Yaklaşık 7 yıldır Avea nın müşterisiyim ve hali hazırda üzerime kayıtlı ve kullanımda olan 2 adet faturalı ve 1 adet kontörlü olmak üzere üç adet hat bulunmaktadır...
Avea denen firma her yöne sınırsız tarifesini yürürlüğe koyunca sadık müşterilerine yaptığı kazık olarak ilk giriş bedeli olan 67 tl ki ( Avea başka operatörlerden numara taşıyanlardan bu ücreti almıyordu ) ödeyerek heryöne sınırsız tarifesine geçiş yaptım...
işte işin ilginç tarafı bundan sonra başlıyor.....
Bundan yaklaşık iki hafta önce cep telefonuma gelen mesajda her yöne sınırsız tarifesinde MAKUL süreyi aştığımı ve bu nedenle tarifemin değiştirilebilceği yönünde bir mesaj göndermişler...
Müşteri temsilcisini aradığımda bunun bir sistem mesajı olduğunu kullanımda bir sorun olmadığını söylediler...
Ancak Aveanın gerek görsel gerekse yazılı basında yaptığı reklamlarda her yöne sınırsız diye bas bas bağırdığı tarife 10000 dakika ile sınırlı olmasına rağmen hiçbir zaman bu süreye ulaşacak veya aşacak bir görüşme trafiğim olmamıştır. Lakin olsaydı bile, bir kullanıcı olarak kullanım artış ücretini ödemeyi kabullenmiş biriyim...
Ama 07.08.2009 günü saat : 11,30 sıralarında cep telefonuma gelen mesajda hattımın her yöne 1000 midir nedir o tarifeye geçirildiğini belirtir bir mesaj göndermişler... Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşmak mümkün değil... Bayilerine gidiyorum bilmiyoruz diyorlar...
Şimdi sizlerin huzurunda soruyorum...
1. Heryöne sınırsız diye bas bas bağırıyorsunuz bu 10000 dakika süre ne....
2. Hiçbir zaman bu kadar yani 10000 dakikayı bulacak kadar bir görüşmem olmamış hangi hakka dayaanarak tarifemi değiştiriyorlar....
Lütfen benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar görüşlerini paylaşırda bize yardımcı olursa sevinirim...
Yaklaşık 7 yıldır Avea nın müşterisiyim ve hali hazırda üzerime kayıtlı ve kullanımda olan 2 adet faturalı ve 1 adet kontörlü olmak üzere üç adet hat bulunmaktadır...
Avea denen firma her yöne sınırsız tarifesini yürürlüğe koyunca sadık müşterilerine yaptığı kazık olarak ilk giriş bedeli olan 67 tl ki ( Avea başka operatörlerden numara taşıyanlardan bu ücreti almıyordu ) ödeyerek heryöne sınırsız tarifesine geçiş yaptım...
işte işin ilginç tarafı bundan sonra başlıyor.....
Bundan yaklaşık iki hafta önce cep telefonuma gelen mesajda her yöne sınırsız tarifesinde MAKUL süreyi aştığımı ve bu nedenle tarifemin değiştirilebilceği yönünde bir mesaj göndermişler...
Müşteri temsilcisini aradığımda bunun bir sistem mesajı olduğunu kullanımda bir sorun olmadığını söylediler...
Ancak Aveanın gerek görsel gerekse yazılı basında yaptığı reklamlarda her yöne sınırsız diye bas bas bağırdığı tarife 10000 dakika ile sınırlı olmasına rağmen hiçbir zaman bu süreye ulaşacak veya aşacak bir görüşme trafiğim olmamıştır. Lakin olsaydı bile, bir kullanıcı olarak kullanım artış ücretini ödemeyi kabullenmiş biriyim...
Ama 07.08.2009 günü saat : 11,30 sıralarında cep telefonuma gelen mesajda hattımın her yöne 1000 midir nedir o tarifeye geçirildiğini belirtir bir mesaj göndermişler... Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşmak mümkün değil... Bayilerine gidiyorum bilmiyoruz diyorlar...
Şimdi sizlerin huzurunda soruyorum...
1. Heryöne sınırsız diye bas bas bağırıyorsunuz bu 10000 dakika süre ne....
2. Hiçbir zaman bu kadar yani 10000 dakikayı bulacak kadar bir görüşmem olmamış hangi hakka dayaanarak tarifemi değiştiriyorlar....
Lütfen benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar görüşlerini paylaşırda bize yardımcı olursa sevinirim...