Editörler : gubaz
11 Şubat 2010 15:04   


*Fenerbahçe*

Sevgisi vazgeçilmezse oda bir hobi dir bence:))

" " width=450 height=450> "" " width="450" height="450"> "
11 Şubat 2010 18:13

***salih***
Müsteşar

Fenerbahçeyi pek sevmesemde senin hatırına gelirim buraya topraaaaam :P:P

11 Şubat 2010 21:43

*aziyade*
Başbakan Müsteşarı

ay bendeee

cim boooooooooooooom :)

selam ışılım

11 Şubat 2010 21:45

***salih***
Müsteşar

:):):) hoşgeldin aziyade editörüm :) tamamen katıllıyorum sana desteklediğim tek topraaaam var:D

11 Şubat 2010 21:47

*aziyade*
Başbakan Müsteşarı

bir de spor sevgisi :)

ışılıma benden bir fener gifi ekle editim.

ama cimbomda bana ekle :P

bir mesajda buluşsunlar....Centilmenlik görsünler :)

" "
11 Şubat 2010 21:53

***salih***
Müsteşar

tamam aziyade guzuum hemen bakıyorum:)

11 Şubat 2010 22:04

cem.34
Daire Başkanı

tek aşk beşiktAŞK:PPPP

11 Şubat 2010 22:14

***salih***
Müsteşar

yaa cem editörüm o öle değil bi kere:D:D

en büyük aşk benim aşkım:):))

11 Şubat 2010 22:29

*aziyade*
Başbakan Müsteşarı

güzel olmuş editim.

ışıl sen patla yoksun lafın belini kırıyoruz tüm kuzu/kurt ekibi :D

11 Şubat 2010 22:58

***salih***
Müsteşar

topraaaam olsa tabi daha güzel olurdu muhabbet ama ben varım onun yerinede idare edirim toprağız ne olsa :))) toprak farkı :D

topraaam sen bu satırları okurken ben çok ama çok uzaklarda olucam:):):) ordan size el sallarım:))

12 Şubat 2010 08:50

*ışılay.
Genel Müdür

işte budur be sayfaya bakın:) Tüm takımlar bir arada topram bide beşiktaş olsun tam olsun. Dostluk kardeşil ve fair

play ruhuu:)))

Topram bende sizlere el sallıyorum:D

12 Şubat 2010 11:29

*ışılay.
Genel Müdür

HERGÜN BİRİNİZ BİRGÜN HEPİNİZ FENERLİ OLACAKSINIZZZZ:))

12 Şubat 2010 16:52

*ışılay.
Genel Müdür

inadına fenerbahçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

12 Şubat 2010 18:04

*aziyade*
Başbakan Müsteşarı

inadına galatasaray bi kere :D

12 Şubat 2010 18:08

fener21
Aday Memur

slm bende fenerliim

13 Şubat 2010 02:08

TABİKİ_BURSA
Daire Başkanı

kopyacı ışılay:D:D:D:

15 Şubat 2010 09:28

*ışılay.
Genel Müdür

hiçde bilem bursalııı:)) fenerli hoş geldiniz efem hoş geldinizzzz:)))

inadına fener azimmmmmm:D

15 Şubat 2010 10:59

TABİKİ_BURSA
Daire Başkanı

ben açtim hemen sende açtin kıskanç::D:D:D:D

15 Şubat 2010 11:23

*ışılay.
Genel Müdür

yoo hani nerde fenerbahçe başlıı hani göster:Pp

15 Şubat 2010 11:24

TABİKİ_BURSA
Daire Başkanı

illa fener mi olcak bak bakiyim beşiktaş tarihle senin açtiğin fenerbahçe tarihlerine çekemiyosun dimi::D:D:D:D

15 Şubat 2010 11:26

*ışılay.
Genel Müdür

bakınız kuru iftira:))))

O başlık o kadar aşşağılardaki ben görmemişim bedne olmasam görüneceğide yok zaten:))))))

Toplam 94 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?