Editörler :
22 Ekim 2008 12:40   


Türkiye Finans Hakkında Herşey

merhaba arkadaşlar,

türkiye finans gölbaşı-ankara şubesi için başvuruda bulunan var mı? burdan takib etsek sınav daveti vb. gibi olayları..

* * *

"Ö.S. Forumu İlkeleri!" Tıklayınız.

Mülakata Hazırlık Uygulamaları - Güncel Bilgiler - Online Etüd Salonu

Banka Mülakatlarına Hazırlık Arşivi: Döküman Havuzu

24 Ekim 2008 21:14

efsunkar45
Memur

merhaba arkadaşım sanırım bu bankanın sınavına giren fazla kişi yok forumda ben de gecen hafta içinde İstanbuldaki sınava girdim eğer sen de davet aldıysan süreç hakkında bilgi verebilirim...

24 Ekim 2008 21:24

efsunkar45
Memur

evettt arkadaşlar son görüşmemde bitti hayırlısı ile sonuç beklemeye kaldı sanırım yok içinizd benimle aynı şeyleri yaşayan neyse bakalım hayırlısı olsun...

24 Ekim 2008 21:37

ayca975
Kapalı

yaa arkadaşlar banka ilanlarına müracat ediom ....nie bana cvp gelmio yaaa......sınavlara bilem cagrı almadım .....

25 Ekim 2008 20:07

0707_24
Kapalı

arkadaşlar sınav yapıldımı ilan nerde?

25 Ekim 2008 20:31

sosyalmoron
Aday Memur

ilan kariyer.netde var bir de kendi sitesinde.başvuru yapıyorsunuz onlar uygun bulursa sınava çağırıyorlar işte.ankara-gölbaşı yeni açılacak şube sanırım.ben oradayım ve henüz bir yer falan yok ortada.en azından böyle görünüyor.kariyer.net de ve kendi sayfasında yayın hala aktif.

26 Ekim 2008 13:08

efsunkar45
Memur

hala kimse yok um yaaaa.....

26 Ekim 2008 13:24

0707_24
Kapalı

efsunkar45;

nerde girmiştin sınava neresi için alım yapılıyor?

26 Ekim 2008 18:16

efsunkar45
Memur

0707_24

ben istanbulda girdim sınava İstanbul için çağırdılar fakat banka bazı yerlerde yeni şubeler açıyor ve açacak o yüzden herhangi bir olabilir daha doğrusu ikamtgaha göre bi yer oluyo

Mesela bu aralar Manisa için çağrılanları biliyorum ben...

27 Ekim 2008 11:32

pclom
Aday Memur

başvurupta cevap mektubu alan var mı acaba ....

27 Ekim 2008 19:04

sosyalmoron
Aday Memur

ben henüz gölbaşı için almadım.ama istanbul için başvuru yaptığımda cevap gelmişti.olumlu ya da olumsuz kesin dönüş yapıyorlar.

27 Ekim 2008 20:41

0707_24
Kapalı

efsunkar45;

sınav hakkında biraz bilgi verebilirmisin?

27 Ekim 2008 22:44

efsunkar45
Memur

tabi ki arkadaşım

sınav 70 test sorusu + 2 tane de klasik sorudan oluşuyordu. bunlar için 1.5 saar verdiler.

test sorularının 30 u gy gk geri kalan 40 ı da 15 iktisat 15 bankacılık ve 10 muhasebe sorusundan oluşuyordu.

Bunların hepsi her iibf öğrencisinin rahatlıkla çözebileceği nitelikte, gy gk soruları da basit düzeydeydi

Klasik sorular ise

1) Katılım bankaları ile diğer bankalar arasındaki fark nedir?

2) Türkiye Finans hakkında bildiklerinizi yazınız ve neden Türkiye Finans

Bu soruların cevabını bankanın internet sitesinden bulabilirsin rahatlıkla...

Siz sınav daveti aldınız mı?

27 Ekim 2008 22:58

hayat_55
Kapalı

orgun ogretım demısler acıkogretım mezunlarını almayacaklarmı yanı... sahsen bole bır bankada calısmam bole bır zıhnıyet ıle

27 Ekim 2008 23:08

Widescreen
Aday Memur

herkese iyi geceler ,

arkadaşlar ben de 5 aydır Türkiye Finans'ın bir sürü ilanına

başvurdum, ama, ya hiç cevapgelmedi yada olumsuz sonuçlandı bakalım bu kez ne olacak?

28 Ekim 2008 13:05

pclom
Aday Memur

efsunkar45 verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ....

iktisat, bankacılık, muhasebe sorularını biraz daha açabilir misiniz?

temel şeyler mi soruluyor sadece? birkaç örnek verebilir misiniz?

28 Ekim 2008 22:52

efsunkar45
Memur

pclom

ewet arkadaşım temel şeyler soruları tam net olarak hatırlayamıyorum ama örnek vermeye çalışayım

Merkez bankasının görevlerinden sormuşlar

Merkez bankasının devletin veznedarı olduğunu soran bi soru vardı

Enflasyonun tersi nedir şeklinde bi soru vardı

İkame malı sormuşlar

Bankacılık deyince korkmayın arkadaşlar o da para derslerinde gördüğümz konulardandı

çek işlemlerinden sormuşlar

leasing in tanımı verip nedir demişler

muhasebeden de basit kayıtlar

bilanço hakkında basit bi kaç soru

böle böle genel düzeyde derin bilgi istemeyen sorulardı...

arkadaşlar bu sorular yapılıyo önemli olan ve bence bankanın dikkat ettiği nokta ( her ne kadar bizim için klasikler öenmli değil testleri yapın deselerde) katılım bankası hakkında ne bildiğimiz ve Türkiye Finansı tanıyıp tanımadığımızı öğrenmek

malum faizsiz sistemde çalışacağız ve bu sistemi benimseyen müşterilere hizmet vereceğiz onu merak ediyorlar.

umarım yardımcı olabilmişimdir...

28 Ekim 2008 23:02

efsunkar45
Memur

hayat_55

tabi ki zihniyet meselesi arkadaşım bu da senin tercihin

Widescreen

Bankanın alımları hakkında kendimce yorumladığım bi kaç şeyi paylaşmak isterim;

Öncelikle başvru yaptığın yer ile ikamet ettiğin yer tutuyor mu yakın mı bu onlar için en önemli kriter

Başka kriterler de bankanın hassas olduğu konular var CV nde bunlara bakıyorlar haa bunlar tam olarak nedir bilmiyorum ama bildiklerim sigara içip içmediğin, referansların

başka nelere bakıyorlar bilmiyorum

Tekra söylüyorum bunlar benim kendi yaşadıklarımdan çıkardığım yorumlar...

28 Ekim 2008 23:05

efsunkar45
Memur

ara artık beni Türkiye Finans

29 Ekim 2008 00:12

pclom
Aday Memur

teşekkürler efsunkar 45 ... (:

su serpildi resmen içime ...

gözümde büyütmeme gerek yok demek ki ... (:

hayırlısıyla bir davet gelseydi...

normalde ilana başvurur başvurmaz talebiniz alınmıştır, teşekkürler diye bir mesaj gelirdi. bu sefer bu bile gelmedi.

hepimiz için hayırlısı olur umarım...

bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum acaba? öyleyse tekrar başvurmayı mı denemeliyim ilan kalkmadan yoksa zaten kimseye bu tarz bile de olsa bir mesaj gelmedi mi?

29 Ekim 2008 11:07

DiazZz
Şef

pclom,

içi rahat olsun arkadaşım talebinizi aldık mesajı her ilanda gelmez. yine de kontrol etmekistersen aynı ilana bir kez daha başvur ilk başvurun kabul olduysa "bu ilana şu şu tarhte başvurmuşsunuz" der. sen de rahat edersin

umarım en kısa sürede dönerler bol şans herkese

Toplam 1702 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?