Editörler : crops35

23 Aralık 2010 23:19

2010 ile 2012 arasında( Kpss puanıyla) İş ilanları Platforumu?(Tek başlık)

Bu sayfa,memurlar nette fark edilmeyen kamu ve özel ilanlar için hazırlanmış platformdur.2010 Kpssye girenlerin milyonlarla ifade edildiğini düşünürsek bu başlıkta,sitede olmayan tüm alımları paylaşalım derim.Özel sektör veya kamu kurum ve kuruluşları?Özellikle açıktan alımları kastediyoruz.

Bir ricam:İş ilanını koyarken öğrenim düzeyini de koymanızı rica ederiz(belirtiniz).Bu yönde ibareleri koymayı unutmayınız.(ortaöğretim mi,önlisans mi,Lisans mı?)Şeklinde yazmanızı rica ederiz.Sadece ösym tercihler için değil;genel tüm kpss alım ilanlarını koymanızı rica ediyoruz.Ne kadar açıktan alım varsa hepsini bu başlıkta paylaşmanızı rica ediyoruz.Hiçbir ayrım gözetmeden?İşsizliğin olduğu kpss tercihlerinin beklenildiği işkurun önünde kuyrukların olduğu günleri unutmayalım. İşte onun işin 2010 ile 2012 yılları arasında bu dönemde iş ilanlarını paylaşalım ve duyarlı olalım.Editörlerimiz de koyabilirler?

Sonradan ?neden bize kadro verilmiyor? demeyelim işte bize bir fırsat??

NOT:Ortaöğretim?Önlisans ve Lisans dahildir.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Genelkurmay Başkanlığı Memur Alım İlanı

"Milli Savunma Bakanlığı, Genelkurmay Başkanlığı ve Kuvvet komutanlıklarında İlk Defa Devlet Memurluğuna Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmelik" hükümlerina göre, 2010 KPSS sonuçları esas alınarak (66) memur alacaktır.

1.Genelkurmay Başkanlığı Karargahı ile Bağlı Birlik ve Kurumlarında istihdam edilmek üzere "Milli Savunma Bakanlığı, Genelkurmay Başkanlığı ve Kuvvet komutanlıklarında İlk Defa Devlet Memurluğuna Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmelik" hükümleri doğrultusunda 657 sayılı Devlet Memurları kanunu'na tabi olarak aşağıda sınıfı, derecesi, tahsili, atandırılacağı il adı, cinsiyeti ve sayısı yazılı unvanlardan açıktan atama yoluyla, B Tipi Kadrolara (66) memur alınacaktır.

2. ALINACAK MEMUR KADROLARININ:

http://ilan.memurlar.net/ilan/11383/

önlisans ve lisans karışıktır.

**********************


buketk
Genel Müdür
24 Aralık 2010 00:31

destek...herkes duyduğu bildiği ilanı yazarsa gayet güzel olur hepimiz için..


@jan
Aday Memur
24 Aralık 2010 01:37

bendende tam destek.....

-----------------------------------------------------------------


__PraMiT___
Daire Başkanı
24 Aralık 2010 01:40

başlık amacına uygun işlerse faydalı olacağı kanısındayım.


safahat2746
Kapalı
24 Aralık 2010 11:13

Kütahya Zafertepeçalköy Belediyesi İtfaiye Eri Alım İlanı

http://ilan.memurlar.net/ilan/11399/

++++++++++++++++++++++

Sakarya Gölkent Belediyesi İtfaiye Eri Alım İlanı

http://ilan.memurlar.net/ilan/11375/

++++++++++++++++++++++ lisanstır.


deroki
Şube Müdürü
24 Aralık 2010 11:38

güzel olmuş iyi düşünmüşsün..


hayat5687
Aday Memur
24 Aralık 2010 13:54

2011 de DENİZBANK 1300 kişi alacakmış..


safahat2746
Kapalı
27 Aralık 2010 17:04

HATIRLATMA BU VERECEĞİMİZ İLANLARIN BAZISI memurlar.net ilan bölümünde yoktur.google yazarsanız çıkar.

Antalya Alanya Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Antalya Gazipaşa Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Kahramanmaraş Altunelma Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Kayseri Karaözü Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Kırklareli Üsküp Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Manisa Kula Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Malatya Yenice Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Muğla Marmaris Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Ordu Düzyayla Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım İlanı

Sakarya Gölkent Belediye Başkanlığına İlk Defa Atanacak İtfaiye Eri Alım

++++++++++++++++++++

LİSANS OLMASI GEREKLİ.yine de googleden araştırın.


safahat2746
Kapalı
27 Aralık 2010 21:55

27 ARALIK 2010

BASIN İLAN KURUMU?NDAN:

İŞ KANUNUNA TABİ OLARAK KURUM MEVZUATI UYARINCA MERKEZ (İSTANBUL) VE SAMSUN ŞUBELERİ İLE YENİ AÇILACAK OLAN AFYONKARAHİSAR, BALIKESİR, BATMAN, DENİZLİ, HATAY, MANİSA VE ZONGULDAK ŞUBELERİNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE; SINAVLA 11 MUHASEBE MEMURU, 13 İLAN MEMURU, 1 POSTA-FATURA MEMURU, 1 BİLGİSAYAR OPERATÖRÜ (YAZI İŞLEM MEMURU) ALINACAKTIR.

I- ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR

1-) GENEL ŞARTLAR

a) T.C. Vatandaşı olmak,

b) Medeni haklara sahip bulunmak,

c) 2009 yılı veya daha sonraki yıllarda yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı?ndan; Muhasebe Memuru adayları için ?KPSSP26? puan türünden 70 ve üzeri; İlan Memuru adayları için ?KPSSP03? puan türünden 70 ve üzeri; Posta-Fatura Memuru adayları için ?KPSSP93? puan türünden 80 ve üzeri; Bilgisayar Operatörü (Yazı İşlem Memuru) adayları için ?KPSSP93? puan türünden 80 ve üzerinde puan almış olmak,

d) Sınava müracaat tarihinin son günü itibari ile 30 yaşını doldurmamış olmak,

e) Kamu hizmetlerinde çalışma haklarından mahrum olmamak,

f) Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya erteletmiş olmak,

g) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bir hastalığı bulunmamak.

2) ÖZEL ŞARTLAR

a) Muhasebe Memuru adayları: İktisat, Maliye, İşletme, Muhasebe, Bankacılık, Kamu Yönetimi ve Siyasal Bilimler dallarında eğitim veren fakülte veya en az 4 yıllık yüksekokullardan veya denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurtiçi veya yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak,

b) İlan Memuru adayları: İletişim Fakültelerinden mezun olmak,

c) Posta-Fatura Memuru adayları: Ticaret Liselerinden mezun olmak kaydı ile 2 yıllık yüksekokulların İşletme, İşletme Yönetimi, Muhasebe, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Sosyal Bilimler bölümlerinden mezun olmak,

d) Bilgisayar Operatörü (Yazı İşlem Memuru) adayları: Ticaret Liselerinden mezun olmak kaydı ile 2 yıllık yüksekokulların Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümlerinden mezun olmak,

e) Başvuruda bulunan adaylar, hangi il veya illerde görev almak istediklerine dair referans kodunu özgeçmişlerinin (CV) sağ üst köşesinde belirtmek zorundadır.

f) İyi düzeyde bilgisayar (MS Office) bilgisine sahip olmak tercih sebebidir.

II- SINAV

Başvuruda bulunacak adaylardan KPSS puanı en yüksek olan adaydan başlayarak, ilan edilen boş kadro sayısının 5 katı kadar aday, sınavın yazılı bölümüne alınacaktır. Kontenjana giren son aday ile aynı puanı alan adayların tümü yazılı sınava çağırılacaktır.

Başarılı sayılmak için yazılı sınavdan 100 tam puan üzerinden en az 60 puan alınması gerekmektedir. Yazılı sınavda başarılı olan adaylar sözlü sınava tabi tutulacaklardır [Posta-Fatura Memuru ve Bilgisayar Operatörü (Yazı İşlem Memuru) adayları ayrıca uygulama sınavına tabi tutulacaklardır].

Sözlü sınavda 100 tam puan üzerinden en az 70 puan alan adaylar başarılı sayılırlar.

Yazılı ve sözlü sınav puanlarının aritmetik ortalaması alınmak suretiyle belirlenecek başarı sıralamasına göre işe alınacak asil adaylar ile 2?den az olmamak üzere boş kadro sayısının yarısı kadar yedek aday ilan edilecektir.

KPSS?den yüksek puan almak Basın İlan Kurumu?nda görev almada tek başına bir hak teşkil etmeyecektir.

Yazılı sınava girmeye hak kazanan adaylar ile sınavların yerleri Kurumumuz internet sitesinde (www.bik.gov.tr) yazılı sınav tarihinden en az 10 (on) gün önce duyurulacaktır. Sözlü sınava girmeye hak kazananların listesi ile sözlü sınav tarihi de Kurumumuz internet sitesinde (www.bik.gov.tr) açıklanacak; sözlü sınav sonucunda başarılı olan adaylara ise ayrıca yazılı olarak bildirim yapılacaktır.

III- BAŞVURU

Başvurular, 14.01.2011 tarihi saat 17.30?a kadar Basın İlan Kurumu Genel Müdürlüğü Işık Sokak No:12 Sultanahmet-İSTANBUL adresine şahsen veya posta yolu ile (iadeli-taahhütlü veya kargo) yapılacaktır. Süresinde ulaşmayan başvurular işleme konulmayacaktır.

Adaylar beyan ettikleri bütün bilgilerin doğruluğundan sorumludurlar. Bir adayın beyanının gerçeğe uymadığı tespit edildiği takdirde bu aday, aradan geçen süreye bakılmaksızın bu sınavdan elde ettiği tüm haklarını kaybedecektir.

IV- BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

a- http://www.bik.gov.tr adresinden temin edilerek adayın kendi el yazısı ile doldurulmuş özgeçmişi (CV) (Özgeçmiş Formu (CV) PDF)

b- Öğrenim Belgesi,

c- KPSS Sınav Sonuç Belgesi,

d- Son üç ay içinde çekilmiş iki adet vesikalık fotoğraf,

e- Nüfus cüzdan fotokopisi.


cast377
Şube Müdürü
27 Aralık 2010 22:31

güzel başlık ama sözleşmeli alımlarda (tanıdık,torpil,dayı) her nediyosanız işte olmadıkdan sora çok zor.. mülakat başlığı altında tanıdıklarını alıyorlar.. Tv de bile gördük millet vekillerine gelen mesajları kartları... lanet olsun böyle ülkeye


serkan85_38
Memur
28 Aralık 2010 00:16

güncel

28 Aralık 2010 00:19

guzel bi baslık olmus arkdasar hayrlısı olsun herkez ıcın


anadolu,
Daire Başkanı
28 Aralık 2010 01:32

Güzel bi başlık olmuş gerçekten.Safahatın son yazdığına başvururum diyodum ama oda benim bölümümden alım yok.Ben sigortacılık bölümü mezunuyum.

Ya keşke bu açıktan alımlarda herhangi bölümden mezun olmak yeterli olsa


safahat2746
Kapalı
28 Aralık 2010 11:32

Sözleşmeli Personel Alımı

İstanbul Teknik Üniversitesi'ne 657 Sayılı Kanunun 4/B maddesi uyarınca 10 adet Sözleşmeli Büro Personeli ve 1 adet Sözleşmeli Sistem Programcısı alınacaktır.

Başvuru Süresi : 24.12.2010-07.01.2011

Başvurular şahsen veya posta yolu ile aşağıdaki Başvuru Formu doldurularak ilgili belgeler ile birlikte hazırlanarak ilan süresi içerisinde İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına yapılacaktır.

İlan Metni ve Başvuru Formu aşağıda verilmiştir.

NOT: 2010 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans sınav sonuçları açıklanmadığı için 2008 KPSS(B) sonuçları istenmiştir. İlan süresi bitimine kadar 2010 KPSS(B) grubu Ortaöğretim/Önlisans sınav sonuçları açıklandığı takdirde 2010 sonuçlarıda geçerli olacaktır.

http://www.pdb.itu.edu.tr/Icerik.aspx?sid=8862


felixsis
Daire Başkanı
05 Ocak 2011 14:10

safahat2746 takdir edilmesi gereken bir başlık...

Allah razı olsun kardeşim...


safahat2746
Kapalı
05 Ocak 2011 14:17

http://www.hurriyete.com/kamu/3851__derme_sulama_birligi_gecici_memur_abone_kabul_memuru_su_alim_ilani.asp

----------------------------------------------------------

http://www.hurriyete.com/kamu/3850__karbasan_belediyesi_gecici_beden_iscisi_alim_ilani.asp

-------------------------------------------------------------

http://www.hurriyete.com/kamu/3849__elif_belediyesi_gecici_beden_iscisi_alim_ilani.asp

------------------------------------------------------------

http://www.hurriyete.com/kamu/3841__pianrbasi_belediyesi_gecici_buro_iscisi_,_kalorifer_atescisi_ve_is_makineleri_operatoru_alim_ilani.asp

KIRIKKALE İLİ

YAHŞİHAN İLÇESİ

KILIÇLAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI?NDAN

11 Nisan 2007 tarih ve 26490 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Belediye İtfaiye Yönetmenliğinin 15 inci maddesi ile bu yönetmeliğin 11 Nisan 2007 tarihinde yapılan değişikliklere ve 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) fıkrası şartlarını taşımak koşulu ile , Belediyemizde boş bulunan Aşağıda Unvan, Derece, Sınıfı ve Sayıları belirtilen İtfaiye Eri Kadrolarına, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak çalıştırılmak üzere personel alınacaktır.

ATAMA YAPILACAK KADROLAR İLE ARANILAN NİTELİKLER

Sınıfı

Kadro

Ünvanı Derecesi Adedi Cinsiyeti Taban

Puanı Eğitim Durumu

GİH

İtfaiye Eri

12

1 E-K 65 Lise ve Dengi Okul Mezunu Olmak

TOPLAM 1

BAŞVURU ŞARTLARI

1-İTFAİYE ERİ OLMAK İÇİN :

a) Türk vatandaşı olmak

b) Sınav günü itibariyle 30 yaşını doldurmamış olmak

c) Sağlık acısından kapalı mekan, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmamak kaydı ile itfaiye teşkilatının çalışma şartlarına uygun olmak

d) Kalıcı bulaşıcı hastalığı olamamak, görevini düzenli bir şekilde yapmaya engel olacak bedence ve akılca bir sakatlıkları bulunmamak. (Sağlık Kurulu Raporu istenir.)

e) Tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydı ile en az kadınlarda 1,60 erkeklerde 1,67 m boyunda ve boyun 1 m den fazla olan kısmı ile kilosu arasında (+,- ) 10 kg dan fazla fark olmamak.

f) Öğrenci Semce ve yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Kamu Personeli Semce Sınavı 2010 (KPSS) sınavına girmiş KPSSP93 ve P94 ??den 100 tam puan üzerinden en az 65 puan almış olmak.

g)Cinsiyeti erkek veya Kadın olmak

h)Askerlik durumu itibariyle; askerliğini yapmış, tecilli veya muaf olmak

BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ: Başvurular 06/01/2011 Perşembe günü başlayıp, 12/01/2011 Çarşamba günü saat 17:00 de sona erecektir. Başvurular Kılıçlar Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü?ne şahsen yapılacak olup, posta ve internet yoluyla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER: Kılıçlar Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü?nden alınacak başvuru formu aday tarafından eksiksiz ve okunaklı şekilde doldurulmak suretiyle aşağıdaki belgeler eklenecektir.

1-Dilekçe

2-Nüfuz Cüzdan fotokopisi (T.C. Kimlik Nolu)

3-Öğrenim durumlarını gösterir belgenin aslı veya sureti.

4-KPSS sınav sonuç belgesinin aslı veya sureti .

5-Son 2 ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

6-Sağlık Ocağı?ndan alınmış boy ve kilo tespitini belirtir belge. (Sınav sonunda Sağlık Kurulu Raporuyla değiştirilecektir.)

7-Erkek adaylar için askerlik durum belgesi

SINAV YERİ VE SAATİ: Kılıçlar Belediye Başkanlığı Belediye Meclis Salonu?nda 14/01/2011 Cuma saat 10:00? da sözlü sınav yapılacak olup, İtfaiye eri adayları sözlü mülakata tabi tutulacak

SINAV KONUSU (MÜLAKAT)

a) Türkiye Cumhuriyet Anayasası

b) Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi

c) 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

d) Mahalli İdareler ile ilgili Temel Mevzuat

DEĞERLENDİRME : Başvuranlar arasında en yüksek puana sahip adaydan başlamak üzere, ilan edilen kadro sayısının 3 katı aday belirlenerek sözlü sınava çağrılır. Sözlü sınavda başarılı ola bilmek için; 100 üzerinden en az 70 puan almış olmak gerekmektedir. Başarı notu, sözlü mülakat sınavında alınan not ile KPSS notun ortalamasıdır.

Yüksek puandan başlamak üzere; Kadro sayısı kadar ASİL, Kadro sayısının yarısı kadar YEDEK üye belirlenecektir.

Sınav sonucu www.kiliclar.bel.tr adresinde yayınlanacak ve sınavı kazananlara yazılı olarak bildirilecektir.Atama yapılanlardan göreve başlamayanların yerine yedek adaylar arasından başarı sırasına göre atama yapılacaktır.

Ömer Faruk ÖNDER

Kılıçlar Belediye Başkanı

http://www.hurriyete.com/kamu/3859__eskisehir_il_ozel_idaresi_gecici_asci_ozel_hizmet_alim_ilani.asp

Bu işgücü istemi, İŞKUR'un MANİSA İL MÜDÜRLÜĞÜ biriminden ilan edilmiştir. BELEDİYE BAŞKANLIĞI AKHİSAR

