Bu eğitim anlayışının öncelikli derdi, hevesi; performans senaryosu ve uygulamaları adı altında eğitimi özelleştirmek ve "yağlı devlet kapısı" görülmesi mentalitesini yok etmektir. Çünkü emir büyük yerden gelmiştir. Okulların diploma fabrikası haline gelmesine göz yuman sahneler yaşanmaktadır ..Madem, oecd verilerinden bitap düşmüşler, sınıf geçme uygulansın + Ders çalışmadan sınıf geçeceğini bilen hangi 11-14 yaş grubu öğrenciye ders çalışma bilincini -nasıl- vereceksin ??? Sonra da, oecd eğitim verilerimiz al aşağı olmuş deyip, öğretmene performans senaryosu getireceksin !?. Oyun çağında henüz, yarı çocuk..öğrenci kalmadığını bile bile ders çalışacak ??? Nası olcaksa...........
*Eğitimin en temel ve modüler yapısı, ilkesidir; Ödül ve Ceza .
Sınıfı geçtim diye sevinen (bu ödülü hisseden) bir sınıf kaldı mı ki ortalarda ? E, peki kim, neden ders çalışsın o halde ??? Yada başarısız ve sınıfta kalıyorsa artık; geçmesi-ders çalışması, veya kendini düzeltmesi için gerekli (vadedilen bir bisikleti yada harçlığı) nedeni nasıl bulsun...Artı, ceza (sadece sopa değildir) Hiç bir eğitim biliminin üniter yapıtaşında, ögesinde bu modülden; ÖDÜL ve CEZA dan yola çıkılmaksızın verim arayışı sunabilmeniz, başka deyişle; başarı vadedebilmeniz olanaksızdır. -Bu adamlarım bu sistemsel kaosa, çıkmaza kafası çalışmıyor mu ki, gerçekten her fırsatta öğretmene performans senaryosundan dem vurup, durmaktadırlar ??? Performans getirsen ne değişecek merak konusu ? Gezi parkı önerisimi isterler anlamak güç gerçekten. Eğitimin bir on sene daha geriye döndermek istemiyorlarsa eğer; derhal, disiplin ve sınıfta kalma sistemini yeniden gözden geçirirler. Yoksa; "Tarlda bostan, sınıfı yata yata geçtin oğlum osman" -Ne olacak peki bunun sonucunda ? Cevap =) Okullar diploma fabrikası...Çalışan öğrenciye ve öğretmene de ayrı takoz olunacak..Yazık böyle eğitim sistemine...Kim verdi bu aklı ? -Aferin girin bakalım avrupa şemsiyenize (akılda ordan da), sonada oecd verilerinden şikayet edilsin! Türk milli eğitim sisteminde, düğmeye bastırılmış gözüküyor ve çok kötü oyunlar dönüyor malesef !!!
Yetinilmedi, sözelleştirme ile ve her türlü itibarsızlaştırmaya gelindi ki, Türk Milli Eğitim sistemine en büyük dezenformasyonu yaşattılar ve, oecd verilerini yakalamak uğruna -EĞİTİMİ- FELÇ ETTİLER, per-perişan ettiler . Birileri yine konuda, bunları düğmeye bastırdı ...Büyük ihtimalle emir; AB veya ABD cenahından geldi. ***Sınıfta kalmayan bir öğrenciden oecd verisi bekliyolar şimdi, bu nasıl mümkün olacaksa artık ???. PES DOĞRUSU Yine yetmedi, tuttular; kendi sebeb oldukları bu başarısızlığın faturasını hem madden hem manen öğretmene (performans senaryosuna) kestiler.
"""Kendilerine ise dünayada bir eşi dahi vâk-i olmayan çifte vekil maaşı ve + %60 zammı uyguladılar , 3000 civarında ki emekli vekil ve bürokrat da buna dahil olmk üzere """ Mali haklarımız tam olarak geriye dönük 8 sene yıpratıldı. 15. yılık öğretmen olarak okulun işçi kadro geçişli hizmetlimiz -vallahi billahi beni 100 tl civarı geçti. Bu yemin; eğer başımı ağrıtırsa ona, dişimi ağrıtırsa da, ona razıyım.
İŞTE, TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNİ BÖYLE ÇÖKERTTİLER !..
Bu eğitim anlayışının öncelikli derdi, hevesi; performans senaryosu ve uygulamaları adı altında eğitimi özelleştirmek ve "yağlı devlet kapısı" görülmesi mentalitesini yok etmektir. Çünkü emir büyük yerden gelmiştir. Okulların diploma fabrikası haline gelmesine göz yuman sahneler yaşanmaktadır ..Madem, oecd verilerinden bitap düşmüşler, sınıf geçme uygulansın + Ders çalışmadan sınıf geçeceğini bilen hangi 11-14 yaş grubu öğrenciye ders çalışma bilincini -nasıl- vereceksin ??? Sonra da, oecd eğitim verilerimiz al aşağı olmuş deyip, öğretmene performans senaryosu getireceksin !?. Oyun çağında henüz, yarı çocuk..öğrenci kalmadığını bile bile ders çalışacak ??? Nası olcaksa...........
*Eğitimin en temel ve modüler yapısı, ilkesidir; Ödül ve Ceza .
Sınıfı geçtim diye sevinen (bu ödülü hisseden) bir sınıf kaldı mı ki ortalarda ? E, peki kim, neden ders çalışsın o halde ??? Yada başarısız ve sınıfta kalıyorsa artık; geçmesi-ders çalışması, veya kendini düzeltmesi için gerekli (vadedilen bir bisikleti yada harçlığı) nedeni nasıl bulsun...Artı, ceza (sadece sopa değildir) Hiç bir eğitim biliminin üniter yapıtaşında, ögesinde bu modülden; ÖDÜL ve CEZA dan yola çıkılmaksızın verim arayışı sunabilmeniz, başka deyişle; başarı vadedebilmeniz olanaksızdır. -Bu adamlarım bu sistemsel kaosa, çıkmaza kafası çalışmıyor mu ki, gerçekten her fırsatta öğretmene performans senaryosundan dem vurup, durmaktadırlar ??? Performans getirsen ne değişecek merak konusu ? Gezi parkı önerisimi isterler anlamak güç gerçekten. Eğitimin bir on sene daha geriye döndermek istemiyorlarsa eğer; derhal, disiplin ve sınıfta kalma sistemini yeniden gözden geçirirler. Yoksa; "Tarlda bostan, sınıfı yata yata geçtin oğlum osman" -Ne olacak peki bunun sonucunda ? Cevap =) Okullar diploma fabrikası...Çalışan öğrenciye ve öğretmene de ayrı takoz olunacak..Yazık böyle eğitim sistemine...Kim verdi bu aklı ? -Aferin girin bakalım avrupa şemsiyenize (akılda ordan da), sonada oecd verilerinden şikayet edilsin! Türk milli eğitim sisteminde, düğmeye bastırılmış gözüküyor ve çok kötü oyunlar dönüyor malesef !!!
Yetinilmedi, sözelleştirme ile ve her türlü itibarsızlaştırmaya gelindi ki, Türk Milli Eğitim sistemine en büyük dezenformasyonu yaşattılar ve, oecd verilerini yakalamak uğruna -EĞİTİMİ- FELÇ ETTİLER, per-perişan ettiler . Birileri yine konuda, bunları düğmeye bastırdı ...Büyük ihtimalle emir; AB veya ABD cenahından geldi. ***Sınıfta kalmayan bir öğrenciden oecd verisi bekliyolar şimdi, bu nasıl mümkün olacaksa artık ???. PES DOĞRUSU Yine yetmedi, tuttular; kendi sebeb oldukları bu başarısızlığın faturasını hem madden hem manen öğretmene (performans senaryosuna) kestiler.
"""Kendilerine ise dünayada bir eşi dahi vâk-i olmayan çifte vekil maaşı ve + %60 zammı uyguladılar , 3000 civarında ki emekli vekil ve bürokrat da buna dahil olmk üzere """ Mali haklarımız tam olarak geriye dönük 8 sene yıpratıldı. 15. yılık öğretmen olarak okulun işçi kadro geçişli hizmetlimiz -vallahi billahi beni 100 tl civarı geçti. Bu yemin; eğer başımı ağrıtırsa ona, dişimi ağrıtırsa da, ona razıyım.
İŞTE, TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNİ BÖYLE ÇÖKERTTİLER !..