Konudaki alt yorumları tamamını okumadan yazıyorum.
Hasarlı araç alınabilir lakin iki önemli kritere bakılmalı
Araçta hasar nerede ? ve parçaları nerede değiştirilmiş ?
Serviste ve orijinal parça ile değişimi yapılan araç alınır.
Sanayide yapılan onarımda bir çok değişmesi gereken parçanın onarımı yapılır
Orrnk verecek olursak plastik değişmesi gereken yerleri plastik kaynak ile onarımı yaparlar ilerde kesinlikle kırılır . Hava yastıkları açıldıysa değişmesi gerek ikinci el yada onarım yapılan hava yastığı kaza anında patlamama olasılığı yüksektir. Torpido kaplama yapıldıysa ilerde şişer ve yarılır. Sanayide genellikle ucuz onarıma kacilir,işçilik ve parcadan taviz verilir.
Şase gibi iskeletin ana noktalarında ağır onarım varsa araç denge tutmaz.
Size tavsiyem servis kayıtları vs... Aracın geçmişini araştırmanız emin olun 17 bin TL hasar serviste onarımı yapıldıysa alınır ama sanayide yapıldıysa bu onarım neredeyse bir 17 binlik daha masrafi vardır. Sanayi ucuza kaçar
Konudaki alt yorumları tamamını okumadan yazıyorum.
Hasarlı araç alınabilir lakin iki önemli kritere bakılmalı
Araçta hasar nerede ? ve parçaları nerede değiştirilmiş ?
Serviste ve orijinal parça ile değişimi yapılan araç alınır.
Sanayide yapılan onarımda bir çok değişmesi gereken parçanın onarımı yapılır
Orrnk verecek olursak plastik değişmesi gereken yerleri plastik kaynak ile onarımı yaparlar ilerde kesinlikle kırılır . Hava yastıkları açıldıysa değişmesi gerek ikinci el yada onarım yapılan hava yastığı kaza anında patlamama olasılığı yüksektir. Torpido kaplama yapıldıysa ilerde şişer ve yarılır. Sanayide genellikle ucuz onarıma kacilir,işçilik ve parcadan taviz verilir.
Şase gibi iskeletin ana noktalarında ağır onarım varsa araç denge tutmaz.
Size tavsiyem servis kayıtları vs... Aracın geçmişini araştırmanız emin olun 17 bin TL hasar serviste onarımı yapıldıysa alınır ama sanayide yapıldıysa bu onarım neredeyse bir 17 binlik daha masrafi vardır. Sanayi ucuza kaçar