdençıktı dediler. Ben Sormadan 3 bin civarında kadro belirledik dedi ve Eylül ayında kesin alım olacak dedi. Telefona bayan çıkarsa çalışmalar devam ediyor diyor bakan bey yazı yolladı gizlilik kararı aldı falan diyor ama telefona çıkan erkek personellerin hemen hemen hepsi aynı şeyi söyledi. Eylül?de ilan kesinlik kazanacak dediler.


Stalk, 1 ay önce - Alıntıya git

STALK 3000 kişi 2020 de de olursa bence mükemmel bir sayı.Nerdeyse 30 ay atama olmamış gö

nül isterdi.

10 bin 5 bin olsun sözler tutulsun.Pakdemirliye bakınca 3000 Atama çok çok iyi öyle veya böyle

3 aşağı beş yukarı bir atama olacak.Ben 2018 kpss puanı ile Atama olmaz diyenlere katılmıyorum .

LİMİTLİ VE KISITLI da olsa bir atama olacak.

17 Ağustos 2019 18:56

cennetinkrallığı
Memur
Baylar bayanlar :) bir yanlış anlatımım oldu sanırım. ortalama zıraat mühendisleri içinde 1100 sıralamam var demiştim. bakanlıktaki bey onay gelirse rahat atanırsın demişti. yani zıraat sayısı bu sayının da üstünde. bakın sonra bir aksilik çıkar vay efendim duyumcular şunu yazdı diye sataşmayın bana :) tarih bir şey söylemedi. bizden çıktı dedi sadece. Bende kalmasın bir yazayım dedim :) twite faxda durmadan da baskı yapalım. geri durmayalım birde. chelse artık kimsen iyi dinle küfür ettirme! yaşım 34 olmuş bu saatten sonra senin gibi bebeler ile uğraştırma! sen daha kısa donla gezerken biz atama için eylem yapıyorduk. o beğenmediğin facebook grubu hiçbir odanın sendikanın yapmadığını yaptı. sesimiz soluğumuzu tek duyuran grup tarım ve orman bakanlığına atama bekleyen tüm branşlar grubu. buraya yazılanları her gün okuyorum. bizdenmiş gibi davranıyorsun. face grubuna takmışsın. atama mücadelelerini kötülemek için her pisliği yapıyorsun. sonra 2020 kpss çalışın boşverin diyorsun. işin gücün fitnelik. sen fetöcü olabilirsin çok düşük puan almış olabilirsin. milletten ne istiyorsun! defol git kpss çalış. ne diye milletin yakasına yapışmışsın! iki yüzlü! arkadaşlar bu densiz ile açtığı fake hesapları zaten farketmişsinizdir. yazmak zorunda kaldım. haaa vazgeçer mi, sanmıyorum. geberene kadar da bölücülük yapacak zaten.
17 Ağustos 2019 18:56

Ziraat59
Memur

Kımse kimseyi yemesin puanı dusuk dıye kimisi alımın kendine gelmyecegını bıldıgı ıcın burda sallıyorlar 80 ustu relax aga atama yakın burda atanlara bakmayın 2000 olsun bizim olsun

17 Ağustos 2019 18:59

sdsss
Şef

ama kendi kendiyle ne güzel konuşuyor :))

17 Ağustos 2019 19:00

Stalk
Yasaklı

STALK 3000 kişi 2020 de de olursa bence mükemmel bir sayı.Nerdeyse 30 ay atama olmamış gö

nül isterdi.

10 bin 5 bin olsun sözler tutulsun.Pakdemirliye bakınca 3000 Atama çok çok iyi öyle veya böyle

3 aşağı beş yukarı bir atama olacak.Ben 2018 kpss puanı ile Atama olmaz diyenlere katılmıyorum .

LİMİTLİ VE KISITLI da olsa bir atama olacak.


chelse, 1 ay önce - Alıntıya git

Evet 3 bin mükemmel bir sayı bencede, Ancak Eylül ayında net sayı ve ilan tarihi netleşmek zorunda...

Toplam 141563 mesaj
«701770187019702070217022702370247025702670277028»
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?