Editörler : yaralı-bir-öykü
«616617618619620621622623624625626627628
12 Ocak 2019 03:58

EL CHAPO
Şef

izmir de yagmur son hiziyla devam ediyor. yollar deniz oldu

12 Ocak 2019 09:33

ismimdenickimdearzu
Memur

Balkonumda göletler oluştu, Venedik gibi oldu:)

12 Ocak 2019 09:47

EL CHAPO
Şef

Balkonumda göletler oluştu, Venedik gibi oldu:)


ismimdenickimdearzu, 4 ay önce - Alıntıya git

sandal lazimsa getireyim whatsapp tan konum at

12 Ocak 2019 10:18

ismimdenickimdearzu
Memur

Lazım, bir de gitar çalan adam yolla tam olsun.

12 Ocak 2019 10:27

Ahmedim Ahmedim
Genel Müdür

seranad edsin diyon yanee

yamır altında seranad edem adam

çog rumantig emme bene göre deyil :)

12 Ocak 2019 11:05

EL CHAPO
Şef

Lazım, bir de gitar çalan adam yolla tam olsun.


ismimdenickimdearzu, 4 ay önce - Alıntıya git

cile bulbulum cileee yilmaz morgul den

diyorum

https://www.youtube.com/watch?v=axksC9pV5WU

12 Ocak 2019 11:10

ismimdenickimdearzu
Memur

Ben gitar çalan adam istedim, gelen adama bak. Neyse mukadderat, yapacak bir şey yok.

12 Ocak 2019 11:12

Ahmedim Ahmedim
Genel Müdür

cile bulbulum cileee yilmaz morgul den

diyorum

https://www.youtube.com/watch?v=axksC9pV5WU


EL CHAPO, 4 ay önce - Alıntıya git

şargı gözelde şargıcı tarzım deyil

ben guşum aydını tercih ediyom

12 Ocak 2019 11:26

AlpBörü
Genel Müdür

şargı gözelde şargıcı tarzım deyil

ben guşum aydını tercih ediyom


Ahmedim Ahmedim, 4 ay önce - Alıntıya git

:)) evet tercihlere saygı duyuyorum emmi :))))

12 Ocak 2019 11:28

Ahmedim Ahmedim
Genel Müdür

normalide u zaten börücüm

12 Ocak 2019 11:29

AlpBörü
Genel Müdür

Degilmi ... Ne yapıyorsun ya ..

12 Ocak 2019 11:35

Ahmedim Ahmedim
Genel Müdür

Degilmi ... Ne yapıyorsun ya ..


AlpBörü, 4 ay önce - Alıntıya git

napem yav çalışyom

egmeg davası

çolug çocug egmeg begliyo

12 Ocak 2019 11:38

AlpBörü
Genel Müdür

Çalış tabi ya maşallah..

12 Ocak 2019 11:44

Ahmedim Ahmedim
Genel Müdür

sen naabyon yeğenim

geyifle nası

12 Ocak 2019 11:48

AlpBörü
Genel Müdür

Abi bir yandan benim kızımla oynuyorum biryandan buraya yazıyorum

12 Ocak 2019 11:51

EL CHAPO
Şef

şargı gözelde şargıcı tarzım deyil

ben guşum aydını tercih ediyom


Ahmedim Ahmedim, 4 ay önce - Alıntıya git

olm bizde sarkiyi dinliyoruz zaten

sen bulent hanımefendiden dinlerken bisey diyoz mu :D

12 Ocak 2019 15:55

temmuzda gel
Genel Müdür

temmuzdagel canim senin burda isin ne


EL CHAPO, 4 ay önce - Alıntıya git

Halla halla hayret bir şey yaaa...ahmet de diyo. Ne demek ne işim var sizin bana kastınız ne

12 Ocak 2019 17:50

AlpBörü
Genel Müdür

Ne yapıyorsunuz.. bu gün günlerden rakı:)

12 Ocak 2019 19:03

ismimdenickimdearzu
Memur

Al benden de o kadar, izmir rakısı .

12 Ocak 2019 19:40

AlpBörü
Genel Müdür

Yeni rakı 100 Luk açtım

Toplam 12552 mesaj
«616617618619620621622623624625626627628
 
ANKET
Yeni askerlik sistemini nasıl buldunuz?