MUT ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
kanalı ile
MERSİN NÖBETÇİ İDARE MAHKEMESİ BAŞKANLIĞI?NA
İŞLEMİN NİTELİĞİ VE SONUÇLARI SEBEBİYLE DAVALI İDARENİN SAVUNMASI ALININCAYA KADAR İVEDİLİKLE
YÜRÜTMENİN DURDURULMASI İSTEMLİDİR
DAVALININ CEVAP SÜRESİNİN KISALTILMASI TALEPLİDİR
ALO POST, APS İLE TEBLİĞ TALEPLİDİR
DAVACI .......................................: ?????????..
?????????????.
?????. / ??????
TC KİMLİK NO?????????.?: ???????.
DAVALI........................................: Milli Eğitim Bakanlığı /ANKARA
TEBELLÜĞ TARİHİ.?????.......: 25/06/2010 (2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonuçlarının Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün internet sitesinde ilan edilme tarihi)
D. KONUSU?????????.??.: 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme işleminin öncelikle davalı idarenin savunmasının alınmadan yürütmesinin durdurulması ve sonrasında iptali ile tarafımın ????.ili ?????? İlçesine atanması taleplerinden ibarettir.
İPTAL NEDENLERİ ve AÇIKLAMALAR :
Milli Eğitim Bakanlığı 2010 Yaz Tatili Dönemi Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Kılavuzu doğrultusunda ilgili mevzuata dayanarak sözleşmeli öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme işlemlerini başlatmıştır.
Söz konusu kılavuzun ?Başvuruda Bulunacakların Dikkat Edeceği Hususlar? başlıklı 2. Maddesinde;
?657 sayılı Devlet memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında Bakanlığımıza bağlı resmi eğitim kurumlarında halen sözleşmeli öğretmen olarak görev yapmakta olup; göreve başlama tarihi itibariyle 31 Ağustos 2010 tarihine kadar fiilen bir yıllık çalışma süresini tamamlayan veyatamamlayacak olanlar; boş pozisyon bulunması kaydıyla, alanlarında en az 15 saat ders yükü ya da açık sınıf bulunan eğitim kurumlarını il içinde ya da iller arasında yer değiştirmek için en fazla 25 eğitim kurumu tercih edebileceklerdir.
Yer değiştirmek isteyenler öncelikle tercihlerine, tercihlerine görevlendirilemedikleri takdirde ihtiyaç bulunması durumunda boş kalan/boşalacak diğer eğitim kurumlarına görevlendirilmek için 26?ıncı tercihi işaretleyebileceklerdir.?
Denilmektedir. Bu ifadelerden anlaşılacağı üzere Bakanlık söz konusu atamada ihtiyaç bulunan okulları açık gösterecek, sözleşmeli öğretmenler başvuru yapacak, başvurular hizmet puanı üstünlüğüne göre gerçekleştirilecektir. Belirtilen şartlar doğrultusunda 2010/2 Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme kılavuzu doğrultusunda başvuru yaptım. [EK-1] ANCAK, DAVALI İDARE BAŞVURU YAPTIĞIM OKULLARA BENİM ATAMAMI YAPMADIĞI GİBİ BİR BAŞKA ÖĞRETMENİN ATAMASINI DA YAPMAMIŞTIR, MÜRACAAT ETTİĞİM OKULLAR ATAMA SÜRECİ SONUCUNDA BOŞ KALMIŞTIR. [EK-2]
Atama formunda açık gösterilen bir okula müracaat edenlerden hiçbirinin atanmaması anlaşılabilir bir durum değildir. Kaldı ki 4/B pozisyonları Maliye Bakanlığı tarafından Milli Eğitim Bakanlığına serbest kullanım amaçlı olarak verilmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı ihdas edilen 4/B pozisyonlarını iller arasında ve ilçeler arasında çok kolaylıkla nakil etme imkanına sahiptir. Söz konusu atama döneminde benim başvurum MERSİN / TARSUS ilçesi ile MERSİN/MUT ilçesi arasında yer değiştirme yönündedir. İl emrine verilen 4/B pozisyonunun il içinde nakil edilmesinde mevzuat yönünden hiçbir engel yoktur.
