Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Atatürk?ün hayatını şiir ve resimlerle anlatan albüm oluşturma.
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf
Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
25/10/2007
????????.
Türk D. Ed./Dil ve Anlatım
Türk Edebiyatı Öğretmeni
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Şair ya da yazar biyografisi hazırlama.
Tuğba ÇOLAK
11/TM
243
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
25/10/2007
Tezcan Kurt
Türk D. Ed./Dil ve Anlatım
Türk Edebiyatı Öğretmeni
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.
Halime ARSLAN
11/TM
252
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Özlem MÜLAYİM
11/TM
257
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Gurbet temasını işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.
Emel Şenay DURAN
11/TM
280
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.
Selda KILIÇ
11/TM
283
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Şair ya da yazar biyografisi hazırlama
Sedef GÖÇMEN
11/SOS
218
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Nasrettin Hoca fıkralarındaki mesajları bulma.
İlknur ÖZCAN
11/SOS
219
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.
Sibel KARPUZ
11/SOS
222
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bestelenmiş beş (5) şiirin tahlili (anlam ve içerik yönünden).
Eda GÜLER
11/SOS
223
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
İki çalışmayı (resim,müzik parçası veya oyun) karşılaştırma.
Serkan UĞUR
11/SOS
226
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Herhangi bir şey için bir sınıflama şeması geliştirme ,kategorileri açıklama-doğrulama.
Esra SEZGİN
11/SOS
227
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir metnin ya da bir konuşmanın ana hatlarını yazma.
Abdülkadir ÇELİK
11/SOS
231
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.
Duygu ADAK
11/SOS
237
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Barış Manço?nun şarkı sözlerindeki didaktik unsurları bulma.
Gökhan AL
11/SOS
256
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Hilmi ALAGÖZ
11/SOS
272
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Aziz BAŞDİN
11/SOS
286
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Yörelerini tanıtan bir broşür hazırlama.
Aslan ÇELİKDÖĞEN
11/SOS
297
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Yahya Kemal Beyatlı ve Tevfik Fikret?te İstanbul?un anlatılması.
Sabri HIZ
11/SOS
366
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Çiçek motifini işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.
Müslim KALAY
11/SOS
369
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Türkülerimizin hikayeleri.
Nurullah GÜLTEKİN
11/SOS
387
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Atatürk?ün hayatını şiir ve resimlerle anlatan albüm oluşturma.
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf
Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
25/10/2007
????????.
Türk D. Ed./Dil ve Anlatım
Türk Edebiyatı Öğretmeni
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Şair ya da yazar biyografisi hazırlama.
Tuğba ÇOLAK
11/TM
243
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
25/10/2007
Tezcan Kurt
Türk D. Ed./Dil ve Anlatım
Türk Edebiyatı Öğretmeni
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.
Halime ARSLAN
11/TM
252
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Özlem MÜLAYİM
11/TM
257
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Gurbet temasını işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.
Emel Şenay DURAN
11/TM
280
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.
Selda KILIÇ
11/TM
283
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Şair ya da yazar biyografisi hazırlama
Sedef GÖÇMEN
11/SOS
218
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Nasrettin Hoca fıkralarındaki mesajları bulma.
İlknur ÖZCAN
11/SOS
219
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.
Sibel KARPUZ
11/SOS
222
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bestelenmiş beş (5) şiirin tahlili (anlam ve içerik yönünden).
Eda GÜLER
11/SOS
223
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
İki çalışmayı (resim,müzik parçası veya oyun) karşılaştırma.
Serkan UĞUR
11/SOS
226
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Herhangi bir şey için bir sınıflama şeması geliştirme ,kategorileri açıklama-doğrulama.
Esra SEZGİN
11/SOS
227
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir metnin ya da bir konuşmanın ana hatlarını yazma.
Abdülkadir ÇELİK
11/SOS
231
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.
Duygu ADAK
11/SOS
237
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Barış Manço?nun şarkı sözlerindeki didaktik unsurları bulma.
Gökhan AL
11/SOS
256
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Hilmi ALAGÖZ
11/SOS
272
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Bir piyes yazma.
Aziz BAŞDİN
11/SOS
286
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Yörelerini tanıtan bir broşür hazırlama.
Aslan ÇELİKDÖĞEN
11/SOS
297
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Yahya Kemal Beyatlı ve Tevfik Fikret?te İstanbul?un anlatılması.
Sabri HIZ
11/SOS
366
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Çiçek motifini işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.
Müslim KALAY
11/SOS
369
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM
Projenin Adı
Adı ve Soyadı Sınıfı
NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Türkülerimizin hikayeleri.
Nurullah GÜLTEKİN
11/SOS
387
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER
Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi
1 2 3 4 S
1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Proje amacını belirleme
Projeye uygun çalışma planı yapma
Grup içinde görev dağılımı yapma
Belirlenen konunun önemini ortaya koyma
Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma
TOPLAM
II. PROJENİN İÇERİĞİ
Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma
Toplanan bilgileri analiz etme
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma
Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme
Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma
Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme
Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme
Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma
Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma
TOPLAM
III. SUNU YAPMA
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma
Sorulara cevap verme
Verilen sürede sunuyu yapma
Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma
TOPLAM
GENEL TOPLAM