İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Editörler : Pangaea
«955995609561956295639564956595669567956895699570»

Başkanus
Memur
27 Kasım 2023 23:11

Gizligider trt1 de açıklamisti . Eyt ++acil personel eksikliği ile ilgili neredeyse her ay maliye bakanlığı ile personel alımını gorusuyoruz gibi birşey söyledi . Ve en sonda ciddi bir sayıda alimin olacagini söyleyebilirim dedi .

Benım kpss çalışın dediğim kişiler sıralaması sınırda olnalar yoksa sabi sübyan bile biliyor 80 üstünün gideceğini

Beetle06, 5 ay önce
Tarım bakanlığında malesef bir plan yok en iyi dönem Mehdi Eker 'in bakan olduğu dönemdi kendisinden sonra gelen bakanlar tarım dışından kişilerdi Vahit Kirişçi hariç. Mehdi Eker iyi kötü bir targel projesi ortaya koydu personel alımı oldu işin içinden geldiğini hissettirdi sonraki bakanlarda bu kadar yüklü alım olmadı genelde sınava az kala atamalar yapıldı sınava yeni girecek birisi bir sene hazırlansa sınava girse iki sene sonraki sınava yakın atama olsa üç yılı gitmiş oluyor bu defa da atama olacak mı olmayacak mı riske atmayım deyip yeniden sınava çalışmaya başlıyor bu döngü sürekli devam ediyor en azından atama olacaksa sadece bu dönem için değil bundan sonrası için de erken duyuru yapılabilir arama planımız var şu zamana kadar düşünüyoruz veya eksiğimiz yok sadece ihtiyaç dahilinde alınacak ya da alınmayacak diyebilirler ama umudum yok bunu yapacaklarından

Başkanus
Memur
27 Kasım 2023 23:19

Birşey şey ayri olacak

Bir şey ✓

Başkanus, 5 ay önce

Gizligider trt1 de açıklamisti . Eyt ++acil personel eksikliği ile ilgili neredeyse her ay maliye bakanlığı ile personel alımını gorusuyoruz gibi birşey söyledi . Ve en sonda ciddi bir sayıda alimin olacagini söyleyebilirim dedi .

Benım kpss çalışın dediğim kişiler sıralaması sınırda olnalar yoksa sabi sübyan bile biliyor 80 üstünün gideceğini

28 Kasım 2023 00:57

Üstad istfaya taktın.Ciddiye alınacak laf alınmayacak laf var seninki ikincisine girer haberin olsun.

Başkanus, 5 ay önce

Aralık 15te atamayla ilgili bir açıklama gelmezse oturun kpss çalışın.etkinlik falan filan bu hikayeleri geçin kimseye de inanmayın oturun alın 80+85 arası puan keyfinize bakın . Zaten açıklama gelmezse sıralaması iyi olanlar tutusacak o zaman etkinlik yapalım sahaya inelim diye ağlayacaklar .. bakalım o zaman kimi bulacaklar sahada

ki geçen sene sesli sohbetlerde sayının az geleceği bilgisi geldiğinde ağlayanlar ne hikmetse Ankara dönüşü etrafa gülücükler saçan kişilere dönmüşlerdi menfaat dünyası babanı bile tanimazsin sizi gidi çakallar neyse ....


Başkanus
Memur
28 Kasım 2023 01:47

Reis zamaninda bakanı istifaya cagirirken ciddiye mı alınıyordu ? Mesaj tipim ciddi olmadığı için bazı şeyleri anlamak istemiyor bu sayfadaki beyaz yakalılar :) illa herkes onlar gibi ciddi olacak burada resmi bir iş yürütüyoruz ya.

Zm mühendisi, 5 ay önce

Üstad istfaya taktın.Ciddiye alınacak laf alınmayacak laf var seninki ikincisine girer haberin olsun.

28 Kasım 2023 10:50

Hitap ettiğiniz kişiler resmi kişiler.İstekte bulunduğunuz yer resmi kurum önünü arkasını düşünmeden hareket edersiniz siz zarar edersiniz.

Başkanus, 5 ay önce

Reis zamaninda bakanı istifaya cagirirken ciddiye mı alınıyordu ? Mesaj tipim ciddi olmadığı için bazı şeyleri anlamak istemiyor bu sayfadaki beyaz yakalılar :) illa herkes onlar gibi ciddi olacak burada resmi bir iş yürütüyoruz ya.


VictoryGallop
Daire Başkanı
28 Kasım 2023 13:25

Bu saatten sonra bu gençler zarar etmez. Bu bakanlıktaki personel alımıyla ilgili kim varsa hepsini Allah?a havale ediyorum. Bu kadar insanın ahı yakalarını bırakmasın.

Adam gibi bir alım yapmazlar, alımdan önce ünvan değişikliği sınavı yaparlar. Her bakanın bizim üzerimizde ayrı fantezisi olur. Koskoca bakanlık 1 tane proje üretemez üretse yürütemez. Şu bakanlığın işleyişinden yemin ediyorum nefret ettim

Bir tanesi çıkıp demez ki bizim norm açığımız şu bu şekilde alım planlıyoruz.

Allah kimseyi Tarım orman bakanlığı önünde atama diye bekletmesin. Okumayın abi bu bölümleri bu ülkenin veteriner hekime ziraat mühendisine gıda mühendisine falan ihtiyacı yok.

Zm mühendisi, 5 ay önce

Üstad istfaya taktın.Ciddiye alınacak laf alınmayacak laf var seninki ikincisine girer haberin olsun.


Firstmoonn
Aday Memur
28 Kasım 2023 13:34

İçişleri , sağlık ve eğitim yine 50 şer bin alıma hazırlanıyor üstelik önceki alımdan bu yana henüz 8 ay bile olmamış. Bizim bakanlıkta leopar paylasıyor. Ha leoper yesin sizi de kurtulalım


Wayne10
Aday Memur
28 Kasım 2023 13:35

birader napabiliriz ki musluk onların elinde mecbur bekliyoruz kimseyi almıyorum dese ne diyebiliriz

VictoryGallop, 5 ay önce

Bu saatten sonra bu gençler zarar etmez. Bu bakanlıktaki personel alımıyla ilgili kim varsa hepsini Allah?a havale ediyorum. Bu kadar insanın ahı yakalarını bırakmasın.

Adam gibi bir alım yapmazlar, alımdan önce ünvan değişikliği sınavı yaparlar. Her bakanın bizim üzerimizde ayrı fantezisi olur. Koskoca bakanlık 1 tane proje üretemez üretse yürütemez. Şu bakanlığın işleyişinden yemin ediyorum nefret ettim

Bir tanesi çıkıp demez ki bizim norm açığımız şu bu şekilde alım planlıyoruz.

Allah kimseyi Tarım orman bakanlığı önünde atama diye bekletmesin. Okumayın abi bu bölümleri bu ülkenin veteriner hekime ziraat mühendisine gıda mühendisine falan ihtiyacı yok.


Ryox
Şef
28 Kasım 2023 15:22

İstekte bulunmuyoruz , görevlerini hakkıyla yerine getirmelerini istiyoruz .

Zm mühendisi, 5 ay önce

Hitap ettiğiniz kişiler resmi kişiler.İstekte bulunduğunuz yer resmi kurum önünü arkasını düşünmeden hareket edersiniz siz zarar edersiniz.


mavilimon46
Daire Başkanı
28 Kasım 2023 19:13

30 KASIM PERŞEMBE 19.00

Tarım ve orman bakanlığına atama bekleyen tüm branşlar.

✅Ziraat mühendisleri

✅Gıda mühendisleri

✅Veteriner hekimler

✅Balıkçılık teknolojileri

✅Su ürünleri muhendisleri

✅ Tekniker, teknisyenler

15 Aralık günü açıklama duymak için 30 Kasımda saat 19.00 da Twitter da olacağız. Sen yoksan bir kişi eksiğiz. Lütfen katılım sağlayalım.

Twitter işe yaramıyor diyenler boş durmak daha mı çok işe yarıyor. Elimizden ne geliyorsa onu yapıyoruz. Yine İdris bey bakanlığa bilgi almaya gidecek. Her gittiğinde Twitterdaki sesimizden haberdar olduklarını ve rahatsız olduklarını söylüyorlar. Daha çok rahatslz etmeliyiz. Lütfen katılım sağlayalım

30 KASIM PERŞEMBE 19.00

28 Kasım 2023 22:31

Kimsenin bize ne kadar alım yapallım diye sorduğu yok Geçen yıl 523 kişi aldı herkesler kabul etmek zorunda kaldı

Ryox, 5 ay önce

İstekte bulunmuyoruz , görevlerini hakkıyla yerine getirmelerini istiyoruz .


ZMprof
Daire Başkanı
28 Kasım 2023 22:53

2018 -875

2020-700

2022 -520

2024 - Sizce kaçtır ?

Bir de 2022 de 520 Zm kadrosunun 170 ini Kitlere atanıp 3 yıl şartını doldurmadan Bakanlık alımında da tercih vererek yakılmasını uzaktan izleyen bir Bakanlığımız var.Bu bakanlık ve bu yönetimden bir şey beklemeyin işinize gücünüze bakın senelerinize yazık.


Junguldur
Memur
28 Kasım 2023 23:24

Düşen trend kırılır min 700 max 1200 arası bir sayı beliyorum

ZMprof, 5 ay önce

2018 -875

2020-700

2022 -520

2024 - Sizce kaçtır ?