Dava konusu işlemin çok ilginç bir yönü daha vardır. Ben MERSİN / TARSUS ilçesinin merkezinde bulunan bir okuldan, MERSİN/MUT ilçesindeki bir köy okuluna tayin istedim. Yani aile bütünlüğümüzün sağlanabilmesi için büyük ilçe merkezindeki okulumdan zorunlu hizmet bölgesindeki bir köy okuluna gitmeyi kabul ettim. Milli Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli öğretmeliği zorunlu hizmet bölgelerindeki öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla çıkartmış olmakla birlikte benim bu başvurumu değerlendirmemiştir. Bu başvurumun Milli Eğitim Bakanlığınca reddedilmesi; SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK, EŞ DURUMU TAYİNİ, ZORUNLU HİZMET BÖLGESİ gibi kavramların bakanlık bürokratları nezdinde hangi seviyede idrak edilebildiğinin üzücü bir göstergesidir.
Dava konusu işlem benim aile bütünlüğümü bozması yönüyle Anayasaya aykırılık teşkil etmekle birlikte aynı zamanda zorunlu hizmet bölgesine personel gönderilmemesi açısından da hizmetin gereklerine ve kamu yararına aykırılık teşkil etmektedir.
2009 ? 2010 Eğitim Öğretim yılında eşimden 170 km. uzakta farklı bir ilçede çalışmak zorunda kaldığımdan Tarsus Kaymakamlığına müracaat ederek iki ilçe arasında sürekli geliş gidiş izni aldım.[EK-3] Bir bayan öğretmenin çok sayıda çözüm alternatifleri varken bu derece zor şartlarda çalıştırılması ve mesleki verimsizliğe itilmesini ayrıca mahkeme heyetinizin takdirlerine sunuyorum.
6.5.2010 tarih ve 27573 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama Ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin Özür durumuna bağlı yer değiştirmeler başlıklı 35. Maddesinde :
Özür durumuna bağlı yer değiştirmeler
MADDE 35 ? (1) Öğretmenler, sağlık, eş ve öğrenim durumu özürleri nedeniyle özür gereklerinin karşılanabileceği yerlere yer değiştirme isteğinde bulunabilirler. Ancak bu özürler nedeniyle yer değişikliği istekleri, hizmet gerekleri ile özür durumlarının birlikte karşılanması temelinde değerlendirilir.
Denilmektedir. Dava konusu işlem yönetmelikte belirtilen ?Ancak bu özürler nedeniyle yer değişikliği istekleri, hizmet gerekleri ile özür durumlarının birlikte karşılanması temelinde değerlendirilir.? Hükmüne tamamen aykırıdır. Dava konusu işlem tesis edilirken hem hizmet gerekleri hem de özür durumları göz ardı edilmiştir.
Dava dilekçemi destekler yöndeki yargı kararlarından Ankara 10. İdare Mahkemesinin E:2009/391 K:2009/1556 sayılı kararı ile Elazığ 2. İdare Mahkemesinin E:2009/431 sayılı kararları dilekçemiz ekinde sunulmuştur. [EK-4, EK-5]
Eş durumu Özür durumundan yer değiştirme isteği Anayasal bir haktır. Çünkü Anayasanın ?Ailenin korunması? başlıklı 41. maddesindeki; ?Aile, Türk toplumunun temelidir ve eşler arasında eşitliğe dayanır. Devlet, ailenin huzur ve refahı ile özellikle ananın ve çocukların korunması ve aile planlamasının öğretimi ile uygulanmasını sağlamak için gerekli tedbirleri alır, teşkilâtı kurar.? hükümleri ile ailenin Türk toplumunun temeli olduğu, devletin huzur ve refahı ile özellikle ananın ve çocukların korunması için gerekli tedbirlerin alınacağı belirtilmiştir.
Ayrıca; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun ?Yer Değiştirme Suretiyle Atanma? başlıklı 72.maddesi 2 fıkrasındaki; ?Yeniden veya yer değiştirme suretiyle yapılacak atamalarda; aile birimini muhafaza etmek bakımından kurumlar arasında gerekli koordinasyon sağlanarak memur olan diğer eşin de isteği halinde ataması, atamaya tabi tutulan memurun atandığı yere 74 ve 76 ncı maddelerde belirtilen esaslar çerçevesinde yapılır. Yer değiştirme suretiyle atanmaya tabi memurun atandığı yerde eşinin atanacağı teşkilatın bulunmaması ya da teşkilatı olmakla birlikte niteliğine uygun münhal bir görev bulunmaması ve ilgilinin de talebi halinde, bu personele eşinin görev süresi ile sınırlı olmak üzere aşağıdaki şartlarda izin verilebilir.? hükümlerinde de aile biriminin muhafaza edilmesi için gerekli koordinasyonun sağlanması gerektiği vurgulanmıştır.
Yukarıda vurgulanan mevzuat ve açıklamalar çerçevesinde; MERSİN ili TARSUS ilçesi 27 Aralık İlköğretim Okulunda Sözleşmeli Türkçe öğretmeni olarak çalışmakta iken eşim Mustafa ERDEM?in MERSİN ili MUT ilçesinde Kadrolu Öğretmen olarak çalışıyor olmasından dolayı eş durumu özür grubundan elektronik ortamda eşimin bulunduğu ilçe sınırları içerisindeki okulları tercih ederek yer değişikliği talebinde bulundum.
Tercih ettiğim okullar atama sonucunda boş kaldığı halde 25/06/2010 tarihinde 2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonuçlarının Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilmesinden sonra puan yetersizliğinden dolayı atanamadığımı öğrendim.
Açıkça hukuka aykırı olarak tesis edilen dava konusu işlemin neticesinde telafisi güç ve imkânsız zararların doğduğu da muhakkaktır. Bütün bu anlatılanlardan bahisle davamızın kabul edilerek öncelikle yürütmenin durdurulması ve devamında 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonucunun iptali ile 1. Sıra tercihim olan Mersin ili Mut İlçesi Hamam Karatahta İlköğretim Okuluna atanma işlemimin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
SÜBUT DELİLLER.........................: Davalı idarenin kararları, başvuru dilekçesi, mahkeme Kararları ve sair deliller.
YASAL DELİLLER..........................: İYUK ve ilgili mevzuat.
NETİCE VE TALEP.......................: Yukarıda kısaca arz ve izah ettiğimiz ve dosyadan da re?sen bulunacak nedenlerle;
1-Davamın kabulü ile 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün
http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme işleminin davalı idarenin savunmasının alınmadan öncelikle yürütmesinin durdurulması ve sonrasında iptaline, savunma alınmasına karar verilmesi halinde savunma süresinin kısaltılarak ek savunma süresi verilmemesine,
2-Tarafımın 1. Sıra tercihim olan Mersin ili Mut İlçesi Hamam Karatahta İlköğretim Okuluna atamamın yapılmasına,
3- Verilecek kararların ALO POST, APS ile tebliğ edilmesine,
4-Yargılama masraflarının davalı idare üzerine tahmiline,
karar verilmesini, Saygılarımla, arz ve talep ederim. 29/06/2010
Davacı
????????
EKLER :
1) 2010/2 Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Başvurum
2) 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonucu sonuç çıktısı.
3) Tarsus Kaymakamlığının 02.12.2009 tarih ve 243/79 sayılı Gidiş Geliş İzni.
4) Elazığ 2. İdare Mahkemesinin 23/06/2009 tarih ve 2009/341 Esas sayılı kararı.
5) Ankara 10. İdare Mahkemesinin E:2009/391 K:2009/1556 sayılı kararı.
MUT ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
kanalı ile
MERSİN NÖBETÇİ İDARE MAHKEMESİ BAŞKANLIĞI?NA
İŞLEMİN NİTELİĞİ VE SONUÇLARI SEBEBİYLE DAVALI İDARENİN SAVUNMASI ALININCAYA KADAR İVEDİLİKLE
YÜRÜTMENİN DURDURULMASI İSTEMLİDİR
DAVALININ CEVAP SÜRESİNİN KISALTILMASI TALEPLİDİR
ALO POST, APS İLE TEBLİĞ TALEPLİDİR
DAVACI .......................................: ?????????..
?????????????.
?????. / ??????
TC KİMLİK NO?????????.?: ???????.
DAVALI........................................: Milli Eğitim Bakanlığı /ANKARA
TEBELLÜĞ TARİHİ.?????.......: 25/06/2010 (2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonuçlarının Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün internet sitesinde ilan edilme tarihi)
D. KONUSU?????????.??.: 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme işleminin öncelikle davalı idarenin savunmasının alınmadan yürütmesinin durdurulması ve sonrasında iptali ile tarafımın ????.ili ?????? İlçesine atanması taleplerinden ibarettir.
İPTAL NEDENLERİ ve AÇIKLAMALAR :
Milli Eğitim Bakanlığı 2010 Yaz Tatili Dönemi Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Kılavuzu doğrultusunda ilgili mevzuata dayanarak sözleşmeli öğretmenlerin özür durumuna bağlı yer değiştirme işlemlerini başlatmıştır.
Söz konusu kılavuzun ?Başvuruda Bulunacakların Dikkat Edeceği Hususlar? başlıklı 2. Maddesinde;
?657 sayılı Devlet memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında Bakanlığımıza bağlı resmi eğitim kurumlarında halen sözleşmeli öğretmen olarak görev yapmakta olup; göreve başlama tarihi itibariyle 31 Ağustos 2010 tarihine kadar fiilen bir yıllık çalışma süresini tamamlayan veyatamamlayacak olanlar; boş pozisyon bulunması kaydıyla, alanlarında en az 15 saat ders yükü ya da açık sınıf bulunan eğitim kurumlarını il içinde ya da iller arasında yer değiştirmek için en fazla 25 eğitim kurumu tercih edebileceklerdir.
Yer değiştirmek isteyenler öncelikle tercihlerine, tercihlerine görevlendirilemedikleri takdirde ihtiyaç bulunması durumunda boş kalan/boşalacak diğer eğitim kurumlarına görevlendirilmek için 26?ıncı tercihi işaretleyebileceklerdir.?
Denilmektedir. Bu ifadelerden anlaşılacağı üzere Bakanlık söz konusu atamada ihtiyaç bulunan okulları açık gösterecek, sözleşmeli öğretmenler başvuru yapacak, başvurular hizmet puanı üstünlüğüne göre gerçekleştirilecektir. Belirtilen şartlar doğrultusunda 2010/2 Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme kılavuzu doğrultusunda başvuru yaptım. [EK-1] ANCAK, DAVALI İDARE BAŞVURU YAPTIĞIM OKULLARA BENİM ATAMAMI YAPMADIĞI GİBİ BİR BAŞKA ÖĞRETMENİN ATAMASINI DA YAPMAMIŞTIR, MÜRACAAT ETTİĞİM OKULLAR ATAMA SÜRECİ SONUCUNDA BOŞ KALMIŞTIR. [EK-2]
Atama formunda açık gösterilen bir okula müracaat edenlerden hiçbirinin atanmaması anlaşılabilir bir durum değildir. Kaldı ki 4/B pozisyonları Maliye Bakanlığı tarafından Milli Eğitim Bakanlığına serbest kullanım amaçlı olarak verilmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı ihdas edilen 4/B pozisyonlarını iller arasında ve ilçeler arasında çok kolaylıkla nakil etme imkanına sahiptir. Söz konusu atama döneminde benim başvurum MERSİN / TARSUS ilçesi ile MERSİN/MUT ilçesi arasında yer değiştirme yönündedir. İl emrine verilen 4/B pozisyonunun il içinde nakil edilmesinde mevzuat yönünden hiçbir engel yoktur.
Dava konusu işlemin çok ilginç bir yönü daha vardır. Ben MERSİN / TARSUS ilçesinin merkezinde bulunan bir okuldan, MERSİN/MUT ilçesindeki bir köy okuluna tayin istedim. Yani aile bütünlüğümüzün sağlanabilmesi için büyük ilçe merkezindeki okulumdan zorunlu hizmet bölgesindeki bir köy okuluna gitmeyi kabul ettim. Milli Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli öğretmeliği zorunlu hizmet bölgelerindeki öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla çıkartmış olmakla birlikte benim bu başvurumu değerlendirmemiştir. Bu başvurumun Milli Eğitim Bakanlığınca reddedilmesi; SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK, EŞ DURUMU TAYİNİ, ZORUNLU HİZMET BÖLGESİ gibi kavramların bakanlık bürokratları nezdinde hangi seviyede idrak edilebildiğinin üzücü bir göstergesidir.
Dava konusu işlem benim aile bütünlüğümü bozması yönüyle Anayasaya aykırılık teşkil etmekle birlikte aynı zamanda zorunlu hizmet bölgesine personel gönderilmemesi açısından da hizmetin gereklerine ve kamu yararına aykırılık teşkil etmektedir.
2009 ? 2010 Eğitim Öğretim yılında eşimden 170 km. uzakta farklı bir ilçede çalışmak zorunda kaldığımdan Tarsus Kaymakamlığına müracaat ederek iki ilçe arasında sürekli geliş gidiş izni aldım.[EK-3] Bir bayan öğretmenin çok sayıda çözüm alternatifleri varken bu derece zor şartlarda çalıştırılması ve mesleki verimsizliğe itilmesini ayrıca mahkeme heyetinizin takdirlerine sunuyorum.
6.5.2010 tarih ve 27573 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama Ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin Özür durumuna bağlı yer değiştirmeler başlıklı 35. Maddesinde :
Özür durumuna bağlı yer değiştirmeler
MADDE 35 ? (1) Öğretmenler, sağlık, eş ve öğrenim durumu özürleri nedeniyle özür gereklerinin karşılanabileceği yerlere yer değiştirme isteğinde bulunabilirler. Ancak bu özürler nedeniyle yer değişikliği istekleri, hizmet gerekleri ile özür durumlarının birlikte karşılanması temelinde değerlendirilir.
Denilmektedir. Dava konusu işlem yönetmelikte belirtilen ?Ancak bu özürler nedeniyle yer değişikliği istekleri, hizmet gerekleri ile özür durumlarının birlikte karşılanması temelinde değerlendirilir.? Hükmüne tamamen aykırıdır. Dava konusu işlem tesis edilirken hem hizmet gerekleri hem de özür durumları göz ardı edilmiştir.
Dava dilekçemi destekler yöndeki yargı kararlarından Ankara 10. İdare Mahkemesinin E:2009/391 K:2009/1556 sayılı kararı ile Elazığ 2. İdare Mahkemesinin E:2009/431 sayılı kararları dilekçemiz ekinde sunulmuştur. [EK-4, EK-5]
Eş durumu Özür durumundan yer değiştirme isteği Anayasal bir haktır. Çünkü Anayasanın ?Ailenin korunması? başlıklı 41. maddesindeki; ?Aile, Türk toplumunun temelidir ve eşler arasında eşitliğe dayanır. Devlet, ailenin huzur ve refahı ile özellikle ananın ve çocukların korunması ve aile planlamasının öğretimi ile uygulanmasını sağlamak için gerekli tedbirleri alır, teşkilâtı kurar.? hükümleri ile ailenin Türk toplumunun temeli olduğu, devletin huzur ve refahı ile özellikle ananın ve çocukların korunması için gerekli tedbirlerin alınacağı belirtilmiştir.
Ayrıca; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun ?Yer Değiştirme Suretiyle Atanma? başlıklı 72.maddesi 2 fıkrasındaki; ?Yeniden veya yer değiştirme suretiyle yapılacak atamalarda; aile birimini muhafaza etmek bakımından kurumlar arasında gerekli koordinasyon sağlanarak memur olan diğer eşin de isteği halinde ataması, atamaya tabi tutulan memurun atandığı yere 74 ve 76 ncı maddelerde belirtilen esaslar çerçevesinde yapılır. Yer değiştirme suretiyle atanmaya tabi memurun atandığı yerde eşinin atanacağı teşkilatın bulunmaması ya da teşkilatı olmakla birlikte niteliğine uygun münhal bir görev bulunmaması ve ilgilinin de talebi halinde, bu personele eşinin görev süresi ile sınırlı olmak üzere aşağıdaki şartlarda izin verilebilir.? hükümlerinde de aile biriminin muhafaza edilmesi için gerekli koordinasyonun sağlanması gerektiği vurgulanmıştır.
Yukarıda vurgulanan mevzuat ve açıklamalar çerçevesinde; MERSİN ili TARSUS ilçesi 27 Aralık İlköğretim Okulunda Sözleşmeli Türkçe öğretmeni olarak çalışmakta iken eşim Mustafa ERDEM?in MERSİN ili MUT ilçesinde Kadrolu Öğretmen olarak çalışıyor olmasından dolayı eş durumu özür grubundan elektronik ortamda eşimin bulunduğu ilçe sınırları içerisindeki okulları tercih ederek yer değişikliği talebinde bulundum.
Tercih ettiğim okullar atama sonucunda boş kaldığı halde 25/06/2010 tarihinde 2010-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonuçlarının Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilmesinden sonra puan yetersizliğinden dolayı atanamadığımı öğrendim.
Açıkça hukuka aykırı olarak tesis edilen dava konusu işlemin neticesinde telafisi güç ve imkânsız zararların doğduğu da muhakkaktır. Bütün bu anlatılanlardan bahisle davamızın kabul edilerek öncelikle yürütmenin durdurulması ve devamında 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonucunun iptali ile 1. Sıra tercihim olan Mersin ili Mut İlçesi Hamam Karatahta İlköğretim Okuluna atanma işlemimin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
SÜBUT DELİLLER.........................: Davalı idarenin kararları, başvuru dilekçesi, mahkeme Kararları ve sair deliller.
YASAL DELİLLER..........................: İYUK ve ilgili mevzuat.
NETİCE VE TALEP.......................: Yukarıda kısaca arz ve izah ettiğimiz ve dosyadan da re?sen bulunacak nedenlerle;
1-Davamın kabulü ile 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün
http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme işleminin davalı idarenin savunmasının alınmadan öncelikle yürütmesinin durdurulması ve sonrasında iptaline, savunma alınmasına karar verilmesi halinde savunma süresinin kısaltılarak ek savunma süresi verilmemesine,
2-Tarafımın 1. Sıra tercihim olan Mersin ili Mut İlçesi Hamam Karatahta İlköğretim Okuluna atamamın yapılmasına,
3- Verilecek kararların ALO POST, APS ile tebliğ edilmesine,
4-Yargılama masraflarının davalı idare üzerine tahmiline,
karar verilmesini, Saygılarımla, arz ve talep ederim. 29/06/2010
Davacı
????????
EKLER :
1) 2010/2 Sözleşmeli Öğretmenlerin Özür Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Başvurum
2) 25/06/2010 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün http://atama.meb.gov.tr/2007_3_sozlesmeli/?islemID=54 internet sitesinde ilan edilen ve tarafıma ait 2009-2 Sözleşmeli Özür Grubu Yer değiştirme sonucu sonuç çıktısı.
3) Tarsus Kaymakamlığının 02.12.2009 tarih ve 243/79 sayılı Gidiş Geliş İzni.
4) Elazığ 2. İdare Mahkemesinin 23/06/2009 tarih ve 2009/341 Esas sayılı kararı.
5) Ankara 10. İdare Mahkemesinin E:2009/391 K:2009/1556 sayılı kararı.