Editörler : hopaliSafak Vaktii
18 Eylül 2009 23:03

_RhOdOrA:_
Daire Başkanı

o hahaha:))

18 Eylül 2009 23:04

sosyalciyaşar
Yasaklı

melek sana da ben basacağım birazdan:)) erkek olduğumdan şüphen varssa gel gidereyim güzelim:))

geçen milli eğitim de bi okul öncesi daha tercih yapmayı bilmiyo allahım bir insan bu kadar mı gerizekalı olur dedim içimden:)))))))))

adam diyor ki fotograf lazım o diyor şimdi telefonla mı çekeceğiz:))) beyinsizlik diz boyu:))))))

hay ben sizi bu sınavla alan sistemin....:)))

18 Eylül 2009 23:04

sivaslıcoğrafyacı
Şef

la gardaş koptuk yaaaaaaa

18 Eylül 2009 23:04

black eyed peace
Genel Müdür

melek sasırma

sbrımızı tasırma

18 Eylül 2009 23:04

dennis_ksk
Genel Müdür

sen çekivereydin hocam arkadaşın fotografını :)

18 Eylül 2009 23:05

befunny
Genel Müdür

waoooouuwwww :)))))) yaşar hoca coştun walla

18 Eylül 2009 23:05

Trueor False
Yasaklı

helal wallaaa:)))zupperrrrrrrrr

18 Eylül 2009 23:06

ögretmen adayı
Kapalı

şöyle en meşhurundan kart postal

18 Eylül 2009 23:06

sosyalciyaşar
Yasaklı

HEPİNİZ GERİZEKALISINIZ SON SÖZÜM BUDUR SİZLERE İSTER TAKIN İSTER TAKMAYIN ... :))))))))))))) Bİ DE ÇOĞUNUZ KAŞAR melek gibi mesela :)

iyi akşamlar herkese.....

melek seninle daha sonra özel olarak ilgileneceğim canım benim:))

18 Eylül 2009 23:06

black eyed peace
Genel Müdür

:)))))))))))))))))))

18 Eylül 2009 23:07

Emille
Genel Müdür

black gııı almışın yine espirelerden kiloyu,

sosyalbilgiler camiası olarak daha ne diyek :)

18 Eylül 2009 23:07

çılgınmatematikçi
Kapalı

:)))

18 Eylül 2009 23:07

sercan_t
Şef

butun okuloncecılerı katmasanız.

katılması gereken vardır belkı ama kufure gerek yok.hepımızı genellemeyın.40-50 ıle atanan sacmalık katılıyorum ama asagılayın herkesı.

18 Eylül 2009 23:09

Katre:)
Şef

Ama ben yasar i nimet hanima girizgahindan dolayi tanidgm icin vardir bi hinlik diyodum bu iste=)))ister istemez guluyo insan ya deli bu cocuk

18 Eylül 2009 23:10

black eyed peace
Genel Müdür

emille gece gece geberdim yaa.valla bu baslıkta ne yazıo die bi açtım ana ne görem:))

18 Eylül 2009 23:11

sosyalciyaşar
Yasaklı

Ben lafımı esirgemem arkadaşlar...harbi harbi çoğu mal akıllı olanları da vardır elbet...ama bi dadıdan ne beklersiniz ki baka:))) bence bunlara üniversite okutmamak gerek 4 yılları boşa gidiyor:))

18 Eylül 2009 23:11

ulufecii
Yasaklı

bu başlığın güncel kalması gerek.

güncelliyorum.

bu açılıma destek veriyorum.

18 Eylül 2009 23:12

sel-ay
Aday Memur

bu şekilde küfür edenler zaten öğretmen olmasın. Sanırım siz atansanız öğrencilerinize bunları öğretirsiniz.

18 Eylül 2009 23:12

iklim_55
Memur

dinime küfreden müslüman olsaaaa

:DD

18 Eylül 2009 23:12

Emille
Genel Müdür

black deşarj oldum bende, fallah formun sesi olmuş yaşar gardaş.

Toplam 270 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?