Editörler : F16 Gökçen
10 Şubat 2017 08:44

Klima alacaklar dikkat. klima alındıktan 1 yıl sonra klima memnuniyeti anketi sadece yüzde 30

klima alacaklar DİKKAT. klima alındıktan 1 yıl sonra klima memnuniyeti anketi SADECE yüzde 30. bazı model ve markalarda bu oran sadece yüzde 10.

peki neden çünkü şirketler parçaları makinanın 3 katı fiyata satıyor

çünkü bir kaç il dışında servis sayısı 5'ten az her geldikçe para kazanıyor bu nedenle bilerek montajda yanlışlık yapıyorlar.

büyük şirketler montajı kaliteli yapılan 5 yıl sorun çıkarmayan servise ekstra ödeme yapsa sorun yüzde 90 azalacak ama şirketler bu parayı vermeye yanaşmıyor

9 milyara alınan klimalar daha az sorun yaratsa da sorun yaratırsa servisler çok başarısız ve parçalar aşırı pahalı.

9 milyarlık klima üreten kore japon klima üreticileri servis şikayetleri ve sistem düzeltme konusunda SIFIR çaba içinde

abdde satılan eer si 20 üzerinde olana 23 ürün var . türkiye de eer en iyi ürün 11.

yani teknoloji 10 geride.

aliminyum ve plastik klimalar , klima değil mutlaka bakır malzeme kullanılmalı


lefterterk
Aday Memur
10 Şubat 2017 08:45

yani teknoloji 10 yıl geride


lefterterk
Aday Memur
10 Şubat 2017 08:50

psikolojiniz bozulmasın


Vita Es Muorte
Genel Müdür
10 Şubat 2017 08:55

mitsubishi alın, ömürlük klima.


lefterterk
Aday Memur
10 Şubat 2017 09:39

https://www.sikayetvar.com/mitsubishi

son bir yılda 27 şikayet sadece yüzde 7 çözüm oranı.


lefterterk
Aday Memur
10 Şubat 2017 09:40


HakaN-88
Şef
10 Şubat 2017 10:03

Vay anasını bi klima lobimiz eksikti oda töremiş...


lefterterk
Aday Memur
10 Şubat 2017 10:15

Türkiyede eer'si 23 tek bir klima bile yok


Vita Es Muorte
Genel Müdür
10 Şubat 2017 10:22

Araba ile klimayı karıştırma bence.

https://www.sikayetvar.com/mitsubishi-electric-klima

Ayrıca binlerce klima satıp 1 yılda sadece 39 şikayet gelmiş ve %51'i çözülmüş görünüyor. Ki kullanıcıların bazıları sorunu çözüldükten sonra, sorunum çözüldüyü seçmeye gerek görmüyor.

Satıcı bayı firma ortağı vs değilim. Montaj yapanların, servislerin ve özellikle mitsubishi klimayı Türkiye'de dağıtan temsa (iklimsa) nın bu konuda ne kadar titiz olduğunu 1995 yılından beri biliyorum.

lefterterk, 7 yıl önce

https://www.sikayetvar.com/mitsubishi

son bir yılda 27 şikayet sadece yüzde 7 çözüm oranı.

10 Şubat 2017 20:01

katılıyorum


ceme fert
Aday Memur
11 Şubat 2017 13:10

servis soygunu


kayser söze
Aday Memur
11 Şubat 2017 13:29

servis soygunu aynen


nikrit
Memur
11 Şubat 2017 13:43

klima almayın


ecem bertanik
Aday Memur
11 Şubat 2017 21:40

servis soygunu

12 Şubat 2017 10:26

klimadan soğudum almayın yolunmayın


özge kahraman2
Aday Memur
12 Şubat 2017 11:15

Ayin birinde maas aldim mal varligim da artis var


1111111111111111
Aday Memur
12 Şubat 2017 20:03

klimadan soğudum almayın yolunmayın


iyiyayınlar
Aday Memur
13 Şubat 2017 00:08

şu işe bak ya


her gtu
Aday Memur
13 Şubat 2017 16:24

oldu tamam


zertu haritox
Aday Memur
13 Şubat 2017 19:33

aynı görüşteyim


her gtu
Aday Memur
14 Şubat 2017 14:04

acı bir durum

Toplam 32 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi