subaru hiç kullanmamış yada hiç subaru sahibi olmamışların eleştrilerini çok dikkate almayın
derim.çünkü subaru alıp kullanana kadar benim de o kadar gözüm korkmuştu ki sayelerinde..ama 2 senedir subaru kullanıyorum ve aracın teknik mekanik konfor güven sorunsuzluk keyif gibi bir çok artısından uzun uzun bahsedebilirim.negatif olarak yazabileceğim tek şeyse malesef 2.el piyasası.o da yazılanlar kadar ölü pir piyasa değil.şöyle bir örnek vereyim piyasası olan aracı günde 3-5 kişi arar boş boş konuşup can sıkarken sizi 3-5 günde 1 kişi arar ve gerçekten merakla sorular sorup
almak ister ama...ama bir türlü cesaret edemezler. almaya.daha önce subaru kullanan birisiyse
sadece gelir aracı görür alır ve konu kapanır.yani acil satmak yada ticaret yapar gibi kar ederim
gibi bir düşünce yoksa subaru alınır ve büyük bir keyifle güvenle yıllarca binilir.
subaru audi karşılaştırması sorusuna subaru ve tüm awd ler olarak bakmak daha doğru olur.diğer awd leri teknik olarak karşılaştırıp,yol ve arazi testlerine bakın derim.subaru ya 1 adım öndedir ya da aynı performansı çok daha düşük maliyetle size verir.yani audi bmw mercedes 4 çekerlerin fiyatlarıyla kıyaslarsanız aradaki fiyat farkını görürsünüz.diğer orta sınıf awd lerin testlerine bakınca zaten almazsınız.konfor ve lüks arayanlar üst sınıf subarularda yani legacy ve outback de aradığı konforu bulur.lüks için fazladan 200bin tl verip mercedes bmw audi 4çeker alabilirsiniz tabiki.pişman olmazsınız elbette.ama teknik ve mekanik olarak hem asfalt hem arazide lüks sınıf araç değilde orta sınıf derseniz subaru tek seçenektir.
yakıt konusu ise her zamanki gibi ülkemizde imajını değiştiremeyen subaru'nun eksisi gibi görünür.ama hiç de öyle değil.awd çok yakar diyen birisiyle subaru'yu konuşmayın derim.çünkü subaru awd'si 4 tekere eşit dağıtmaz gücünü.yani normal yol şarlarında klasik bir önden çeker gibidir.ancak siz ani bir manevra yada ani bir yada iki yada 3 tekerde tutunma sorunu yaşarsanız anında gücü yerle teması ve tutunması en fazla olan tekere aktarır.normal şartlarda şehir içinde normal bir önden çeker ne yakarsa onu yakar subaru.ufak bir ayrıntı;aracın yol tutuşu ve boxer motor sesinin
verdiği keyif size her fırsatta gaza basma hissi verecektir.işte fazla yakıt yakma sebebi olsa olsa
budur subaru'nun.subaru almanız şart değil ama bence gidip bir bayide test sürüşü yapın.
mümkünse zor yol şartları,ıslak,buzlu,karlı yolda test edin.ne demek istediğimi anlayacaksınız.
subaru hiç kullanmamış yada hiç subaru sahibi olmamışların eleştrilerini çok dikkate almayın
derim.çünkü subaru alıp kullanana kadar benim de o kadar gözüm korkmuştu ki sayelerinde..ama 2 senedir subaru kullanıyorum ve aracın teknik mekanik konfor güven sorunsuzluk keyif gibi bir çok artısından uzun uzun bahsedebilirim.negatif olarak yazabileceğim tek şeyse malesef 2.el piyasası.o da yazılanlar kadar ölü pir piyasa değil.şöyle bir örnek vereyim piyasası olan aracı günde 3-5 kişi arar boş boş konuşup can sıkarken sizi 3-5 günde 1 kişi arar ve gerçekten merakla sorular sorup
almak ister ama...ama bir türlü cesaret edemezler. almaya.daha önce subaru kullanan birisiyse
sadece gelir aracı görür alır ve konu kapanır.yani acil satmak yada ticaret yapar gibi kar ederim
gibi bir düşünce yoksa subaru alınır ve büyük bir keyifle güvenle yıllarca binilir.
subaru audi karşılaştırması sorusuna subaru ve tüm awd ler olarak bakmak daha doğru olur.diğer awd leri teknik olarak karşılaştırıp,yol ve arazi testlerine bakın derim.subaru ya 1 adım öndedir ya da aynı performansı çok daha düşük maliyetle size verir.yani audi bmw mercedes 4 çekerlerin fiyatlarıyla kıyaslarsanız aradaki fiyat farkını görürsünüz.diğer orta sınıf awd lerin testlerine bakınca zaten almazsınız.konfor ve lüks arayanlar üst sınıf subarularda yani legacy ve outback de aradığı konforu bulur.lüks için fazladan 200bin tl verip mercedes bmw audi 4çeker alabilirsiniz tabiki.pişman olmazsınız elbette.ama teknik ve mekanik olarak hem asfalt hem arazide lüks sınıf araç değilde orta sınıf derseniz subaru tek seçenektir.
yakıt konusu ise her zamanki gibi ülkemizde imajını değiştiremeyen subaru'nun eksisi gibi görünür.ama hiç de öyle değil.awd çok yakar diyen birisiyle subaru'yu konuşmayın derim.çünkü subaru awd'si 4 tekere eşit dağıtmaz gücünü.yani normal yol şarlarında klasik bir önden çeker gibidir.ancak siz ani bir manevra yada ani bir yada iki yada 3 tekerde tutunma sorunu yaşarsanız anında gücü yerle teması ve tutunması en fazla olan tekere aktarır.normal şartlarda şehir içinde normal bir önden çeker ne yakarsa onu yakar subaru.ufak bir ayrıntı;aracın yol tutuşu ve boxer motor sesinin
verdiği keyif size her fırsatta gaza basma hissi verecektir.işte fazla yakıt yakma sebebi olsa olsa
budur subaru'nun.subaru almanız şart değil ama bence gidip bir bayide test sürüşü yapın.
mümkünse zor yol şartları,ıslak,buzlu,karlı yolda test edin.ne demek istediğimi anlayacaksınız.