Editörler : hopali
10 Temmuz 2010 15:01   


Yasaklı
2010 KPSS Eğitim Bilimleri Soru ve Cevap Paylaşım Alanı
SON SAYFAYA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Eğitim Bilimleri sorularını buradan paylaşalım arkadaşlar...

10 Temmuz 2010 15:58

handanogrtmn
Memur

evet 1. soru klasik koşullanma olacaktı:))

10 Temmuz 2010 16:04

sdgul
Aday Memur

kardesim sınavda ve zaman gecmek bilmiyor.2008 de kpssden ben kurtuldum ama hayatımızdan gitmek bilmeyen kocaman bir yeri var.uf:( ins sınav adayları cok zorlamıyordur...

10 Temmuz 2010 16:18

pako87
Kapalı

yokmu sınavdan çıkan? nasıldı sorular zormuydu? birileri bişey yazsın artık.

10 Temmuz 2010 16:22

yok böylesi
Kapalı

Sorular zordu zannımca baksanıza kimsecikler gelmedi.

10 Temmuz 2010 16:25

melihberen@yahoo.com
Aday Memur

Arkadaşlar Program geliştirme ve yöntem sorularının çoğu beyazkalem yayınlarının aşağıdaki adresinde verilmiş. http://www.beyazkalem.com.tr/duyurular/2010egitimsorucevap.doc

10 Temmuz 2010 16:26

@nazen-ce@
Kapalı

ayyy yerimde duramıyorum, küçük bi şey deyin bari, zor ya da kolay. çıkanlar yok mu???

10 Temmuz 2010 16:28

bad_pearl
Memur

Arkadaşlar sınav 2208 ile 2007 arası bir zorlukta idi yine farklı sorular vardı bu kez şekil ve grafik ölçmesiz 5-6 arası idi... Şimdilik haberler böyle...

10 Temmuz 2010 16:44

dünyanın8.harikası
Şef

demek ki bu kpss 2208'e kadar devam edecek ):::

10 Temmuz 2010 16:46

ufuk han
Aday Memur

çoooooooooookkkkkk zordu çokkkk

10 Temmuz 2010 16:47

bad_pearl
Memur

ELbette 2008 olacaktı sevgili dünyanın8harikası=)

10 Temmuz 2010 16:47

@nazen-ce@
Kapalı

yapma be

sen çalışmadın mı yoksa gerçekten zordu. lütfen doğru cevap verir misin? burda sabırsızlıkla bekleyen binlerce veli var ben de dahil

10 Temmuz 2010 16:48

ufuk han
Aday Memur

ortalama deneme netlerım 95 di. cokta ıyı calsmıstım ama hakıkaten cok zordu. sabah oturumunun kolay olması egıtıme yuklendırmıs.

10 Temmuz 2010 16:49

bad_pearl
Memur

Nazen ben bir yıldır dersaneye gittim ve çalıştım güde 8-9 saat zaman zaman ama bu beni baz almanızı gerektirmez çünkü eğitimde bireysel farklılılar vardır=) sınav bana zor gelmişken sizin çocugunuz için kolay olabilir.

10 Temmuz 2010 16:50

dünyanın8.harikası
Şef

yav zorduda neden erken çıktın güzel kardeşim.

10 Temmuz 2010 16:50

ufuk han
Aday Memur

girdiğim okuldan cıkan ogretmen adaylarının hepsının suratları asıktı. ogleden once herkes gayet ıyıydı...

10 Temmuz 2010 16:51

@nazen-ce@
Kapalı

ben de sınavı daha yeni atlatmışken sınava giren çocuğum deği, eş, dost, akraba

ama onlardan daha sabırsızım şimdi.

İnşallah hakkınızda hayırlı olan olur.

10 Temmuz 2010 16:51

bad_pearl
Memur

zor olması sınavı çözdükten sonra içerde oturmamı gerektirmiyor çünkü arkadaşım.

10 Temmuz 2010 16:53

ufuk han
Aday Memur

kardesım 2 saat durdum sınavda zaten normal denemelerımdede en fazla 2 saat duruyordum. yalan soyleeyecek halim yok. 2 saat değil sabaha kadarda dursam hıcbısey degısmeyecektı. ayrca sordunuz soyluyorum adama yalancı muamelesı yapmayın.

10 Temmuz 2010 16:53

dünyanın8.harikası
Şef

neyse bu zorluk işi kişiden kişiye değişiyor galiba,ama ben olsam zor bir sınavdan erken çıkmazdım.

10 Temmuz 2010 16:53

hasank91
Yasaklı

eğitim aynen devam zordu yine bilinmeyen kavramlar vardı

Toplam 2706 mesaj
12345678910111213»