Bir de 2022 de 520 Zm kadrosunun 170 ini Kitlere atanıp 3 yıl şartını doldurmadan Bakanlık alımında da tercih vererek yakılmasını uzaktan izleyen bir Bakanlığımız var.Bu bakanlık ve bu yönetimden bir şey beklemeyin işinize gücünüze bakın senelerinize yazık.


Zm.Aydın
Aday Memur
28 Kasım 2023 23:32

Depremden etkilenen şehirlerdeki il ilçe tarım müdürlükleri ne alemde bilgisi olan var mı ? Deprem bölgesinde gereken alt yapı sağlandıktan sonra alım gelecekmiş çok resmi bir bilgi değil pek tınlamayın ama bölgedeki il ilçe tarım müdürlükleri ile alakalı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim. Yapımı süren yeni bina falan var mı


W Murcot
Memur
29 Kasım 2023 01:48

Duyum Sağlammı Hocam kimden Duydun ?Ayrıca Deprem bölgesinde Tarımsal Faliyet Devam ediyor Yani Çiftçi Şunu Mu

Diyecek Hele bir İlçe Tarım binası yapılsın öyle üretim yaparımmı diyecek ?Demez yani Deprem olduktan sonra da

Oralarda personel görev yapmaya Devam ediyor ayrıca

Tarımsal Üretim de Devam ediyor

Zm.Aydın, 5 ay önce

Depremden etkilenen şehirlerdeki il ilçe tarım müdürlükleri ne alemde bilgisi olan var mı ? Deprem bölgesinde gereken alt yapı sağlandıktan sonra alım gelecekmiş çok resmi bir bilgi değil pek tınlamayın ama bölgedeki il ilçe tarım müdürlükleri ile alakalı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim. Yapımı süren yeni bina falan var mı


mavilimon46
Daire Başkanı
29 Kasım 2023 05:05

Deprem bölgesindeyim Devlet binaları genellikle sağlam. Fakat vefat eden meslektaşlarımız var. Yapılan yeni bina yok sadece konut yapımı var o da devlet eliyle olanlar. Özel yapıya izin yok şimdilik. Alt yapılık bir durum yok anlayacağınız.

Zm.Aydın, 5 ay önce

Depremden etkilenen şehirlerdeki il ilçe tarım müdürlükleri ne alemde bilgisi olan var mı ? Deprem bölgesinde gereken alt yapı sağlandıktan sonra alım gelecekmiş çok resmi bir bilgi değil pek tınlamayın ama bölgedeki il ilçe tarım müdürlükleri ile alakalı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim. Yapımı süren yeni bina falan var mı


mavilimon46
Daire Başkanı
29 Kasım 2023 05:07

Deprem bölgesinin işlerini diğer şehirler yapıyor hocam. Bizzat arkadaşımla görüştüm. Artvin'den bile görevli gönderildiği oluyormuş.

W Murcot, 5 ay önce

Duyum Sağlammı Hocam kimden Duydun ?Ayrıca Deprem bölgesinde Tarımsal Faliyet Devam ediyor Yani Çiftçi Şunu Mu

Diyecek Hele bir İlçe Tarım binası yapılsın öyle üretim yaparımmı diyecek ?Demez yani Deprem olduktan sonra da

Oralarda personel görev yapmaya Devam ediyor ayrıca

Tarımsal Üretim de Devam ediyor


TEKNİKERWALTER
Kapalı
29 Kasım 2023 06:52

Peki şu an atamayla ılgılı bır çalışma var mı kimse bir şey demıyor bılgınız var mı cevaplarsanız sevınırım

mavilimon46, 5 ay önce

Deprem bölgesinin işlerini diğer şehirler yapıyor hocam. Bizzat arkadaşımla görüştüm. Artvin'den bile görevli gönderildiği oluyormuş.


Karamelnuga
Aday Memur
29 Kasım 2023 10:32

Bugün Ankara'da 100. Yılda sürdürülebilir hayvancılık ve zootekni mesleği paneli var zmo başkanı konuşmasında atama sorunundan bahsetti bakanlık bürokratları da panelde kimseden ses çıkmadı..


Wayne10
Aday Memur
29 Kasım 2023 10:46

bakan cevap vermiyor onlar ne diyecek

Karamelnuga, 5 ay önce

Bugün Ankara'da 100. Yılda sürdürülebilir hayvancılık ve zootekni mesleği paneli var zmo başkanı konuşmasında atama sorunundan bahsetti bakanlık bürokratları da panelde kimseden ses çıkmadı..

Toplam 193803 mesaj
«955995609561956295639564956595669567956895699570»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi