Eğitimde güzel uygulamalar konusunda her öğretmen arkadaşımın özgün yetenekleri olduğunu düşünüyorum.
Yeni programlar bu konuda zaten gerekli kararları almaya, inisiyatif kullanmaya,risk almaya 1,2,3.sınıf için düzeye ve konuya uygun oyuncaklar,oyun araçları kullanmamıza izin veriyor.Öğrenci çocukluğundan kopmadan eğitimini alıyor.
Ayın öğrencisi seçme konusu biz de uygulamıştık.Müfettiş öğretmenlerimiz okulumuzda rehberlik yaptıkları sırada ayın öğrencisi uygulamasını anlattım. Fakat kaş yaparken göz çıkardığımı anlayınca yapılan öneriler sonucunda bu uygulamadan vazgeçtik.Gerekçesinde;
"Öğrenciler doğal ortamlarda,zaten kendi aralarında her bakımdan yarış halindedirler.Öğretmen bu kritik konuda bir veya birkaç öğrenciyi parlatırken,sınıfın diğer parlatılamamış öğrencilerin üzerindeki duygusal yıkım etkisini hesap etmelidir.
Bir insanın duygusu ne kadar güzelse,kendisi de o kadar güzeldir.O halde duygu eğitimine daha çok yer vermeye çalışınız.
Ayın elemanı,ayın öğrencisi yaklaşımları Ticari şirketlerde,yetişkin personel arasında düzenlenen bir motivasyon ve ödüllendirme aracıdır.
İlköğretim öğrencilerine uyarlığı yoktur." Dedi.Bu önerileri öğretmenler kurulunda ve zümrelerde değerlendirdik.Benimsedik.Veli toplantılarında,velilerle duygu eğitimi konusunu gündem konusu yaptık ve işledik.
İlgilenen arkadaşlara takdim ediyorum.İyi hafta sonları diler,saygılar sunarım.
Eğitimde güzel uygulamalar konusunda her öğretmen arkadaşımın özgün yetenekleri olduğunu düşünüyorum.
Yeni programlar bu konuda zaten gerekli kararları almaya, inisiyatif kullanmaya,risk almaya 1,2,3.sınıf için düzeye ve konuya uygun oyuncaklar,oyun araçları kullanmamıza izin veriyor.Öğrenci çocukluğundan kopmadan eğitimini alıyor.
Ayın öğrencisi seçme konusu biz de uygulamıştık.Müfettiş öğretmenlerimiz okulumuzda rehberlik yaptıkları sırada ayın öğrencisi uygulamasını anlattım. Fakat kaş yaparken göz çıkardığımı anlayınca yapılan öneriler sonucunda bu uygulamadan vazgeçtik.Gerekçesinde;
"Öğrenciler doğal ortamlarda,zaten kendi aralarında her bakımdan yarış halindedirler.Öğretmen bu kritik konuda bir veya birkaç öğrenciyi parlatırken,sınıfın diğer parlatılamamış öğrencilerin üzerindeki duygusal yıkım etkisini hesap etmelidir.
Bir insanın duygusu ne kadar güzelse,kendisi de o kadar güzeldir.O halde duygu eğitimine daha çok yer vermeye çalışınız.
Ayın elemanı,ayın öğrencisi yaklaşımları Ticari şirketlerde,yetişkin personel arasında düzenlenen bir motivasyon ve ödüllendirme aracıdır.
İlköğretim öğrencilerine uyarlığı yoktur." Dedi.Bu önerileri öğretmenler kurulunda ve zümrelerde değerlendirdik.Benimsedik.Veli toplantılarında,velilerle duygu eğitimi konusunu gündem konusu yaptık ve işledik.
İlgilenen arkadaşlara takdim ediyorum.İyi hafta sonları diler,saygılar sunarım.