Editörler : F16 Gökçen
«567891011121314151617

anmfries
Aday Memur
15 Mayıs 2019 17:35

yaptıklarınızın aynısını denedim sabahtan beri herhangi bir çözüm olmadı. Umarım bugün düzelir çünkü randevu almak için yarın son gün. buna benzer durumlarda adaylar gerçekten fazlasıyla mağdur oluyorlar.

melodrama5, 5 yıl önce

ben ilk 13.50 de iletişim kurdum. İk yetkilisi önce mailime yeniden şifre sıfırlama ve aktivasyon linki yönlendirdi bunları deneyin olmazsa tekrar ararsınız dedi. Olmayınca tekrar aradım bu sefer başka bi yetkili güncelleme işlemi yapılıyordu onla ilgili bi sorun olabilir yetkililere bildiricem dedi. En son 16.10' da aramışım yetkililere isminizi ve sorununuzu aktardık size dönüş yapacağız bekleyin dendi hala bekliyorum. Benim tahminim sistem yeni şifre vermiyor hiç bir şekilde bize ulaşın kısmından attıgım mail de gitmemiş kendilerine. Bence sistemi düzeltmeye çalışıyorlar ondan sonra herkesin sorunu düzelecek ama inşallah bu gece bitirirler çok vaktimiz yok. Ben olmazsa yarın sabah yeniden arıyacağım


ozibozi1
Aday Memur
15 Mayıs 2019 23:40

Benim daha onceden uyeligim vardi randevu aldim bi sikinti cikmadi arkadaslar.

SchruteD
Aday Memur
16 Mayıs 2019 11:43

Merhaba herkese, ben de kariyer.net üzerinden başvurup mağdur olanlar arasındayım. Gönderilelink üzerinden mail'imle giriş yapmaya çalıştığımda, hatalı kullanıcı adı/şifre uyarısı alıyorum. Şifremi unuttum bölümüne tıklayıp yeni şifremi oluşturduğumda ise büyük ihtimal şifrem hiç değişmediği için yine aynı uyarıyı alıyorum. Yeni üyelik kısmından ise e-postam sistem kayıtlı olduğu için üyelik oluşturamıyorum.

Denizbank İK'ya ulaşan arkadaşlar, hangi numaradan ulaştığını paylaşabilir mi?


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 14:22

İnsan kaynaklarını arıyorum. Düzelecek diyor umurlarında değil bugün son gün üstelik. Bu kadar ilgisiz insanlar dolu yani

SchruteD, 5 yıl önce

Merhaba herkese, ben de kariyer.net üzerinden başvurup mağdur olanlar arasındayım. Gönderilelink üzerinden mail'imle giriş yapmaya çalıştığımda, hatalı kullanıcı adı/şifre uyarısı alıyorum. Şifremi unuttum bölümüne tıklayıp yeni şifremi oluşturduğumda ise büyük ihtimal şifrem hiç değişmediği için yine aynı uyarıyı alıyorum. Yeni üyelik kısmından ise e-postam sistem kayıtlı olduğu için üyelik oluşturamıyorum.

Denizbank İK'ya ulaşan arkadaşlar, hangi numaradan ulaştığını paylaşabilir mi?


SchruteD
Aday Memur
16 Mayıs 2019 14:32

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.

anmfries, 5 yıl önce

İnsan kaynaklarını arıyorum. Düzelecek diyor umurlarında değil bugün son gün üstelik. Bu kadar ilgisiz insanlar dolu yani


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 14:37

0212 348 20 00 evet kesinlikle

SchruteD, 5 yıl önce

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 14:38

İletişime geçerseniz bildirebilir misiniz ? Ben dünden beri çözüm bulamadım. İlgilenen kimse yok

SchruteD, 5 yıl önce

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.


Gençler0606
Memur
16 Mayıs 2019 14:58

Denizbank tam bir fiyasko çıktı insanların emeğine bu kadar saygısızlık yapılamaz.


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 15:00

Kesinlikle sizin probleminiz de mi aynı

Gençler0606, 5 yıl önce

Denizbank tam bir fiyasko çıktı insanların emeğine bu kadar saygısızlık yapılamaz.


SchruteD
Aday Memur
16 Mayıs 2019 15:07

Arkadaşlar İnsan Kaynakları ile iletişime geçtim, tekrardan şifre değiştirip denememi ve Chrome kullanarak bu işlemleri yapmamı söylediler. Denedim olmadı. Sonrasında tekrardan aradım ve İK ile birlikte Şifre Değiştirme işlemini gerçekleştirdik. İK'daki görevli arkadaş rastgele rakamlar ve harflerden oluşan bir şifre verdi. Bu şifreyi yeni şifrem olarak belirledim ve giriş yapmayı başardım. Size de aynı şekilde yardımcı olabilirler.


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 15:19

Ben arıyorum kimse açmıyor

SchruteD, 5 yıl önce

Arkadaşlar İnsan Kaynakları ile iletişime geçtim, tekrardan şifre değiştirip denememi ve Chrome kullanarak bu işlemleri yapmamı söylediler. Denedim olmadı. Sonrasında tekrardan aradım ve İK ile birlikte Şifre Değiştirme işlemini gerçekleştirdik. İK'daki görevli arkadaş rastgele rakamlar ve harflerden oluşan bir şifre verdi. Bu şifreyi yeni şifrem olarak belirledim ve giriş yapmayı başardım. Size de aynı şekilde yardımcı olabilirler.


SchruteD
Aday Memur
16 Mayıs 2019 15:26

Yaklaşık 10 dakika sonra açtılar benim telefonumu da. Sizin verdiğiniz numarayı arayıp İK ile görüşmek istediğimi söyledim. Açana kadar aramaya devam edin. Bu kadar ilgisiz olmaları gerçekten kafamda soru işaretleri oluşturdu

anmfries, 5 yıl önce

Ben arıyorum kimse açmıyor


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 15:48

Şimdi de seans ilgisine tıkladığımda kayıt bulunamadı uyarısı alıyorum

SchruteD, 5 yıl önce

Yaklaşık 10 dakika sonra açtılar benim telefonumu da. Sizin verdiğiniz numarayı arayıp İK ile görüşmek istediğimi söyledim. Açana kadar aramaya devam edin. Bu kadar ilgisiz olmaları gerçekten kafamda soru işaretleri oluşturdu


Gençler0606
Memur
16 Mayıs 2019 16:17

Çok daha küçük çaptaki şirketlerin bile insan kaynakları departmanları tıkır tıkır işliyor her türlü bilgiyi anında alabiliyorsunuz, bir banka bu kadar rezil çıkamaz sınavı ayrı mülakatı ayrı sorunlu. Bir daha bunların şubesinin önünden geçmeyeceğim 2500 lira maaş verecek diye insanlara yaptıklarına bak.


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 16:35

Denizbankın sistemine de ik çalışanlarına da...2 gündür sorunum çözülmedi. sistem bozuk sistemi 100. arayışımda düzeltiyor. Bu sefer de seans bilgisine ulaşamıyorum. Doğal olarak randevu alamıyorum. Yazıklar olsun verdiğim emeklere... Mağdur oldum teşekkür ederim. Bu süreç de başarmama rağmen elimden gitti, artık sınavlarda başarılı olmak da marifet değil. Düşüncesiz insanlar sayesinde mağdur oluyoruz.


Sezgin889898
Aday Memur
16 Mayıs 2019 18:27

Ben sisteme giriyorum fakat tc kimlik numaraniz kayitlidir mesaji aliyorum zorunlu alanlarida dolduruyorum fakat bir turlu basvuru takip kismina giremiyorum delircem


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 19:41

Halledebildiniz mi? Ben sistemden dolayı randevu alamadım.

Sezgin889898, 5 yıl önce

Ben sisteme giriyorum fakat tc kimlik numaraniz kayitlidir mesaji aliyorum zorunlu alanlarida dolduruyorum fakat bir turlu basvuru takip kismina giremiyorum delircem


Sezgin889898
Aday Memur
16 Mayıs 2019 20:12

Hayir halledemedim.Aktif olarak calistigim icin sorun icin aramada yapamadim insan kaynaklarina gun icinde.sizin duzeldi mi ya da nasil duzeldi?Insan kaynaklari sureyi uzatabilir mi?E mail attim onada cevap yok


anmfries
Aday Memur
16 Mayıs 2019 21:02

Ben çok zor ulaştım insan kaynaklarına ama maalesef seans hatası çıkıyor karşıma. Sistemleri facia ve oldukça ilgisizler maillere vb. cevap da verdikleri yok. Böyle giderse mağdur olucaz ve mağdur olduğumuzdan da haberleri olmayacak

Sezgin889898, 5 yıl önce

Hayir halledemedim.Aktif olarak calistigim icin sorun icin aramada yapamadim insan kaynaklarina gun icinde.sizin duzeldi mi ya da nasil duzeldi?Insan kaynaklari sureyi uzatabilir mi?E mail attim onada cevap yok


ist93
Kapalı
17 Mayıs 2019 12:14

Arkadaşlar grup mülakatından takım elbise giymek fazla mı ciddi kaçar sizce?

Toplam 322 mesaj
«567891011121314151617

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi