ilk önce haritanın inşaattan kopma olayına direk cevap vereyim... inşaat mühendisi yapı,ulaştırma,hidrolik,geoteknik ve mekanik bilim dallarından oluşuyor..bunların hangisi sizin altınız bilmiyorum.çok garip bir cevap verdin.ulaştırma ve geoteknikte sizle alakamız var.
İnşaat müh'nin ingilizce karşılığı civil eng.'dır.Yani civilization kelimesinin kısaltmasıyla oluşur.civilization kelimeside Türkçemizde medeniyet kelimesinin karşılığı diyebiliriz.Aslında İnşaat Müh. Türkiye'de yanlış anlamda kullanılıyor diyebiliriz.Doğrusu Medeni Mühendislik denebilirdi(Ya da çevre mühendisliğide pekala....)civilization kelimesinin de ne kadar kapsayıcı bir kelime olduğını söylememe gerek yok.Zaten senin gibi inşaatta şunlar şunlar var demiyeceğim...bizmez...
İstiyorsan anket açalım inşaatı ya da konumuz olan makinayımı okumak zorlayıcı yoksa harita-çevre gibi bir bölüm mü....
Çalşıma ve araştırma kısımları genelde arazi olduğundan zorlayıcı denebilir bölümün ancak bir çok inşaat müh ve makinacının şantiyelerde ne hallerde çalıştığını şu forumda okusan haline şükredersin.Ben gördüğümü söylerim topograf gelir inşaata arada gider....bu kadar...şantiyede çalışan,koşuşturan orlarda yatan hep inşaatcı ve bazende makinacılardır...
Hem öğrencilik kısmına baktığımızda,en azından şuna baksan yeter Mak müh okuyan öğrencilerin yaş ortalaması okulu bitirme süresi vb... Ama senin bölümünün hiç adı böyle çıkmadı(1-2üni dışında) yata yata bitirirsin...alınmana gerek yok..biz burda arkadaşımıza yardım ediyoruz...
sen hiç bilmiyorsun herhalde eline kitapları verip karşındaki hocanın hiçbirşey anlatmaması finalde notların 100 üzerinden bak tekrar söylüyorum 100 üzerinden ortalamanın 3-5 gibi birşey olması...Piskolojik açıdan bitirir insanı...Yaşamadığından anlamamakta inat ediyorsun...
Ki bu zorluklardan çıkmış mezun olmayı başarmış bir makinacının özelde çekeceği zorlukları hiiiç bilmezsin.Bunu herkes söyler şantiyelerde topograflar çook rahat derler.Makinacı maddi açıdanda çok düşük rakamlara sigortalı(ki o da askeri ücret üstünden) bir hezimete uğrayıcak.Genelde olan bu
İşin devlet kısmına gelince ben 2014 sınıvında makinanın min 92 gibi bir puanla kapatıcağını düşünüyorum(bu arkadaş 2012i göremiyeceğinden 2014 dedim-gerçi 2012de de 88-90la kapar)
Bizde bu arkadaşımaz yol yakınken ataması çok kolay olan okuması çok daha rahat olucak bölümleri oku dedik.İyi de yapıyoruz.
ilk önce haritanın inşaattan kopma olayına direk cevap vereyim... inşaat mühendisi yapı,ulaştırma,hidrolik,geoteknik ve mekanik bilim dallarından oluşuyor..bunların hangisi sizin altınız bilmiyorum.çok garip bir cevap verdin.ulaştırma ve geoteknikte sizle alakamız var.
İnşaat müh'nin ingilizce karşılığı civil eng.'dır.Yani civilization kelimesinin kısaltmasıyla oluşur.civilization kelimeside Türkçemizde medeniyet kelimesinin karşılığı diyebiliriz.Aslında İnşaat Müh. Türkiye'de yanlış anlamda kullanılıyor diyebiliriz.Doğrusu Medeni Mühendislik denebilirdi(Ya da çevre mühendisliğide pekala....)civilization kelimesinin de ne kadar kapsayıcı bir kelime olduğını söylememe gerek yok.Zaten senin gibi inşaatta şunlar şunlar var demiyeceğim...bizmez...
İstiyorsan anket açalım inşaatı ya da konumuz olan makinayımı okumak zorlayıcı yoksa harita-çevre gibi bir bölüm mü....
Çalşıma ve araştırma kısımları genelde arazi olduğundan zorlayıcı denebilir bölümün ancak bir çok inşaat müh ve makinacının şantiyelerde ne hallerde çalıştığını şu forumda okusan haline şükredersin.Ben gördüğümü söylerim topograf gelir inşaata arada gider....bu kadar...şantiyede çalışan,koşuşturan orlarda yatan hep inşaatcı ve bazende makinacılardır...
Hem öğrencilik kısmına baktığımızda,en azından şuna baksan yeter Mak müh okuyan öğrencilerin yaş ortalaması okulu bitirme süresi vb... Ama senin bölümünün hiç adı böyle çıkmadı(1-2üni dışında) yata yata bitirirsin...alınmana gerek yok..biz burda arkadaşımıza yardım ediyoruz...
sen hiç bilmiyorsun herhalde eline kitapları verip karşındaki hocanın hiçbirşey anlatmaması finalde notların 100 üzerinden bak tekrar söylüyorum 100 üzerinden ortalamanın 3-5 gibi birşey olması...Piskolojik açıdan bitirir insanı...Yaşamadığından anlamamakta inat ediyorsun...
Ki bu zorluklardan çıkmış mezun olmayı başarmış bir makinacının özelde çekeceği zorlukları hiiiç bilmezsin.Bunu herkes söyler şantiyelerde topograflar çook rahat derler.Makinacı maddi açıdanda çok düşük rakamlara sigortalı(ki o da askeri ücret üstünden) bir hezimete uğrayıcak.Genelde olan bu
İşin devlet kısmına gelince ben 2014 sınıvında makinanın min 92 gibi bir puanla kapatıcağını düşünüyorum(bu arkadaş 2012i göremiyeceğinden 2014 dedim-gerçi 2012de de 88-90la kapar)
Bizde bu arkadaşımaz yol yakınken ataması çok kolay olan okuması çok daha rahat olucak bölümleri oku dedik.İyi de yapıyoruz.