en buyuk tavsiyem guler yuzlu ol. Seflerine iyi gecinmeye bak. Is stresinden bazen kalp kirici olabiliyorlar. Onlarin da uzerinde baski var. Pasif olursan dikkat cekersin, uzerine daha cok gelirler. Aktif ve girisken olmaya bak. Yolcularla tartismaya girme, ozellikle Alman Hollanda ve bati avrupalilar nazik ve anlayislidir, problem cikmaz. arap rus ve turk yolcular 100 tl bilet alip ucagi komple aldiklarini zannederler, en iyi hizmeti beklerler, tartismak icin sizi hedef secerler. Buyutme, az diyaloga gir. sefler bu gibi durumlara musamaa gostermezler, uyari alirsin. Bazen yolcular canindan bezdirirler sabirli olucaksin. Mesela egitimlerde goruceksin INAD, belgesi eksik yolcu demektir. bunlari yakalarsan takdir toplarsin sivrilirsin, ama gozunden kacarsa da basin belaya girer. Excess bagaj olayi var, limit 20 kg dir fazlasina ucret kesersin havayolu adina. Ozellikle gecen sene celebi calisanlari arkadaslarim faturada oynama yapip, bagaj ucretlerinin bir kismini indre gandi yaparak iyi para kaldirdilar.
boyle bir olayin icine girersen, ve ogrenilirse basina nasil bir bela acitigini tahmin bile edemezsin. Mimlendikten sonra hayatin zindan olur, tehlikeli sularda yuzme. Ilk izlenim onemlidir, herkesle arani iyi tut, iliskilerini kuvvetlendir. Vardiyali sistem zordur ama ortamin guzelse ise gitmek icin can atarsin herseye ragmen.
Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun. Celebiye girdikten sonra TGS veya havasi unut, ekmek yedigin firmaya ait olmasini ogren, sikayetci olma, ha deyince ne yazik ki hic bir firmadan cikamasin, en az 2 ayi orada gecirmek zorundasin...Yari yolda birakmak olmaz, bir sonraki isinde sorarlar adama, niye ordan ciktin diye? busbutun ortada kalirsin. Ilk once elindekinin kiymetini bileceksin.
Kolay para yok...Ilk once kendini sorgula sirkete ne verebiliyorum diye sonra sirketi elestir bana ne verebiliyor diye ;)
Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun...
en buyuk tavsiyem guler yuzlu ol. Seflerine iyi gecinmeye bak. Is stresinden bazen kalp kirici olabiliyorlar. Onlarin da uzerinde baski var. Pasif olursan dikkat cekersin, uzerine daha cok gelirler. Aktif ve girisken olmaya bak. Yolcularla tartismaya girme, ozellikle Alman Hollanda ve bati avrupalilar nazik ve anlayislidir, problem cikmaz. arap rus ve turk yolcular 100 tl bilet alip ucagi komple aldiklarini zannederler, en iyi hizmeti beklerler, tartismak icin sizi hedef secerler. Buyutme, az diyaloga gir. sefler bu gibi durumlara musamaa gostermezler, uyari alirsin. Bazen yolcular canindan bezdirirler sabirli olucaksin. Mesela egitimlerde goruceksin INAD, belgesi eksik yolcu demektir. bunlari yakalarsan takdir toplarsin sivrilirsin, ama gozunden kacarsa da basin belaya girer. Excess bagaj olayi var, limit 20 kg dir fazlasina ucret kesersin havayolu adina. Ozellikle gecen sene celebi calisanlari arkadaslarim faturada oynama yapip, bagaj ucretlerinin bir kismini indre gandi yaparak iyi para kaldirdilar.
boyle bir olayin icine girersen, ve ogrenilirse basina nasil bir bela acitigini tahmin bile edemezsin. Mimlendikten sonra hayatin zindan olur, tehlikeli sularda yuzme. Ilk izlenim onemlidir, herkesle arani iyi tut, iliskilerini kuvvetlendir. Vardiyali sistem zordur ama ortamin guzelse ise gitmek icin can atarsin herseye ragmen.
Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun. Celebiye girdikten sonra TGS veya havasi unut, ekmek yedigin firmaya ait olmasini ogren, sikayetci olma, ha deyince ne yazik ki hic bir firmadan cikamasin, en az 2 ayi orada gecirmek zorundasin...Yari yolda birakmak olmaz, bir sonraki isinde sorarlar adama, niye ordan ciktin diye? busbutun ortada kalirsin. Ilk once elindekinin kiymetini bileceksin.
Kolay para yok...Ilk once kendini sorgula sirkete ne verebiliyorum diye sonra sirketi elestir bana ne verebiliyor diye ;)
Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun...