Editörler : E.Kayı Han
07 Nisan 2010 22:55

O konu farsça telafuzla ilgili değil Kurandan önce gelmiş Muharref kitapların ayetlerinin namazda okunup okunmaması ile ayrı bir mesele çünki o ayetlerin muharref((değiştirilme) olma ihtimali var oysa bizim tartışdığımız TEVRAT İNCİL,in okunması değil kuran ayetinin farsça kıraati ile ilgili...


minarebiliş
Müsteşar
07 Nisan 2010 22:59

e tamam işte kasani müctehitlerin delillerini bundan görüş alınarak açıkladığını söylüyor.

07 Nisan 2010 23:08

İyide o kunu ayrı bizim tartıştığımız konu ayrı şimdi o kn-onuya girersek ben tam tersini söylerim HİÇ TEVRATTAN İNCİLDEN NAMAZDA AYET OKUNURMU BOZULUP BOZULMADIĞINI KESİNKES NEREDEN BİLİRİZ TEK ÇARESİ KURANDAKİ BİR AYET AYNEN TASDİKLEİYORSA OKUNUR E BUNUN KURAN AYETİNİN FARSÇA TELFUZLA OKUNMASININ NE ALAKASI VAR KASANİ BURADA İMAM-I AZAMIN 2 GÖRÜŞÜNÜ BİRDEN NAKLETMİŞ O KADAR ALTINDADA ÖĞRENCİLERİNİN FİKRİNE DÖNDÜĞÜ HAKKINDA BİR GÖRÜŞ BELİRTMEMİŞ DENİYOR;YARIN GÖRÜŞÜRÜZ...

Toplam 43 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi