Editörler : crops35
12345678910111213»

kahkaha2023
Memur
27 Mayıs 2009 11:34

Slm serdo1979 eliminden geldiğince bu formu güncel tutmaya çalışacağım.E-Bakanlık 2010 yılı sonunda bütün valiliklerin geçmesi şartı getirilmiştir.E-bakanlık işlemi olursa Kaymakamlıklar rahatlar.Ancak bilgisayar bilmeyenler ve sistemi bilmeyenler çok zorluk çekeceklerdir.Bence elimizden geldiğince e-bakanlık eğitim bölümüne girerek sistemi en ayrıntısına kadar incelemesini yapmalıyız.Kaymakamlıklarda bulunan arkadaşlar hepiniz kolay gelsin.


rammstein.28
Kapalı
27 Mayıs 2009 11:49

arkadaşlar biz e-içişlerini kasım 2008 den bu yana kullanmaktayız.ve bulunduğum ilde valilikten falanda önce geçtik resmi olmasada eğitimlerinide ben verdim gerek telefondan gerekse ziyaretle:)sağolsun bilgi işlem üzerime attıydı.arkadaşlar sistem basit.birkaç defa kullandıktan sonra zaten sizde görürsünüz kolay kolay sizden kaynaklanan bir problem çıkmaz.ama sistemle sürekli oynandığı için problemler çıkıyor arada sırada yani yazılımcı kaynaklı problemler.bu da gideriliyor.ha iş yükü azalacak mı hayır azalmayacak birazcık artacak gibi.mesela içişleri bakanlığı dışındaki kurumlardan gelen evrakların taranması olayı var.gerçi ben bunu yapmıyorum uğraştıracağı için.veya yazılan yazıların eklerinin taranması olayı gibi.malum bizdeki tarayıcılar son teknoloji olmadığı için bir saatte tarar bir evrağı.bunuda hızlı kayıt denilen bildiğimiz defter kaydı gibi bir kayıtla aşıyoruz.yani sistem tam oturana kadar cefasını yine biz çekeceğiz.


araslım
Şef
28 Mayıs 2009 09:03

başlık güzel olmuş yapanların ve yazan arkadaşların ellerine sağlık....bende valilik yazı işlerinde V.H.K.İ olarak çalışıyorum...1 yıl oldu nerdeys ama iş kalabalığı ve çeşitliliği sayesinde hele öğrenmeye devam etmekteyiz..yazışmalar bi yandan mutemetlik işlemleri bi yanda personel özlük işleri bi yanda....valla her işi yapıyoz yani....bakanlığın bence bu e-içişleri sitemini valilikler arası bi konuma getirmesi ayrıca her valiliğinde ona bağlı ilçelerinde ayrıcaaa o ildeki içişleri kurumları arasıdna koordinasyonu sağlayacak sistemleri devreye sokması lazım...hem maliyet yönünden hmede ivedi açısından faydalı olur....çoğu arkadaşın dedği gibi bazen işi yoğunluğu bazen personel sıkıntısı işleri yavaşlatıyor....


serdo1979
Memur
28 Mayıs 2009 09:48

Öncelikle foruma katılan ve bilgi paylaşımı sağlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Kaymakamlık yazı işleri personeli olarak bizim tüm kurumlarla iletişim içinde olmamız gerektiği herkes tarafından biliniyor. Diğer kurumların işleri düzenli ve bellidir. Ama biz her an bilmediğimiz ve daha önce yapmadığımız evraklarla karşılaşabiliyoruz bundan dolayı devamlı bir araştırma içindeyiz 'bu nasıl yapılır, nasıl yazmamız lazım' diye Aslında bu bizim için avantaj ilerisi için bence neyse herkese kolay gelsin.


beyaban86
Daire Başkanı
28 Mayıs 2009 10:32

Gerçekten burda öğrenilecek şey hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor. Çok çeşit iş var. Her kurumun işi... Biraz diğer kurumların hamallığını yapmak gibi :)


kahkaha2023
Memur
28 Mayıs 2009 18:53

Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar.Arkadaşlar ben Kaymakamlık Yazı İşlerinde Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni olarak çalışıyorum.Arkadaşlar bizim konumumuz bilgisayarı yeni öğrenen meraklı bir insana benziyor.Nasıl diyecaksiniz.Kaymakamlık Yazı İşleri sonu olmayan derin bir deniz ve biz ise o derin denizde bir şeyler arayan insanlarız.Bu emekli olana kadar sürecek.Bu arada msn ile de görüşürsek iyi olur.Benim msn [email protected] bilgi ve belgeleri daha iyi paylaşırız.Hadi kolay gelsin.


serdo1979
Memur
29 Mayıs 2009 08:51

Kahkaha arkadaşım çok doğru şeyler yazmışın, ama biraz edebiyat kokuyor bu sözler hıııı ne dersin :)kahkaha kardeş ben seni ekledim sende beni ekle [email protected] diğer arkadaşlarda ekleyebilir tabi ama arkadaşlık isteği gönderirken bir not yazalım ki mesela ben V.H.K.İ ya da memur diye yabancı tehlikelerden korunalım :)


kahkaha2023
Memur
29 Mayıs 2009 12:30

serdo1979 beni msn eklediğin için teşekkür ederim.Yazı İşlerinde anlamadın bir sorun olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.53 gün sonra belki aday memurluk işlemlerimiz onaylanarak asıl memurluğa geçeçeğiz belki.Adaylık memurluğunun nasıl onaylanacağı hakkında bir bilgiye sahip misin?Bilgi verirsen sevinirim.


serdo1979
Memur
31 Mayıs 2009 15:48

kardeş bende senin gibi 1.5 ayım kaldı asalet tasdikine bende tam detaylı bilmiyorum valilikten haber bekliyorum kendiniz yapacaksınız bize göndereceksiniz derlerse biz hazırlayıp gönderecez tabi onuda öğrenmemiz lazım valilikten

:))


kahkaha2023
Memur
01 Haziran 2009 08:57

Herkese günaydın.Serdo1979 sana ayrıca günaydın.İyi çalışmalar.


serdo1979
Memur
01 Haziran 2009 09:52

Günaydın kardeşim kolay gelsin bakalım.


kahkaha2023
Memur
01 Haziran 2009 13:11

Arkadaşlar Kaymakamlıkta Dernek Şefliğine görevlendirildim.Acaba Dernekler Şefliğinin işleri zor mu?Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.


meeeemur
Aday Memur
03 Haziran 2009 21:36

GÖREVDE YÜKSELME YÖNETMELİĞİNDE EĞİTİM DURUMU BÖLÜMÜNDE EĞER 2 YILLIĞI BİTİRDİYSEN 4 YILLIK SAYILIP MÜDÜR SINAVLARINA GİREBİLİYORDUN. ANCAK YÖNETMELİĞE GÖRE BU DURUM NİSAN 2009 DA SONA ERDİ. ( 1999 DAN 10 YIL GEÇERLİ İDİ ) BAKANLIK BU YIL SINAV AÇMADIĞI İÇİN 2 YILLIK MEZUNLAR MÜDÜR OLMA ŞANSINI KAYBETTİ.

EN SON SINAV 2007 YILINDA OLDUĞUNA VE BAKANLIK YENİ SINAV AÇMADIĞINA GÖRE

EĞER YENİ YÖNETMELİKTE DE BU DURUM DÜZELTİLMEZSE MAHKEME YOLU AÇILABİLİR Mİ ?

BU KONUDA NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ...?


cihat108
Genel Müdür
03 Haziran 2009 23:11

bişe sorcam.. bne nüfusta yım.. 4 yıllık üniv. mez. kaç yıl sonra şeflik sınavına girebilir... içişleri bakanlığında başka hangi kurumlara şef olunabilinir???


zeyneb_brs
Aday Memur
04 Haziran 2009 10:23

Şeflik için 6 yıl, müdürlük için de 10 yıl isteniyor..İçişleri Bakanlığı bünyesinde olur atamanız..Yani Nufus Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü, Dernekler İdari Kurul, Mahalli İdareler..Bakanlık içi oluyor yani..


zeyneb_brs
Aday Memur
04 Haziran 2009 10:33

Forumu açan arkadaşa teşekkür ediyorum eminim ki benim gibi kaymakamlıkta çalışan siteyi takib eden arkadaşlar illaki göz atıyorlardır bu başlığa da..Benim de 1 ay sonra 1 sene olacak Kaymakamlıkta çalışıyorum.İstanbulda kaymakamlıklarda çalışıpta İstanbuldan ayrılmak isteyen arkadaşlara burdan ulaşmak daha kolay olur diye düşünerek yazıyorum...İstanbuldan ayrılmak isteyen arkadaşlar varsa ve eğer Bartın uyarsa bu konuda paylaşım bekliyorum.İş ve işlemlerle ilgili de bildiğim kadarıyla elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım..Herkese kolay gelsin


cihat108
Genel Müdür
04 Haziran 2009 17:32

zeynep 6 yıl lise mezunu için değil mi.... lisans bitirenler için daha kısa oluyoo ama ne kadar??


comely_scorpion
Şube Müdürü
05 Haziran 2009 23:22

arkadaşlar ben valilikte çalışıyorum. nüfusta görevde yükselme ile ilgili mevzuatı bilmiyorum ama valilik ve kaymakamlık personeli için : lisans bölümünü bitirmiş bir kişi 4 yıl çalıştıktan sonra görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavına müracaat edip şeflik sınavına girebilir. bu şekilde şef olan bir kişi en az iki yıl daha çalışırsa müdürlük sınavına girmeye de hak kazanır.ama şöyle bir durum vardır, açılan kadronun 3 katından fazla kişi müracaat ederse bu kişilerin puanları baz alınır ki maalesef bu adaletsizliktir.


beyaban86
Daire Başkanı
09 Haziran 2009 16:18

Giyecek yardımı ile ilgili nasıl bir işlem yapılır arkadaşlar, yapan var mı daha önce aranızda?


serdo1979
Memur
09 Haziran 2009 16:24

beyaban giyecek yardımı derken gkk'lardan bahsediyorsun heralde daha önce yapıldı bizde ama ben yapmadım daha yeniydim o zaman ihale yapılıyor en uygun fiyat verene veriliyor daha sonra giyecek ödeneğinden o para ödeniyor tabi bir sürü evrak hazırlanıyor ihale için tabi gkk için bunlar

Toplam 488 mesaj
12345678910111213»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi