TÜRK TELEKOM SAĞLIK SOSYAL YARDIM VAKFI ÜYELERİNE
DUYURU
Değerli Üyelerimiz,
Türk Telekom Sağlık Yardım Sandığının devamı niteliğinde olan ve 14 Şubat 2008 tarihinde resmi gazetede yayınlanarak kuruluşu tescil edilen Türk Telekom Sağlık Sosyal Yardım Vakfı sizlere daha kapsamlı hizmet vermek amacı ile yeni bir projeyi hayata geçiriyor.
Kapsamlı sağlık hizmetleri için tamamlayıcı sağlık sigortası sistemi gibi hizmet vermeyi amaçlayan TTSSY Vakfı, tüm soru, sorun ve acil sağlık danışmanlığı hususlarında haftanın 7 günü, 24 saat kesintisiz hizmet verecek Çağrı Merkezini faaliyete geçmiştir.
Üye ve yararlananlar, Vakıf tarafından adlarına düzenlenecek olan ? deVa karTT ? ile sağlık kuruluşlarından özel sağlık sigortası benzeri, sadece provizyon alınmak suretiyle sağlık hizmeti alınabilecek.
TTSSY Vakfı üyelerine özel bu sistem için, tüm dünyada sağlık sigortacılığı hizmeti sunan Inter Partner Assistance (IPA) firması ile anlaşma yapıldı. IPA'nın; yurt çapında 1.500 Sağlık Kuruluşu ile doğrudan anlaşması bulunuyor (Hastane, Muayenehane, Laboratuar, Optik vb.)
Anlaşma çerçevesinde;
Türkiye genelinde anlaşmalı sağlık kuruluşları (Üniversite ve Özel Hastaneler, Diş Hekimleri, özel muayenehaneler) ağı kurulacağından, hem yararlananlar, hem de Vakıf açısından daha az maliyetli sağlık hizmeti alınacak,
Üyeler anlaşmalı sağlık kuruluşlarına gittiğinde, kendilerinin ödemek durumunda kaldığı ve daha sonra vakıftan talep ettiği, yardıma esas hizmet bedeli farkını ödemek durumunda kalmayacak,
Ayrıca ?fatura değerlendirme birimi? sayesinde, olası hatalı fatura düzenlemelerinin de önüne geçilecek,
Söz konusu anlaşmalı sağlık kuruluşları ağı dışındaki sağlık sunucularından hizmet alındığında, yardıma esas tutar, firmaya ulaştıktan sonra (1) en geç 10 gün içerisinde ödenebilecek,
0 216 328 28 28 numaralı telefon üzerinden sağlık konusunda uzman ve deneyimli bir ekip tarafından;
- ?7/24 Çağrı Merkezi? hizmeti verilecek,
- Acil durumlarda en yakın yerden ambulans yönlendirmesi yapılacak,
- Vakfın Sağlık ile ilgili Yardım Uygulama Esasları hakkında, daha kısa sürede bilgi ve yönlendirme hizmeti verilecek.
Sağlık Kuruluşları ile anlaşmalar tamamlandığında listesi Vakfın web sayfasında yayınlanacak.
?deVA karTT? Genel Müdürlük çalışanlarına birimleri, diğerlerine il Telekom müdürlüklerince teslim edilecektir.
Dağıtım yapılana kadar, TC Kimlik Numarasının yer aldığı TT Key Kartları kullanılabilecektir.
Ancak sistemde aktif üye görünmeyenler bu hizmetlerden yaralanamayacaklardır.*
Bu nedenle deVA karTT ve kullanım kılavuzlarının dağıtımında sıkıntı yaşanmaması için, Türk Telekom çalışanlarından üyelik bilgilerinde eksiklik olanların üyelik bilgilerini;
http://www.turktelekomvakfi.org.tr/v...csorgulama.asp adresinden TC Kimlik numaraları ile (hak sahibi her aile bireyi için) teyit etmesi,
Vakfımıza başvurduğu halde sorgulama sonucu üyeliği Pasif görünenlerin en kısa sürede durumu vakfın [email protected] e posta adresine iletmeleri,
Vakfa aktif üyeliği olmakla birlikte maaşlarından ?Vakıf Aidatı Kesintisi? yapılamayanların bu durumu, ?Adı, Soyadı, Kurum Sicil No ve TC Kimlik numaraları? ile birlikte [email protected] adresine iletmeleri
gerekmektedir.
Yararlanan ve Aile Bireyi Güncelleme İşlemleri, Süt Yardımı, Ölüm Yardımı, Doğal Afet Yardımı, Motorlu ve Motorsuz Tekerlekli Sandalye Yardımı, Protez ve ortez için başvurular yine Vakfımıza yapılacaktır.
Vakfımızla anlaşmalı olmayan sağlık hizmet sunucularından hizmet alındığında Yararlananlar; Yardım Uygulama Esaslarında belirtilen, belge ve bilgileri eksiksiz dolduracakları Yardım Talep Formu ekinde, çalıştıkları ildeki Türk Telekom İl Müdürlüğüne (İdari İşler Birimine) teslim edecekler, İl Müdürlükleri, bu başvuruları, hazırlayacakları liste ekinde Firmanın, ?Inter Partner Assistance (İlknur TANRIVERDİ dikkatine) Kısıklı Mah. Bosna Bulvarı No.39 34760 Çamlıca - Üsküdar*İstanbul? adresine gönderecektir. Firma belgeleri inceleyip onaylayıp oluşturacağı ödeme bordrosunu Vakfa gönderecek, Vakıfta tekrar incelenerek yardım tutarları ilgililerin hesaplarına havale edilecektir. tüm bu işlemler en geç 10 gün sürecektir.
Diğer taraftan uzun süredir artış yapılmayan üye aidatları 1 Ocak 2009?dan itibaren Türk Telekomünikasyon A.Ş. personeli yararlananlar için 10 (on) TL, diğer yararlananlar için (aidat ve katkı payı dâhil) 20 (yirmi) TL olarak belirlenmiştir.
Sağlıklı günler dileriz.
TÜRK TELEKOM SAĞLIK SOSYAL YARDIM VAKFI ÜYELERİNE
DUYURU
Değerli Üyelerimiz,
Türk Telekom Sağlık Yardım Sandığının devamı niteliğinde olan ve 14 Şubat 2008 tarihinde resmi gazetede yayınlanarak kuruluşu tescil edilen Türk Telekom Sağlık Sosyal Yardım Vakfı sizlere daha kapsamlı hizmet vermek amacı ile yeni bir projeyi hayata geçiriyor.
Kapsamlı sağlık hizmetleri için tamamlayıcı sağlık sigortası sistemi gibi hizmet vermeyi amaçlayan TTSSY Vakfı, tüm soru, sorun ve acil sağlık danışmanlığı hususlarında haftanın 7 günü, 24 saat kesintisiz hizmet verecek Çağrı Merkezini faaliyete geçmiştir.
Üye ve yararlananlar, Vakıf tarafından adlarına düzenlenecek olan ? deVa karTT ? ile sağlık kuruluşlarından özel sağlık sigortası benzeri, sadece provizyon alınmak suretiyle sağlık hizmeti alınabilecek.
TTSSY Vakfı üyelerine özel bu sistem için, tüm dünyada sağlık sigortacılığı hizmeti sunan Inter Partner Assistance (IPA) firması ile anlaşma yapıldı. IPA'nın; yurt çapında 1.500 Sağlık Kuruluşu ile doğrudan anlaşması bulunuyor (Hastane, Muayenehane, Laboratuar, Optik vb.)
Anlaşma çerçevesinde;
Türkiye genelinde anlaşmalı sağlık kuruluşları (Üniversite ve Özel Hastaneler, Diş Hekimleri, özel muayenehaneler) ağı kurulacağından, hem yararlananlar, hem de Vakıf açısından daha az maliyetli sağlık hizmeti alınacak,
Üyeler anlaşmalı sağlık kuruluşlarına gittiğinde, kendilerinin ödemek durumunda kaldığı ve daha sonra vakıftan talep ettiği, yardıma esas hizmet bedeli farkını ödemek durumunda kalmayacak,
Ayrıca ?fatura değerlendirme birimi? sayesinde, olası hatalı fatura düzenlemelerinin de önüne geçilecek,
Söz konusu anlaşmalı sağlık kuruluşları ağı dışındaki sağlık sunucularından hizmet alındığında, yardıma esas tutar, firmaya ulaştıktan sonra (1) en geç 10 gün içerisinde ödenebilecek,
0 216 328 28 28 numaralı telefon üzerinden sağlık konusunda uzman ve deneyimli bir ekip tarafından;
- ?7/24 Çağrı Merkezi? hizmeti verilecek,
- Acil durumlarda en yakın yerden ambulans yönlendirmesi yapılacak,
- Vakfın Sağlık ile ilgili Yardım Uygulama Esasları hakkında, daha kısa sürede bilgi ve yönlendirme hizmeti verilecek.
Sağlık Kuruluşları ile anlaşmalar tamamlandığında listesi Vakfın web sayfasında yayınlanacak.
?deVA karTT? Genel Müdürlük çalışanlarına birimleri, diğerlerine il Telekom müdürlüklerince teslim edilecektir.
Dağıtım yapılana kadar, TC Kimlik Numarasının yer aldığı TT Key Kartları kullanılabilecektir.
Ancak sistemde aktif üye görünmeyenler bu hizmetlerden yaralanamayacaklardır.*
Bu nedenle deVA karTT ve kullanım kılavuzlarının dağıtımında sıkıntı yaşanmaması için, Türk Telekom çalışanlarından üyelik bilgilerinde eksiklik olanların üyelik bilgilerini;
http://www.turktelekomvakfi.org.tr/v...csorgulama.asp adresinden TC Kimlik numaraları ile (hak sahibi her aile bireyi için) teyit etmesi,
Vakfımıza başvurduğu halde sorgulama sonucu üyeliği Pasif görünenlerin en kısa sürede durumu vakfın [email protected] e posta adresine iletmeleri,
Vakfa aktif üyeliği olmakla birlikte maaşlarından ?Vakıf Aidatı Kesintisi? yapılamayanların bu durumu, ?Adı, Soyadı, Kurum Sicil No ve TC Kimlik numaraları? ile birlikte [email protected] adresine iletmeleri
gerekmektedir.
Yararlanan ve Aile Bireyi Güncelleme İşlemleri, Süt Yardımı, Ölüm Yardımı, Doğal Afet Yardımı, Motorlu ve Motorsuz Tekerlekli Sandalye Yardımı, Protez ve ortez için başvurular yine Vakfımıza yapılacaktır.
Vakfımızla anlaşmalı olmayan sağlık hizmet sunucularından hizmet alındığında Yararlananlar; Yardım Uygulama Esaslarında belirtilen, belge ve bilgileri eksiksiz dolduracakları Yardım Talep Formu ekinde, çalıştıkları ildeki Türk Telekom İl Müdürlüğüne (İdari İşler Birimine) teslim edecekler, İl Müdürlükleri, bu başvuruları, hazırlayacakları liste ekinde Firmanın, ?Inter Partner Assistance (İlknur TANRIVERDİ dikkatine) Kısıklı Mah. Bosna Bulvarı No.39 34760 Çamlıca - Üsküdar*İstanbul? adresine gönderecektir. Firma belgeleri inceleyip onaylayıp oluşturacağı ödeme bordrosunu Vakfa gönderecek, Vakıfta tekrar incelenerek yardım tutarları ilgililerin hesaplarına havale edilecektir. tüm bu işlemler en geç 10 gün sürecektir.
Diğer taraftan uzun süredir artış yapılmayan üye aidatları 1 Ocak 2009?dan itibaren Türk Telekomünikasyon A.Ş. personeli yararlananlar için 10 (on) TL, diğer yararlananlar için (aidat ve katkı payı dâhil) 20 (yirmi) TL olarak belirlenmiştir.
Sağlıklı günler dileriz.