Editörler : ÇOTANAK
12345678910111213»
21 Ocak 2009 15:34

capibara
Memur

lcw nin sınavı çerez ya.bilgi yarışması gibi.genel yetenek genel kültür bir de kompozisyon yazıosun.çok zevkli oluo sınavı 2 kere girdim ikisini de kazandım.ama ilk girdiimde mülakata girememiştim.2.de girdim.bakalım beklios mülakat sonucunu

21 Ocak 2009 16:58

marmaraiibf
Aday Memur

Hadi hayırlısı..Umarım olur.

25 Ocak 2009 22:22

maths85
Aday Memur

PEKİ SORUYORUM EMRAHCTR!!,BURADA YAZILANLARI OKUYUPTA DAHA NE OLDUĞUNU BİLE GÖRMEYE GİTMEYEN BİR İNSANSIN,NE AKILLA BAŞVURDUN BÖYLE BİR POZİSYONA??SÜRÜ PSİKOLOJİSİ İÇİNDE HATTA SÜRÜYLE BİRLİKTE YOL ALMAYA DEVAM EDİN.SİZİN GİBİ KAPALI BİR BEYİNDEN KURTULDUĞU İÇİN EMİN OLUN DAHA DA YARARLARINA OLACAKTIR!

27 Ocak 2009 19:01

mertmeric
Aday Memur

maths85 arkadaşım, sana ne! teletrade'in avukatı mısın sen?

ayrıca çok gülüyorum sana yaaa :D sürü psikolojisiymiş, kapalı beyinmiş falan...

16 Şubat 2009 00:11

creative1
Aday Memur

Selam arkadaşlar,

Daha iki gün önce gittim, aslında gitmeden önce burada yazılanları okumustum, mecidiyeköyde işim vardı bide uğramak istedim;mülakatı yapan kişi çocuk gibi adeta ezberlediklerini bana okudu.Zaten iş görüşmesi falan değil sizi tanımak için birşey sormuyor sadece giriş yapmak için öylesine cv nizden bişeyler soruyor amaç tamamen 450 ytl almak yani ayaklarına kadar çağırıp öğrenci buluyorlar.Sizbilirsiniz ama zaman kaybı olur gitmek.Bilmiyorum belkıde para karsılıgı verdıklerı eğitim kalıtyelıde olabilir ama bana eğitimi veren kişilerde kurumda çok aman aman güven vermedi.Başarılar herkese.

17 Şubat 2009 17:27

the reaper
Aday Memur

krizden fırsat çıkarmak böyle bir şey oluyo heralde. bir de kaydolup savunmazlar mı?

ibretlik.

25 Şubat 2009 16:28

the_cat
Aday Memur

Herkese merhaba,

ben de yarın görüşmeye gidiyorum aslında aradıklarında çok sevinmiştim ta ki sitelerini inceleyip müşteri görüşleri kısmını okuyuncaya kadar...tarzlarını hissettim ve forumda

okuduklarımdan sonra da iyice anladım tam bir hayal kırıklığı:((ama helal olsun adamlara şube ağları güçlü demekki bu piyasayı biliyor ve kazanıyorlar aslında dikkat ettiyseniz Türkiye'deki hizmetleri sınırlı belki ileride diğer ülkelerde verdiği hizmetlerin tamamını vermeye başladıklarında insanlar bu firmaya girmek için can atıcaklar ben bugüne kadar önyargılı olmaktan ve başkalarının dediklerine kapılmaktan çok şey kaybettim onun için keşke bu formu hiç okumasaydım gidip kendim görüp karar verseydim diorum bazı arkadaşlar psikolojiden bahsetmiş insan psikolojisinin temeli inanmaktır.yani her işte başarılı olunur yeterki insan yapacağına,başaracağına inansın!tabi bi de şu önyargılardan kurtulmak gerekir biz millet olarak çok duygusal hareket edip önyargılı davranıyoruz ülkenin halinden belli zaten 3-5 kuruşa oylarını satıyor bu millet sonra da bu durumlara düşüyoruz işte iyi okullar bitiriyor ama işsiz kalıyoruz vah halimize vah!!!banka sektörünü de gördüm özel sektörüde bu ülkede hiçbirinin birbirinden farkı yok en sağlam düzgün dediğiniz firma bile 1700 kişiyi aç bıraktı onun için denenmemişlerin zararı değil belki faydası olur diye düşünüyorum bence herkes gitsin kendi kararını kendi versin lütfen kendi kişiliğinizi küçümsemeyin kendi doğrunuzu kendiniz bulun...herkese bol şanslar!

25 Şubat 2009 21:56

mertmeric
Aday Memur

the reaper arkadaşım, bunlar sadece bizim burada yazdıklarımızı okudaktan sonra kaydolup savunmuyorlar, aynı zamandan önceki zamanlarda kaydolunmuş hesaplar bulup o hesaplar aracılığıyla yazıyorlar.

ama öyle komik duruma düşüyorlar ki, anlatamam

aklıma geldikçe hala sinir oluyorum!!! ailemin yanındaki yerleşik düzenimi bozup, abimde kalmaya başlayacaktım eğitim için.tabi bütün bunlar bana maddi olarak bir bedele neden olacaktı, e bir de birinci haftanın sonunda bundan sonrası ücretli dediklerinde çok pis dumur olacaktım...

allahtan teletrade diye araştırırken internette burayı bulup okumuşum, farketmişim bir takım şeyleri(mülakatın inanılmaz derecede kolay geçmesi, hemen pazartesi gel eğitime denmesi, eğitim ücretinden hiçbir şekilde bahsedilmemesi), yoksa çok canım yanacaktı çok.

biz(en azından kendim) buradan kimseye kesinlikle mülakata gitmeyin diye baskı yapmıyoruz, ya da eğitimlere katılmayın diye bir baskımız yok, biz sadece deneyimlerimizi, bu firmanın bizde uyandırdığı izlenimleri paylaşıyoruz.

26 Şubat 2009 10:19

jalac
Aday Memur

Arkadaşlar Allah razı olsun diorum bu başlıı açanlara, türlü yollarla buraya yazılan uyarılara çamur atmak isteyen teletrade çalışanlarına da yazıklar olsun! diyorum.

Girip buraya yazı yazacaklarına mülakata gelen insanlara daha gelir gelmez ücretten söz etsinler diyorum.

Nişanlım gidecekti burayı okuyup numarayı anlayınca vazgeçtik sonra öğrendim ki komşum gitmiş, sözü edilen bi haftalık ücretsiz eğitime de başlamış. kendisi yeni mezun maddi durumu da iyi değil. Teletrade hakkında duyduklarımı anlattım ve bu eğitim ücretinden haberdar olup olmadığını sordum, haberi yokmuş. .... Arkadaşım iş umuduyla yüksek lisans derslerini aksatıp gidecekti kursa uyarım sonucu zaten param da yok diyerekten vaktini boşa harcamaktan kurtuldu. Terar başlığı açan ve yazanlara teşekkürler...

NOT: Teletradeçiler yakında ben kazndım iyi olanları alıyorlar diye de yazarlar yakında görürsünüz bak:) çok yaratıcı çok cinmiş bu adamlar herşeyi beklerim artık :)

26 Şubat 2009 13:40

soyleyemem
Aday Memur

Arkadaslar, benim asil uzuldugum su ki; bu siteye uye onlarca lisans mezunu arkadas burada yazilanlari okumus olmasina ragmen bir umit hala gorusmeye gidebiliyorlar. Burada yazdiklarimiza guvenmek/inanmak istemiyorlar. %1 bile olsa belki yanilmisizdir diyerek gozleriyle gormek istiyorlar. Ben eger burayi okumus olsaydim oncesinde, gorusmeye gitmezdim bile. Lutfen boylelerini aramizda barindirmayalim, prim vermeyelim. Guleriz aglanacak halimize...

26 Şubat 2009 14:44

ank_çarşı
Daire Başkanı

gitmeyin kardesım ben gıttım de ne oldu bı de ustune para verıp ders aldım ne ıse yaradı gel calıs dıyolar ama kazandırdıgının %1 nı verıyolar .

kendım 3000 dolar buldum kendım oynadım ılk basta ıyıydım 4500 dolara kadar cıktım ama bır gece de 0 ladım paramı .

para tuzagı bu ısler sertıfıka verıyolar 500 ytl para ıle !!!

bı ıse yarıyor mu hayır hıc bı kurumda gecerlı degıl sertıfıka !!!

kanmayın ıkı uc kısı burda ıyı dıye yazıyo onlarda kendı elemanları !!!

27 Şubat 2009 11:32

the_cat
Aday Memur

başka kimse yok mu bu firmayla görüşen

27 Şubat 2009 11:42

the_cat
Aday Memur

söyleyemem,

evet ben burada okuduklarıma rağmen bir umut gittim görüşmeye...ama napalım ülkenin hali belli o bahsettiğin 'bir umut'olmasa nasıl direnelim bu zor günlere...dediğim gibi kulaktan dolma sözler yüzünden ben zamanında çok hatalı kararlar verdim yoksa şimdi böle işsiz kalmaz iyi bi yerlerde olurdum onun için bence herkes kendi yaşayıp kendi kararını vermeli hepimizin hayata bakışı karakteri ve yetenekleri farklı sonuçta bu firmada çalışan insanlar var ve ben araştırdım eğitim düzeyleri ve tecrübeleri çok iyi ve TC deki müşteri portföyleri de ciddi firmalar e insan düşünüyo bu firmalar salak mı bunlarla çalışıyo demekki var bi olay!!!yani iyi araştırmak ve kendi doğrularını bulmak lazım önyargılı olmayalım

27 Şubat 2009 11:54

the_cat
Aday Memur

ayrıca şunu belirtiyim en önemli nokta:

ben öngörüşmeye gittim ve hiç burada bahsedilen gibi kolay geçmedi önce cv üstünden gittiler sonra ekonomi mezunuzsun bilmen lazım diyerek ekonomik terimler sordular ve ingilizcemi test etmek içinde netten bu piyaslarla ilgili yabancı bi web sitesini açıp gündem başlıklarını okutup tercüme ettirdiler ayrıca süreci anlatırken ilk 5 günlük eğitimden sonra ingilizce sınav yapılıyor geçenler pratik eğitime alınıyor diyerek sözkonusu 400 ytl bedeli söylediler ve bence dürüstlük adına en önemli nokta olarak şunu söylediler bizim istediğimiz yetenek ve pratik zekaya sahip olan çok az kişi çıkıyor dediler daha ne desinler!demekki şubeler arası farklar var!!ayrıca 2 sene önce remax e başvurmuştum gayrimenkul uzmanlığı için onların talep ettiği ücret 3 haftalık eğitim için 2500$ idi!!!

27 Şubat 2009 21:50

mertmeric
Aday Memur

?bu firmada çalışan insanlar var ve ben araştırdım eğitim düzeyleri ve tecrübeleri çok iyi? >>> Nasıl araştırdın arkadaşım?? Bunların websitelerinde çalışanlara ait bir sayfa, o sayfada onların kısa özgeçmişi yok ki!

?TC deki müşteri portföyleri de ciddi firmalar? >>> Hangi firmalarla çalıştıklarına dair bir bilgi de göremedim sitelerinde...

Söylediğine göre mülakatlar zor geçiyormuş, ve herşeyden önemlisi eğitimin ücretli olduğunu açıkca söylüyorlarmış... eğer gerçekten bunlar olduysa aferin onlara akıllanmışlar demekki...

Bu arada bir link vermek istiyorum http://www.teletrade.com.tr/education/program/ bu linkte bu teletrade?in işe alım öncesinde göreceğiniz eğitim dediği şeyin aslında onların zaten verdikleri ücretli seminerler olduğunu anlayacaksınız. Önceki yazılarımda da söylediğim gibi, bu junior currency trader ilanı bir iş ilanı değildir, bu adamlar sadece verdikleri seminerlere (eğer sizi beğenirsek işe alırız diye milleti ümitlendirerek) katılımcı arıyorlar...

28 Şubat 2009 00:15

the_cat
Aday Memur

mertmeric,

bişeyleri araştırmanın tek yolu internet deil zaten söylediğim bilgiler tarzında veriler genelde olmaz firmaların sitelerinde..neyse bu forumun amacı bilgi alışverişi..edinilen bilgilerin nereden edinildiğinin hesabını vermek deil!!üzümü ye bağını sorma demişler..

28 Şubat 2009 18:53

morbadem
Aday Memur

beni kasım ayında görüşmeye çağırdılar, Ankara da cinnah da bulunan ofislerine.. görüşmede ben kendimi beğendirmek için övüneceğime onlar bana işlerini övdüler ve eğitimlerine katılmak isteyip istemediklerini sordular.. ben de tamam dedim.. ücretle ilgili bir şey söylemediler..

ilk bir hafta temel ve teknik analiz konularında teorik eğitim verdiler, cuma gün devam etmek isteyen arkadaşlar varsa 400 ytl katılım ücreti olduğunu ve bilmem hangi kartlara şu kadar taksit yapıyoruz dediler. zaten işsizdim, iyi katılayım dedim.

3 hafta boyunca günde 3 saat bilgisayar başında sitedeki haberleri yorumlamayı ve program nasl kullanılır onu öğrettiler.. 3 hafta sonunda demo hesap hazırlamamızı, bizimle çalışmak isteyen yatırımcı olursa işe başlayabileceğimizi söylediler.. bu sürenin ne kadar olduğu hakkında hiçbir şey söylemiyorlar.. herhangi bir maaş beklentimizinde olmaması gerektiğini, bize verilen para üzerinden karlı işler yaparsak onu maaş olarak düşünebileceğimizi fakat onun haricinde kendilerinin herhangi bir ödeme yapmayacaklarını söylediler..

işte süreç bu, şimdiki aklım olsa gitmezdim.. 400 tl ödeyip elimde kuş kadar bir sertifikayla kalakaldım.. gitmek isteyen varsa buyursun gitsin yine de..

02 Mart 2009 21:55

the_cat
Aday Memur

JALAC,

öncelikle senin bu forumda konuşma uslubunu öğrenmen lazım

SAYIN EDİTÖRLER sizden de gerekeni yapmanızı rica ediyorum.

senin kimsenin kişiliğine hakaret etme hakkın yok burada!

YÜZSÜZ,ÜÇKAĞITÇI,HAYSİYETSİZ dediğin insanları tanıyor musun ki!!!BİR DE NICK NAME lerini yazıyorsun!!atıp tutma ben teletrade çalışanı deilim kafana göre konuşup kimseyi zanaltında bırakma!!işbankası operasyon 2009 başlığına bakarsan benim o sınava katıldığımı görürsün ben senin sandığın gibi trader olsaydım herhalde bu sınava girmezdim ayrıca şunu da belirtiyim bu açıklamayı sana deil bu formu okuyanlara yapıyorum.

burada herkes isteği fikri saygı çerçeveleri içerisinde savunabilir.katılırsın katılmazsın o senin bileceğin bir konu ama kimseye HAKARET EDEMEZSİN!

Ayrıca o küçümsediğin araştırma ruhu sen de olsaydı neyin ne olduğunu bilerek konuşur kendini böyle küçültmezdin.

Bir de asıl komik olan sensin;koskoca kurumun yetkilileri işi gücü bırakıp senin gibi ezbere konuşan,bilgisiz,boş insanlara sadece 5 sayfa yorum yapılmış bi forma savunmamı getirecekler biraz tabii bunları düşünmek pratik zeka işi:))

03 Mart 2009 00:09

kekec8
Şef

yazık la hala bunlara prım veren var ıssızlık ıste

04 Mart 2009 23:30

pasci10
Aday Memur

Arkadşlar ben 400 ytl ye vermiş bir kişi olarak konuya açıklık getireyim.bu şirket trader fln aramıo,tek aradığı müşteri.şirket bir broker oldugu için kazancı piyasa katılımcıların yaptıkları işlemlerden elde edilen spreadlerdir.yani kur marjları.tek amaçları piyasada para kazanmayı kolay gibi gösterip piyasda işlem yapanların sayısını artırıp karını arttırmak.bu 400 ytllerde kanaatimce eğitim veren çalışanların ücreti olarak ödeniyor.fakat bunlara ragmen bu piyasada para kazanılabilir.bu şirkete gidip 400 ytl bayılmaya gerek yok.bedava hatta bire bir eğitim veren şirketler oldugunu duydum.Şirket her hafta başka bir grubu 1 haftalık ücretsz eğitime alıor.parayı veren 5-6 kişi ile devam ediorlar.süreci yaşıyan bir kişi olarak umarm yardmcı olabilmşmdr

Toplam 331 mesaj
12345678910111213»