1- Vakıfbanktan Konut Kredisi Kullandım, Hazine Genel Müsteşarlığı Sigortacılık Genel Müdürlüğüne yapmış olduğum başvuruma gelen cevap aşağıda.
'' İlgili talimatınız ile şirketimiz sigortalısı xxxxxxxx tarafından Bakanlığınıza şikâyette bulunulduğu ve Sigorta Sözleşmelerinde Bilgilendirmeye İlişkin Yönetmeliğin 10. maddesi çerçevesinde gerekli değerlendirmelerin yapılarak Bakanlığınıza cevap verilmesi talep edilmektedir.
Sigortalı xxxxxxxxx adına, T. Vakıflar Bankası xxxxxxxx poliçe numaralı xxxxxx başlangıç, 24.10.2020 bitiş tarihli, 1.351,71 TL brüt prim tutarlı, Vakıfbank Yıllık Yenilemeli Aylık Teminatı Yıllık Azalan Kredi Hayat Sigorta poliçesi tanzim edilmiştir. Poliçede Dain-i Mürtehin T. Vakıflar Bankası xxxxx Şubesi?dir.
8xxxxxxx numaralı poliçe, sigortalının T. Vakıflar Bankası T.A.O.?dan kullanmış olduğu krediye istinaden tanzim edilmiştir.
Bireysel Kredilerle Bağlantılı Sigortalar Uygulama Esasları Yönetmeliği gereğince farklı bir şirkette düzenlenen teminat ile süre şartlarını sağlayan Dain-i Mürtehin şube olan poliçenin şubeye ibraz edilmesi ve uygun bulunması halinde, sigorta ettiren / Dain-i Mürtehin şube tarafından xxxxxxxxx ?ın 849xxxxx numaralı poliçesi iptal edilebilecektir.
Sayın Bakanlığınıza arz ederiz.''
Şimdi Serdar kardeşim nereye başvurayım. banka şubesine mi, tüketici hakem heyetinemi, yoksa banka müşteri hizmetlerine mi,
2- Ayrıca Sarı Panjur Konut Kredisi başvuruma istinaden sigorta iptal edildi, kalan para hesabıma yatırıldı.
3- Halden anlayan hesap kesintisi ile ilgili bankaya yaptığım başvuru laf kalabalığı şeklinde cevapla cevaplandı, Bankalar birliği tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum, cevap bekliyorum.
1- Vakıfbanktan Konut Kredisi Kullandım, Hazine Genel Müsteşarlığı Sigortacılık Genel Müdürlüğüne yapmış olduğum başvuruma gelen cevap aşağıda.
'' İlgili talimatınız ile şirketimiz sigortalısı xxxxxxxx tarafından Bakanlığınıza şikâyette bulunulduğu ve Sigorta Sözleşmelerinde Bilgilendirmeye İlişkin Yönetmeliğin 10. maddesi çerçevesinde gerekli değerlendirmelerin yapılarak Bakanlığınıza cevap verilmesi talep edilmektedir.
Sigortalı xxxxxxxxx adına, T. Vakıflar Bankası xxxxxxxx poliçe numaralı xxxxxx başlangıç, 24.10.2020 bitiş tarihli, 1.351,71 TL brüt prim tutarlı, Vakıfbank Yıllık Yenilemeli Aylık Teminatı Yıllık Azalan Kredi Hayat Sigorta poliçesi tanzim edilmiştir. Poliçede Dain-i Mürtehin T. Vakıflar Bankası xxxxx Şubesi?dir.
8xxxxxxx numaralı poliçe, sigortalının T. Vakıflar Bankası T.A.O.?dan kullanmış olduğu krediye istinaden tanzim edilmiştir.
Bireysel Kredilerle Bağlantılı Sigortalar Uygulama Esasları Yönetmeliği gereğince farklı bir şirkette düzenlenen teminat ile süre şartlarını sağlayan Dain-i Mürtehin şube olan poliçenin şubeye ibraz edilmesi ve uygun bulunması halinde, sigorta ettiren / Dain-i Mürtehin şube tarafından xxxxxxxxx ?ın 849xxxxx numaralı poliçesi iptal edilebilecektir.
Sayın Bakanlığınıza arz ederiz.''
Şimdi Serdar kardeşim nereye başvurayım. banka şubesine mi, tüketici hakem heyetinemi, yoksa banka müşteri hizmetlerine mi,
2- Ayrıca Sarı Panjur Konut Kredisi başvuruma istinaden sigorta iptal edildi, kalan para hesabıma yatırıldı.
3- Halden anlayan hesap kesintisi ile ilgili bankaya yaptığım başvuru laf kalabalığı şeklinde cevapla cevaplandı, Bankalar birliği tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum, cevap bekliyorum.