Editörler : E.Kayı Han

atiradeon1984
Daire Başkanı
24 Ağustos 2009 20:31

Şuanki süreçte beklerken dahi yaşadığımız o heyecan tereddüt bile farklı duygular yani..

ama şöyle bakalım..

şimdi eğer olmasaydı bidaha ne zmaan alım var diyecektik öylemi? ekim gelsede ilanı görsek diyecektik? hazırlık yapıp klavyeye zaman ayıracaktık? öyle değilmi ?

şimdi tatlı bi heyecanın stresini yaşamaktayız:)

Bence bu iyi bi yön ya o adliyeden içeri igreceğimiz günü beklemek :) Sıkmayın canınızı Allahın izniyle herkesinkisi olucak inşllah az bi zaman kaldı ya sabır :)

29 Ağustos 2009 22:58

DUYURU!!!

Zabıt katibi arkadaşlar sohbet mohbet

bilgi alışverişi gibi eylemlerin yapıldığı grubumuza bekliyoruz:):):)

[email protected]


xcii
Aday Memur
29 Ağustos 2009 23:36

Arkadaşlar ben 9.ayın başında staj olarak işe başlamak için adliye'ye gideceğim ama ceket ve kravat giyecekmiyiz aceba onu bilmiyorum. Bir arkadaşım mayıs 15 den sonra memur ceket ve kravat takmaz demişti ama ne zamana kadar sürüyor bu bilen varmı yani herkes sadece gömlek giyerken ben bu sıcakta kravat ceketle orda görünmek istemiyorum zaten heyecanlıyım. Bu konuda bir bilgisi olanlar yazarsa sevinirim...


atiradeon1984
Daire Başkanı
29 Ağustos 2009 23:51

devlet işlerinde staj nasıl oluyor ben anlamıyorum ücretsiz çalıştırılma için yasa düzenlenip tespit edildiğinde ceza yaz diyen bunlar değilmi


hayatixxx
Kapalı
30 Ağustos 2009 23:09

atiradeon1984

devlet işinde staj ilk 1 yıllık çalışmandır başarılı olusan asil memurluğa girersin.

xcii devlet memurları 15/eylül-15/haziran yani okulların açılış ve kapanış tarihleri ile birlikte kıyafet yönetmeliği değiştirilir, yazın kravat takma zorunluğu olmaz.


atiradeon1984
Daire Başkanı
30 Ağustos 2009 23:19

sözleşmelide? asalet onayı olmadığı için ben farklı anlamıştım sağol

31 Ağustos 2009 12:44

Bak bir iyi yönü daha geldi aklıma; memurlar.net sitesinin KPSS-B lise sayfasında değil, ADALET PERSONELİ sayfasında takılırsın artık:)

(Şahsen ben işimin zorluğuna, riskine ve stresine rağmen, hergün şükretmekteyim, yarabbim bana şu sayfada gezmeyi de nasip ettin diye:))


arzumutlu
Kapalı
31 Ağustos 2009 12:52

Merhaba Filiz..

Ben sözleşmelilerden beklemede olanlardanım

Sana bir sorum var ,,Sen nerdeyse 2 aydır çalışıyorsun .

Dedikleri gibi zor muı yani her akşam mesaiye kalınıyor mu ..

Bilgi verirsen sevinirim ,,

Tşk,,


hayatixxx
Kapalı
01 Eylül 2009 11:39

ya zor olsa ne olacak kolay iş bulan varmı? akşama kadar oturursun sıkılırsın, akşama kadar dikilirsin yorulursun, takmayın bunları kafanıza zamanla alışırsınız

01 Eylül 2009 17:24

arzu merhaba

bizim başlayışımız adli tatile denk geldiği için, her ne kadar gündüz yogun olsak da akşamları mesai durumumuz olmuyordu. tatil bittiğinde ne olur bilmiyorum ama buradaki tecrübelilere sorduğumda, senede bir ay kadar bi mesaiye kalma durumu oluyormuş, adli tatil öncesi kararlar yazılıyor filan ya.. o zaman geç çıkılıyormuş, nadiren de hafta sonu çağırılabiliyormuşuz.. ama bulunduğum kalem, adliyede iş yoğunluğu en az olan kalemlerden biri.. ve işimiz de genellikle aciliyet gerektirmeyen, ertesi güne bırakılabilecek evrak işleri.. o yüzden, verileceğin daireye göre değişir bu sorunun cevabı.. örneğin asliye cezada çalışanlar için, ben memurum beş dedi mi çıkarım gibi bi durum yokmuş.. iş ne zaman biterse o zaman çıkıyorlar.. yani kısacası:) önce hangi kaleme verileceksin, onu bekleyelim, sonra zaten kalemde de anlatırlar sana bunları..


KONYACLUB
Şef
01 Eylül 2009 17:57

TAVSİYE:

Arkadaşlar yardımlaşma ve bilgi alışverişi adına bu gruptada yerinizi alabilirsiniz...

Kazananlar ve Aday olanlar;

[email protected]


katip1988
Memur
19 Nisan 2024 21:59

Nerde bu mutlu mesut sevinen arkadaşlar, erken emekli mi oldunuz:)


Xiaomi
Memur
19 Nisan 2024 22:38

konuyu açan arkadaş ne yapıyor acaba :)
20 Nisan 2024 00:50

Evet. İlk başladığında iyi yönleri çok fazla. Birkaç yıl harcayınca sağlığının ve zamanının ne kadar değersiz bir paraya uçup gittiğini anlıyorsun. İyi tarafı çok şey öğreniyorsun, hem iş hem de insanlar yönünden çok fazla hayat tecrüben oluyor. Ezilmenin, hor görülmenin, mobbingin adresidir. Dikkat edersen olumlu bir şey yazınca sonraki cümlesi olumsuzluğa kayıyor. Yani iyi yönleri olmuşsa da dört yanlış bir doğruyu evire çevire dövüyor.


emirsalih
Şef
20 Nisan 2024 11:18

Münkünse adliye personeli olmaktan şiddetle kaçınılmalidir.Buna rağmen oldun diyelim.Zabit katibinin diğer memurlara kiyasla belli bir dereceye duştükten sonra eline geçecek 3-4 bin lira fazla maaş. dışinda hiçbir iyi yanini görmuyorum şahsen.

Toplam 215 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi