Editörler : Lanet

hasancanevi
Aday Memur
08 Ağustos 2009 09:01

lütfen bütün tüketiciler lütfen sinmesin.türkiye gibibir ülkede bağırmasan hakkını ısrarla aramasan hak kolaylıkla yenip çiğneniyor.acil olarak etkin bir tüketiciler oluşumuna ihtiyaç var.hele hele türkcell gibi para için gözü kararmışlar için..resmen yasal kılıflı hortumlama yapıyor..yetkililer her zamanki gibi güzellik(çirkinlik!!!)uykusunda..


fatihim81
Aday Memur
08 Ağustos 2009 10:11

Turkcell yıllardır halkımızı sömürmektedir. yaptığı bütün tarifelerle kullanıcılarını en fazla sömüren operatördür.çok değil daha bi kaçsene önce 1 dk 4 kontör uygulaması yıllarca sömürüldüğümüzü ve kar marjının ne boyutlarda olduğunu göstermektedir.Öte yandan urkcell bayileri ve extraları sadece kendilerini düşünmekte birer bayi değilde kendine hizmet eden bakkal gibi görmektedirler bu sebeple sizlerin taleplerinizde hep kendi karlarını düşünmektedirler.toplum olarak gerekli reflexleri göstermemiz gerekmektedir.


okitaki
Kapalı
08 Ağustos 2009 13:00

valla vodafoneden şaşmam kardeşim milli hatmış yok turkcelmiş beni ilgilendirmez nezaket ve iş takibinde vodafone 1 numara


güneysaraylı
Aday Memur
08 Ağustos 2009 13:07

Başlığı açan Kağan Demir'e

Tüketici hakları derneğine müracaat edesen bir sonuç alırsın.


KaganDemir
Aday Memur
08 Ağustos 2009 13:11

Tabiki gideceğim güneysaraylı. Bu konuyu buraya taşımamın sebebi: Bu ve buna benzer durumlar yaşayan kullanıcıların güç birliği edebilmesine fırsat yaratmak ve aynı şey başına gelmeden tüketiciyi uyarmak. Yoksa Turkcell okusun da ortadaki yanlışı düzeltsin diye beklemiyorum.

Saygılarımla.


gulsum.kaya
Kapalı
08 Ağustos 2009 14:41

Arkadaşlar ne turkcell ne avea nede vodafone..hepsi şerefsiz bunların..ben hem turkcell hemde avea kullanıcısıyım..rurkcell hattımı kullanmadığım için sorun yok ama aveanın Allah cezasını versin..size tavsiyem kesinlikle fatuuralarınızın detayını isteyin..takip edin..ve kontörlü kullanıyorsanız mutlaka düşen kontör sayınıza dikkat edin..özellikle avea kullanıcıları dikkat etsin..


osmanaltun
Aday Memur
08 Ağustos 2009 14:46

arkadaşlar türkcelin 1200 dakika kamu tarifesindeki ikinci ayım bu ay.geçen ay 1200 dkyı bitirememiştim.bu ay ise bir acayiplik var sanki. dakikalar su gibi gidiyor.azda konuşuyorum ancak ilk 10 günde 500 dk gitti bile.bana kalırsa bu işte bazı sahtekarlıklar var?ne dersiniz?


İHL-NUR
Memur
08 Ağustos 2009 15:10

arkadaşlar turkcell extralara gidiyorum nerdeyse bizi kovacaklar. Vallahi sırf bu yüzden vodafone geçtim.


ecemnazlı
Kapalı
08 Ağustos 2009 16:04

aveanın ögretmen hattını kullandım önce sınırsızdı bu.1 saat konusuyorum hattımı kilitliyorlar hiçbiryeri arayamıyorum.en son müşteri hizmetlerini aradım,sınırsız diyorsunuz meb le anlasmanız var,ne bu dedim,gıkları cıkmıyor,cünkü bilinçli kilitliyorlardı,bir de reklamlarda sınırsız güya.neyse sonra kapatmadılar,yoksa meb e sikayet edecektim,cünkü meb o sekilde anlasma yapmıstı.sonra kamu hattına gectim,aveanın yaptıgı en güzel hizmet buydu.ama simdi tukcell in her yöne 1500 dk uygulaması daha cazip geldi.tasıma ücreti de yok hayret ettim,cünkü avea filan tarife degişikliklerinde hep 30 40 milyon aldı.vallahi ben 2 günde gectim,bi sorun cıkmadı,memur kimligi ve hüviyet cüzdanınız yeterli...


torsks
Kapalı
08 Ağustos 2009 16:37

www.sikayetvar.com


turkuaz_79
Kapalı
08 Ağustos 2009 17:43

Yaklaşık 7 yıldır Avea nın müşterisiyim ve hali hazırda üzerime kayıtlı ve kullanımda olan 2 adet faturalı ve 1 adet kontörlü olmak üzere üç adet hat bulunmaktadır...

Avea denen firma her yöne sınırsız tarifesini yürürlüğe koyunca sadık müşterilerine yaptığı kazık olarak ilk giriş bedeli olan 67 tl ki ( Avea başka operatörlerden numara taşıyanlardan bu ücreti almıyordu ) ödeyerek heryöne sınırsız tarifesine geçiş yaptım...

işte işin ilginç tarafı bundan sonra başlıyor.....

Bundan yaklaşık iki hafta önce cep telefonuma gelen mesajda her yöne sınırsız tarifesinde MAKUL süreyi aştığımı ve bu nedenle tarifemin değiştirilebilceği yönünde bir mesaj göndermişler...

Müşteri temsilcisini aradığımda bunun bir sistem mesajı olduğunu kullanımda bir sorun olmadığını söylediler...

Ancak Aveanın gerek görsel gerekse yazılı basında yaptığı reklamlarda her yöne sınırsız diye bas bas bağırdığı tarife 10000 dakika ile sınırlı olmasına rağmen hiçbir zaman bu süreye ulaşacak veya aşacak bir görüşme trafiğim olmamıştır. Lakin olsaydı bile, bir kullanıcı olarak kullanım artış ücretini ödemeyi kabullenmiş biriyim...

Ama 07.08.2009 günü saat : 11,30 sıralarında cep telefonuma gelen mesajda hattımın her yöne 1000 midir nedir o tarifeye geçirildiğini belirtir bir mesaj göndermişler... Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşmak mümkün değil... Bayilerine gidiyorum bilmiyoruz diyorlar...

Şimdi sizlerin huzurunda soruyorum...

1. Heryöne sınırsız diye bas bas bağırıyorsunuz bu 10000 dakika süre ne....

2. Hiçbir zaman bu kadar yani 10000 dakikayı bulacak kadar bir görüşmem olmamış hangi hakka dayaanarak tarifemi değiştiriyorlar....

Lütfen benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar görüşlerini paylaşırda bize yardımcı olursa sevinirim...


esinsalman
Aday Memur
08 Ağustos 2009 18:15

turkcell extradakilerin nedense bi burnu havadalıkları olduğu benimde gözümden kaçmadı. ama nedense hattı iptal ettirmek için gittiğimde kapattırmaktan vazgeçtiğim taktirde bazı avantajlar (kontör, dk puan vs)sağlayacaklarını sölediler. kabul etmedim. müşteri hizmetleri aradı yalvar yakar resmen. istemediler iptali. hanfendi ben iptal ettirmek istiyorum o kadar dedim en sonunda. bende avea kullanıyorum asla turkcele geçme gibi bi niyetim yok. kakaladıkları her hatta her geçişte ayrıca prim alıolar aynı şekilde iptali için başvurduğunuzda sizi ikna edip vazgeçirirlersede prim alıolar. bıktım be dalavereli işlerden...


katature
Aday Memur
08 Ağustos 2009 18:35

kagandemir arkadaşım bu yaşadıklarını sanayi bakanlığı tüketici haklar kısmına aktar san ücretsiz avukat ayarlıyacaklardır ve hakkını arayacaklardır.


busra06
Aday Memur
08 Ağustos 2009 20:25

Arkadaslar turkcell müşteri hizmetlerindenyerlerini yakınmanız çok normal neden diye sorarsanız...merkezi yeri istanbul fakat diğer illerede dağılmış ama illerdeki müşteri temsil yerlerini denetleyen yok...ben birisinin bulunduğu şehirde yaşıyorum...Kalitesiz insaları yönetime getirmişler ve kendi bildiklerini okuyorlar...bunlardan asıl yöneticilerin haberleri yok...böyle oluncada çalışanlara haksızlıklar diz boyu onalrında eli mahkum olduğu için şikayet edecekleri yer yok...etseler bile 1 ay sonra sebepsiz iş çıkışı veriyorlar...vb bir sürü olay...siz böyle bi kurumdan nasıl bi kalite beklersiniz... o kadar müşteri memnuyeti diye sitede yer açmışlar ama kimsenin ordaki maillerle ilgilendii yok...sorunun temelden kaynaklanıyor...Çalışanlar danhiç kimse hak ettiği perfonmansı alamdığı gibi...keyfi olarak davranılıyo sonuç müşteri memnuniyetsizliği keşke bu maile TURKCELL üst yöneticilerinden biri denk gelsede okusa...


okyanus19
Aday Memur
08 Ağustos 2009 21:02

turkuaz_79 sizin başınıza gelen durumun aynısı benim başıma da geldi ne yapacağımı bilemiyorum.Müşteri hizmetlerine ulaşmak için 15 dakika telefonda beklediğim oldu. Sonunda ulaştım. Aldığım cevap süreyi aşmışsınız.Halbuki telefonumun giden aramalar süresini her ay sıfırlıyorum.Ve süreyi aşmıyorum. Aynı tarfeye geri donemezsiniz. Heryöne 1000 tarfesine geçtirğim söylendi. Ücreti 59 tl şimdi ne olacak bilmiyorum. Turkcell'e geçeyim diye düşünüyordum yazılanları okuyunca ondan da vazgeçtim. Herhalde en iyisi bütün telefonları kapatıp telepati ile iletişim kurmak.


osmank21
Aday Memur
08 Ağustos 2009 21:27

türkiyede üç tane operatör var biliyorsunuz böyle sıkıntılar çıktığı zaman bağırıp çağırmak gerekir özellikle ekstreler de böyle yapılırsa da ii olur çünkü türkcell gizli müfettiş gönderip o işletmenin müşteri ile ilşkileri yokluyor ama çalışanlar bunu çalışanlar fark etmiyor bunu türkcell ekstrası olan bi arkadaştan öğrendim müşteri memnuniyet memnuniyeti de biraz da kendimizi oralarda çallışanlar yerine koyalım diyeceğim de yok koymayalım çünkü biz sağmak ineğiz onlara göre ne kadar bol süt verirsek o kadar ii onlar müşteri memnuniyeti nedir bilmez hepsi de aveası vodafonu türkcelli fark etmez yani


sami-uckun
Aday Memur
09 Ağustos 2009 00:02

Telekominikasyon kurumuna şikayet et tüm görüşme kayıtlarını iste bu konuda zorla üzerlerine git. Vatandaşı kaz gibi yolmak için adeta hergün bir şeytan tuzağı kuran birincsi bankalar ikincisi telefon şirketleri malesef, benzer olayla akbankla yaşadım ısrarla görüşme kayıtlarını isteyince sustular Dedim bddk ya şikayet edecem bi daha fatura gönderirseniz dedim savcılığa şikayet edeceğimi söyledim olmayan borç çıkartmışlar kartın borcunu ödeyip müşteri hizmetlerine sordum varmı başka ödeneck borcum diye oda yok dedi kır kartını dedi kırıp attım sonra bir ay sonra yansımamış harcaman var diye fatura göndermişler onu o zaman söyleyecektiniz dedim ben size sordum dedim borcum kaldımı hemen şimdi ödeyeyim diye dedim bi daha aramadılar.

09 Ağustos 2009 05:32

1 yıl turkcell bayiiliği yapmış ve 4 adet turkcell hattına sahip bir aileyiz.

Lanet olsun turkcell.

Turkcell iflas etti yada turkcell tmsf ye devredildi haberini duyunca inanın çok sevineceğim...


42Eksalans51
Memur
09 Ağustos 2009 09:08

bende avea dan turkcelle her yöne 1200 dak. kamu tarifesine geçtim henüz fatura gelmedi bu ay gelecek ama turkcelle geçtikten sonra avea ya geçtiğim ay 66 tl diğer ayda toplasan 6 günü geçmez aveada kaldığım süre zarfında da mecbur kalmadığım süre konusmadım geçiş yapıyorum diye ama o ay da 45 tl fatura geldi nereye kime başvuracağımı bilmediğim için bu duruma razı olmak zorunda kaldım ama biliyorum ki bu para benden haksız yere alındı


bluedeep4
Aday Memur
09 Ağustos 2009 09:24

turkuaz_79 hocam

Aynı sorunu bende yaşadım ve 2 gün önce avea1000 denen bir terifeye kafalarına göre geçirdiler.müşteri hizmetleride inadına o gün cevap vermedi.Avea'nın sitesinden ağzıma geleni yazdım yolladım e posta yoluyla.tabi pek umurlarında değil.hala dönecekler bana sanırım!!!

Avea bayine gittim.gelen yazıda 48000 abonenin bu tarifeyi kötüye kullandığını ve hepsinin tarifesinin avea1000 e geçirildiğini,bayiye gelenlerin müşteri hizmetlerine yönlendirilmesine falan da filan diye bir yazı gelmiş.

Bu kadar gerizekalı bir şirket olamaz ya.

Hay beyninde zerre kadar akıl olmayan adamlar.biz zaten bu terifeye geçerken fazla fatura ödemeye razı olmuşuz.Allah belalarını versin bunların ne diyeyim.Askere gitmeden adama küfür öğretiyorlar ya...Bi de diyorlarki avea bu tarifede gizli olan haklarını kullanıyormuş...

babana anlat sen onu avea babana.Avrupadaki gibi olsa bunları yaşamayızda...o da nerdeeeee.....

Toplam 221 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi