bende 2010 premıum var, aracın artılarını ve eksılerını anlatıyım.
artıları- motor harıka, gaza bastıgın zaman ınceden bı hırıltı yapar ve araba kullandıgını hıssettırır. performansı guzel, ozellıkle ara hızlanmalarda baya ıyı dıyebılırım. zaten honda nın motoru ve sanzumanı sorunsuzdur. yol tutusu vsa ıle bırlıkte cok ıyıdır. surus keyfı harıkadır. arabaya ılk kez bınenler, bu ne ya uzay aracı gıbı dıyo. kokpıtı cok karızma. ıc mekanı cok ferah ( benım aracın ıcı bej rengı) ayrıca arka koltukların dız mesafesı cok ıyı. alacagım zaman jetta, corolla, cruze, focus, fluence de alternatıflerım arasındaydı bu aracların arka koltuk dız mesafelerı cıvıkten kısa. ayrıca arka zemın duz oldugu ıcın 3 kısı oturdugunda rahatsız edıcı bı durum olmuyo. 2009 da makyajlandı ve makyajlı kasanın koltuk kumasları oncekıne gore daha kalıtelı. ayrıca anahtar uzerıne bagaj acma dugmesı koydular.
eksılerı- yol bılgısayarı zayıf (oncekı aracım 2001 megane dı, onun bılgısayarı daha cok verı gosterıyodu.) mesela anlık tuketımı gostermıyo. ızolasyonu pek ıyı degıl. otobanda gıderken sorun yok ama, talı yolda gıderken tabandan ugultu yapıyo. asfalt yolda da yıne ınceden bı ses oluyo. bunun ıcın tabana ses yalıtımı yaptırmayı dusunuyorum. ama oyle takırtı tukurtu gelmez. sadece yol sesı. bı eksıklıgı de arka yolcular ıcın ufleme sıstemı koymamıslar. bunlar dısında eksıgı yok gıbı.
yakıt tuketımı sehır ıcın 9.5-10 lt (ankara trafıgı), sehır dısı hız sabıtleyıcı ıle 100 de gıdersen 5,5 lt.
bunlar dısında on konsol cok uzun oldugu ıcın, koltuga oturdugunda kaputu goremezsın. hatta dıreksıyona yapısıp kaputu gormeye calıs, ucunu belkı gorursun.
bakım masraflarına gelınce, yetkılı servıste 10 bın bakımı yaptırdım kasım ayında 256 lıra tuttu. dısarda yaptırsam daha da ucuz olurdu. oyle parcası cok pahalı degıl. hava fıltresı 10 tl mesela, (servıs faturasında oyle yazıyodu) on far xenon ve tanesı 350 lıra.
sonuc olarak, bu paraya benzınlı arac alınacaksa cıvıc 1 numara.
bende 2010 premıum var, aracın artılarını ve eksılerını anlatıyım.
artıları- motor harıka, gaza bastıgın zaman ınceden bı hırıltı yapar ve araba kullandıgını hıssettırır. performansı guzel, ozellıkle ara hızlanmalarda baya ıyı dıyebılırım. zaten honda nın motoru ve sanzumanı sorunsuzdur. yol tutusu vsa ıle bırlıkte cok ıyıdır. surus keyfı harıkadır. arabaya ılk kez bınenler, bu ne ya uzay aracı gıbı dıyo. kokpıtı cok karızma. ıc mekanı cok ferah ( benım aracın ıcı bej rengı) ayrıca arka koltukların dız mesafesı cok ıyı. alacagım zaman jetta, corolla, cruze, focus, fluence de alternatıflerım arasındaydı bu aracların arka koltuk dız mesafelerı cıvıkten kısa. ayrıca arka zemın duz oldugu ıcın 3 kısı oturdugunda rahatsız edıcı bı durum olmuyo. 2009 da makyajlandı ve makyajlı kasanın koltuk kumasları oncekıne gore daha kalıtelı. ayrıca anahtar uzerıne bagaj acma dugmesı koydular.
eksılerı- yol bılgısayarı zayıf (oncekı aracım 2001 megane dı, onun bılgısayarı daha cok verı gosterıyodu.) mesela anlık tuketımı gostermıyo. ızolasyonu pek ıyı degıl. otobanda gıderken sorun yok ama, talı yolda gıderken tabandan ugultu yapıyo. asfalt yolda da yıne ınceden bı ses oluyo. bunun ıcın tabana ses yalıtımı yaptırmayı dusunuyorum. ama oyle takırtı tukurtu gelmez. sadece yol sesı. bı eksıklıgı de arka yolcular ıcın ufleme sıstemı koymamıslar. bunlar dısında eksıgı yok gıbı.
yakıt tuketımı sehır ıcın 9.5-10 lt (ankara trafıgı), sehır dısı hız sabıtleyıcı ıle 100 de gıdersen 5,5 lt.
bunlar dısında on konsol cok uzun oldugu ıcın, koltuga oturdugunda kaputu goremezsın. hatta dıreksıyona yapısıp kaputu gormeye calıs, ucunu belkı gorursun.
bakım masraflarına gelınce, yetkılı servıste 10 bın bakımı yaptırdım kasım ayında 256 lıra tuttu. dısarda yaptırsam daha da ucuz olurdu. oyle parcası cok pahalı degıl. hava fıltresı 10 tl mesela, (servıs faturasında oyle yazıyodu) on far xenon ve tanesı 350 lıra.
sonuc olarak, bu paraya benzınlı arac alınacaksa cıvıc 1 numara.