Son Başvuru Tarihi: 13.01.2011

Yayınlanma Tarihi: 04.01.2011

Genel Şartlar ve Notlar

TALEBE BAŞVURACAK ADAYLARIN DİKKATİNE; - MANİSA İLİ AKHİSAR İLÇESİNDE İKAMET EDENLER BAŞVURUDA BULUNABİLİRLER.Kamu kurum ve kuruluşlarının daimi, geçici işgücü taleplerine yapılan başvurularda kişilerin adrese dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde kayıtlı olan adresleri dikkate alınır.Talep şartlarına durumu uyan adaylar, ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde talebin yayımlandığı yerdeki İl/Şube Müdürlüğümüzden veya www.iskur.gov.tr internet adresi üzerinden başvuru yapabilirler.Gerçeğe aykırı belge verenlerin ya da beyanda bulunanların başvurusu geçersiz hale getirilmesi, işe alınması işleminin iptaline ilişkin Kurumun ve talep sahibi kamu kurum ve kuruluşunun yasal işlem yapma hakkı saklıdır.Kuraya tabi taleplerde kuranın hangi gün, saat ve adreste çekileceği belirtilecektir.Taleplere başvuru yapan ve nihai listede yer alan adaylar, eğitim durumu, tecrübe, öncelik durumu, yabancı dil şartı vb. koşulları taşıyıp taşımadıklarını yazılı veya sözlü sınavdan önce talebi veren kamu kurum ve kuruluşuna ibraz etmek zorundadır. Bu durumlarını belgeleyemeyenler veya yanlış beyanda bulunanlar nihai listeden çıkarılarak sıralamada yer alan diğer kişiler listelere dahil edilecektir. İşyerine ismi bildirilen kişilere yazılı veya sözlü sınavın yeri ve zamanı talebi veren kamu kurum ve kuruluşu tarafından adaylara yazılı olarak bildirilecektir.Kuraya tabi olan işgücü taleplerine şartları uyan ve müracaatları kabul edilenlerin tamamı noter huzurunda kura çekimi için işverene gönderilir.Kuraya tabi taleplere başvuran önceliklilerin tamamı kura çekilmek üzere, isim ve adresleri ile durumlarına ilişkin açıklayıcı bilgilerle birlikte, ayrı bir liste halinde kamu kurum ve kuruluşuna bildirilir.Öncelik hakkına sahip olanlardan, başvuruda bulundukları sürekli veya geçici işgücü talebine işverence davet edildikleri hâlde mücbir sebepler dışında icabet etmeyen, sınava katılmayan, işi reddeden veya kamuda sürekli işçi statüsünde işe yerleşenlerin öncelik hakkı ortadan kalkar. Öncelik hakkından ikinci kez yararlanılamaz. - Kamu kurum ve kuruluşlarının sürekli (daimi), geçici işgücü taleplerine yapılan başvurularda kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde kayıtlı olan adresleri dikkate alınır ARANAN ÖZELLİKLER :TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONUNDAN ALINMIŞ PROFESYONEL LİSANS SAHİBİ OLMAK

Meslek Bilgileri

Meslek Deneyim (Yıl) Deneyim (Ay) Öğrenme Türü

Futbolcu

Kişisel Bilgiler

Cinsiyet Yaş Aralığı Boy Aralığı Kilo Aralığı

Kadın - - -

Erkek - - -

Öğrenim Bilgileri

En Az Öğrenim Seviyesi : İlköğretim

En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Kura Bilgileri

Kura Yeri : AKHİSAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Kura Tarihi : 17.01.2011

Kura Saat Dilimi : Öğleden Önce (09:00 - 12:00)

Çalışma Adresi Bilgisi

Yer : Yurtiçi

Çalışma Adresi : PAŞA MAH.1 SOK.NO 2

AKHİSAR

MANİSA / TÜRKİYE

Tercih Edilen İkamet İlçeleri : AKHİSAR

İrtibat Bilgileri

Adı Soyadı :

Ünvanı :

Telefon No :

E-Posta :

Diğer Bilgiler

İşveren Türü : Kamu

Toplam Açık İş Sayısı : 21

İş Sözleşmesi Tipi : Belirli Süreli (Geçici)

Çalışma Şekli : Tam Süreli

İşgücü ilanında aranan şartların tamamını taşıdığımı, aksi taktirde sorumluluğun tarafıma ait olacağını, ilan şartlarını taşımıyor olmama rağmen beyanım nedeniyle işverene gönderilmek üzere oluşturulan nihai liseye girmiş olmam halinde Kurumun nihai listeden çıkartma yetkisi bulunduğunu kabul/taahhüt ederim.

Başvur

İşe Başvuru Detayı

* Kamu taleplerine başvuru yaparken sitemize üyelik başvurusu sırasında beyan ettiğiniz adres ile Adres Kayıt Sisteminde yer alan adresiniz farklı ise Adres Kayıt Sistemindeki adresiniz dikkate alınacaktır.


safahat2746
Kapalı
06 Ocak 2011 22:04

T.C.ORDU İLİ

DEVECİK BELEDİYE BAŞKANLIĞI

(Yazı İşleri Müdürlüğü)

Sayı : M.52.08.DEV.0.01 / 02 05.01.2011

Konu : İlan

T.C

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

(Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü)

ANKARA

Belediyemizde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında istihdam edilmek üzere 1 adet İtfaiye Eri alımı için yazımız ekindeki ilanın İnternet sitenizde yayınlanmasını;

Bilgilerinize ve gereğini arz ederim.

Mahir ÇOBAN

Devecik Belediye Başkanı

E K İ

1 Adet İlan Metni

T.C

ORDU İLİ

Devecik Belediye Başkanlığından

İLK DEFA ATANACAK İTFAİYE ERİ ALIM İLANI

Devecik Belediye Başkanlığı bünyesinde 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında istihdam edilmek üzere, 21.10.2006 tarih ve 26326 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Belediye İtfaiye Yönetmeliği ile 11.04.2007 tarih ve 26490 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Belediye İtfaiye Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelikte belirtilen hükümler çerçevesinde Başkanlığımızda münhal bulunan aşağıda sınıfı, unvanı, derecesi, adedi, KPSS taban puanı türü belirtilen İtfaiye Eri kadrolarına; Merkezi sınavdan (KPSS) sınav komisyonunca belirlenen aşağıdaki taban puanı alıp Başkanlığımıza müracaat eden adaylar arasından, en yüksek puandan başlamak üzere ilan edilen kadro sayısının 3 katı aday belirlenerek sözlü sınava çağrılacaktır.

ATAMA YAPILACAK KADROLAR :

Sınıfı Unvanı Derece Adedi Cins. KPSS Puan Türü Taban Puan Öğrenim Durumu

G.İ.H İtfaiye

Eri 11 1 K/E KPSSP94 70 Lise ve denge okul mezunu olmak

BAŞVURU ŞARTLARI:

İTFAİYE ERİ ADAYLARI GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR

1) Türk vatandaşı olmak,

2) İtfaiye Eri sınavının yapılacağı 14.01.2011 günü itibari ile 30 yaşını(05.01.1981 ve sonrası doğumlu olanlar) doldurmamış olmak,

3) Tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydıyla erkeklerde en az 1.67m, kadınlarda en az 1.60m boyunda olmak ve boyun 1m den fazla olan kısmı ile kilosu arasında (+,-) 10 kg.dan fazla fark olmamak,

4) Erkek adaylar için askerliğini yapmış, tecilli veya ilişiği bulunmamak.

5) Sağlık açısından kapalı mekân, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmamak kaydıyla İtfaiye Teşkilatının çalışma şartlarına uygun olmak, kalıcı bulaşıcı hastalığı olmamak, görevlerini düzenli bir biçimde yapmaya engel olacak her hangi bir özrü bulunmamak,

6) Siyasi ve Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,

7) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,(Ağır hapis veya 1 yıldan fazla hapis cezası ile veya yüz kızartıcı bir suç ile hüküm giymiş bulunmamak)

8) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ( ÖSYM ) tarafından yapılan 2010 yılı Kamu Personeli seçme Sınavlarına girmiş KPSS94 den Yukarıdaki tabloda gösterilen ve üzeri puanı almış olmak,

NOT: Sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların yanlarında dayanıklılık testi için eşofman ve spor ayakkabısı getirmeleri gerekmektedir.

BAŞVURU SIRASINDA İSTENİLECEK BELGELER

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C.Vatandaşlık Numarası olan)

2- Öğrenim durumlarını gösterir belge fotokopisi (aslı veya noter onaylı sureti)

3- KPSS94 sonuç belgesi örneği (aslı veya noter onaylı sureti)

4-Cumhuriyet Başsavcılığından sabıka kaydının olmadığına ilişkin adli sicil belgesi. (Son bir ay içinde almış olmak)

5-Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf (1 adedi başvuru formuna yapıştırılacak)

6- Hastane veya sağlık ocaklarından alınmış boy ve kilo ölçümüne ilişkin belge.

7- Erkek adaylar için terhis belgesi veya askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge.

8-Adaylar tarafından doldurulacak olan Başvuru formu ( Boş Başvuru formu örneği kurumdan temin edilecektir.)

BAŞVURU YERİ TARİHİ VE SAATİ:

Başvurular Devecik Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne (Devecik Beldesi Merkez Mahalle Kadirli küme evleri No : 1/8 :İkizce/ ORDU ) şahsen yapılacak olup Posta ve internet yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Başvurular 12.01.2011 Çarşamba Günü saat 08.30 da başlayacak olup ayni gün saat 16.30?da sona erecektir.

SINAVA GİRİŞ BELGESİ:

Sınava çağrılan adaylar için sınava giriş belgesi düzenlenecektir. KPSS94 başarı puanına göre en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere boş kadro sayısının 3 katı kadar aday sınava çağırılacak olup, Sınava giriş belgeleri 13.01.2011 tarihinde Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğünden alınacaktır. Ayrıca sözlü sınav ve dayanıklılık testine girmeye hak kazanan adayların listesi Belediyemiz internet (http://www.devecik.bel.tr) sitesinde ve belediyemiz ilan tahtasında yayınlanacaktır.Adaylar sınava giriş belgesi ile birlikte kimlik tespitinde kullanılmak üzere nüfus cüzdanı ya da sürücü belgesi gibi fotoğraflı, geçerli bir kimlik belgesini de yanında bulunduracaktır.

Başvurusunu yapan adayların eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı sonradan tespit edilen başvurular İdaremizce değerlendirmeye alınmayacaktır. Sınava katılmayacak müracaat sahiplerine herhangi bir bildirimde bulunulmayacaktır.

SÖZLÜ SINAV KONULARI;

a) Türkiye Cumhuriyeti Anayasası

b) Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi

c) 657 Sayılı Devlet memurları Kanunu

d) Mahalli İdarelerle ilgili Temel Mevzuat

e) Belediye İtfaiye Yönetmeliği?nin 16. maddesinin 5. bendi gereği dayanıklılık testi.

SINAV GÜNÜ ŞEKLİ VE DEĞERLENDİRME:

Sınava giriş hakkı kazanan adaylar için 14.01.2011 Cuma günü, saat 10.00' da Devecik Beldesi Merkez Mahallesi kadirli küme evleri No:1/8 İkizce/ ORDU adresinde Sözlü Sınav Komisyonu huzurunda sözlü sınav ve dayanıklılık testi yapılacaktır. Belirtilen tarihte sınavın bitmemesi halinde sözlü sınav ve dayanıklılık testine takip eden tarihlerde devam edilecektir.

Sözlü sınav ve dayanıklılık testinden 100 tam puan üzerinden en az 70 puan almak gerekir. Giriş sınavından en yüksek puan alan adaydan başlanarak yapılan sıralamaya göre oluşturulan liste Belediyemiz ilan panosuna asılarak ve internet adresinden (http://www.devecik.bel.tr) duyurulur. Ayrıca sözlü sınava giren tüm adaylara yazılı olarak bildirilir ve başarılı olan adaylardan atanmaları için gerekli olan belgeler istenir. Sınavı kazananlar arasından atanacak boş kadro sayısı kadar asıl ve boş kadro sayısının yarısı kadar yedek aday belirlenerek ilan edilir. Asıl adaylardan göreve başlamayanların yerine başarı sırasına göre yedek adaylardan atama yapılacaktır. Adayların sözlü puanı ve KPSS94 puanı toplanıp ikiye bölünerek başarı puanı bulunur.

Başvuru işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilen adayların sınavları geçersiz sayılır ve bunların atamaları yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilen adayların atamaları yapılmış olsa dahi atamalar iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.

İLANEN DUYRULUR

Mahir ÇOBAN

Devecik Belediye Başkanı

++++++++++++++++

T.C

AMASYA İLİ

TAŞOVA İLÇESİ

ULUKÖY BELEDİYE BAŞKANLIĞINA

SINAVLA İTFAİYE ERİ ALIMI İLANI

İLAN:

657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere, 21.10.2006 tarih ve 26326 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Belediye İtfaiye Yönetmeliğinin 15, 16 ve 17. maddeleri ile 11.04.2007 tarih ve 26490 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Belediye İtfaiye Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelikte belirtilen hükümler çerçevesinde;

Belediyemizde münhal bulunan aşağıda sınıfı, unvanı, derecesi, âdeti, cinsiyeti, KPSS puan türü, taban puanı ve öğrenim durumu belirtilen 3 Adet İtfaiye Eri kadrosuna lise düzeyi için 2010 Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş ve Belediyemiz sınav komisyonunca belirlenen aşağıdaki taban puanlarına göre Belediyemize müracaat eden adaylar arasından, en yüksek puandan başlamak üzere kadro ve öğrenim durumları itibariyle ilan edilen sayıların 3 er katı aday belirlenerek sözlü sınava çağırılacaktır.

ALIM YAPILACAK BOŞ KADROLAR :

Sınıfı Unvanı Derecesi Adedi Cinsiyeti KPSS Puan Türü Taban

Puanı Öğrenim Durumu

GİH

İtfaiye Eri 12 3 E/K KPSSP94 58 Lise ve dengi okul mezunu olmak

GENEL TOPLAM 3

BAŞVURUDA BULUNACAK ADAYLARDA ARANACAK GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR:

İtfaiye erliğine başvuruda bulunmak için 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesindeki genel şartların yanı sıra;

1) Türk vatandaşı olmak.

2) Kamu haklarından mahrum bulunmamak.

3) Sağlık açısından kapalı mekan, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmamak kaydıyla itfaiye teşkilatının çalışma şartlarına uygun olmak,

4) Tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydıyla erkeklerde en az 1.67 m, kadınlarda en az 1.60 m boyunda olmak ve boyun 1 m den fazla olan kısmı ile kilosu arasında ( +,-) 10 kg. dan fazla fark olmamak,

5) İtfaiye Eri sınavının yapılacağı gün itibariyle 30 yaşını doldurmamış olmak,

6) Herhangi bir Kamu Kurum ve Kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları kanununa tabi görevlerde daha önce çalışmış veya halen çalışıyor olmamak

7) Askerliği yapmış, tecilli ya da muaf olmak

8) Tercih edilecek kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak şartları aranır.

BAŞVURU SÜRESİ VE YERİ:

Başvuru süresi 14/01/2011 günü saat 09:00 da başlayacak ve 14/01/2011 günü saat 16:00 da sona erecektir. Başvurular; Uluköy Belediye Başkanlığı?nda bulunan Başvuru Bürosuna şahsen yapılacaktır. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

Sınava müracaat eden adaylar, müracaatları sırasında başvuru formunda yer alan boy ve kilo tespit bölümünü aynı yerde bulunacak olan Belediyemiz görevlisine onaylatacaklardır. Boy ve Kilo Tespit bölümü onaylı olmayan adayların müracaatları kabul edilmeyecektir.

BAŞVURU SIRASINDA İSTENECEK BELGELER:

1- Nüfus Cüzdanı Sureti. ( T.C. Kimlik Numaralı)

2- Öğrenim durumunu gösterir belgenin aslı veya noter onaylı sureti.

3- Son altı ayda çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf.

4- KPSS sonuç belgesi veya noter onaylı sureti.

5- Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan Adli Sicil Kaydı. (Son bir ay içinde alınmış)

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge. (Terhis veya tecil belgesi aslı ya da noter onaylı sureti)

7-Genel ve özel şartları yerine getirdiğini gösteren belgeler.

8-Görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmadığına ilişkin beyanı.

SINAV YERİ VE ZAMANI :

Sınav; Uluköy Belediye Başkanlığı Belediye toplantı salonunda 17/01/2011 Pazartesi günü saat: 14:00?da sözlü sınav olarak yapılacaktır.

DEĞERLENDİRME:

Sözlü sınav komisyonu, sınava giren adayları dayanıklılık testi dahil olmak üzere, İtfaiye Yönetmeliği ve bu ilanda belirlenen atanma için öngörülen genel ve özel şartları taşıyıp taşımadıkları açısından değerlendirir.

Sınav Komisyonunca yapılacak olan sözlü sınavda değerlendirme 100 tam puan üzerinden yapılacaktır. Sözlü sınavdan 70 puanın altında alan adaylar başarısız sayılacaktır. Sözlü sınavdan 70 ve üzeri puan alan adayların sözlü sınav puanı ve KPSS puanı toplanıp ikiye bölünerek başarı puanı bulunur. En yüksek başarı puanından başlayarak atama yapılacak sayı kadar asil ve yedek aday ilan edilecektir. Asil adaylardan göreve başlamayanların yerine sırasıyla yedek adaylardan atama yapılacaktır.

SINAV KONULARI:

1) Belediye İtfaiye Yönetmeliğinin 16.maddesinin 5. bendi gereği sözlü sınava giren adayları dayanıklılık testi dahil olmak üzere, bu yönetmelikte atanma için öngörülen genel ve özel şartları taşıyıp taşımadıkları açısından değerlendirmesi,

2) Türkiye Cumhuriyeti Anayasası,

3) Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi,

4) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu,

5) Mahalli İdarelerle ilgili temel mevzuattan oluşacaktır.

Sınav sonuçları Uluköy Belediye Başkanlığı ilan Panosunda duyurulacak ve kazanan adaylara yazılı olarak bildirilecektir.

(NOT: sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların yanlarında dayanıklılık testi için eşofman ve spor ayakkabısı getirmeleri gerekmektedir.)

Ali GENÇ

Belediye Başkanı

GÖKSU BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

21.10.2006 tarih ve 26326 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Belediye İtfaiye Yönetmeliğinin 15. maddesi ile bu yönetmeliğin 11.04.2007 tarihinde yayınlanan değişikliklere ve 657 sayılı devlet memurları Kanununun 48.maddesinin (A) fıkrası şartlarını taşımak koşulu ile aşağıda unvan ,derece,sınıfı,ve sayıları belirtilen İtfaiye Eri kadrosuna 657 Devlet Memurları Kanununa tabi olarak çalıştırılmak üzere 17-01-2011 Tarihinde saat 10:00?da yapılacak sözlü sınav ile İtfaiye Eri alımı yapılacaktır.

SINIFI KADRO ÜNVANI DERECESİ ADEDİ TABAN PUANI KPSS PUAN TÜRÜ EĞİTİM DURUMU

GİH İtfaiye Eri 11 1 70 KPSS P 94 LİSE VE DENGİ OKUL MEZUNU

BAŞVURU GENEL ŞARTLARI

1) Türk vatandaşı olmak,

2) Sınavın yapıldığı tarih itibari ile 30 yaşını doldurmamış olmak,

3) Tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydıyla erkeklerde en az 1.67 metre, bayanlarda en az 1,60 metre boyunda olmak ve boyun 1 m den fazla olan kısmı ile kilosu arasında (+,-) 10 kg. dan fazla fark olmamak,

4) Askerlikle ilişiği olmadığına dair veya tecilli olduğuna dair beyan,

5) Kalıcı bulaşıcı hastalığı olmamak, görevlerini düzenli bir biçimde yapmaya engel olacak bedence ve akılca bir sakatlıkları bulunmamak,

6) Siyasi ve Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,

7) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,(Ağır hapis veya 1yıldan fazla hapis cezası ile veya yüz kızartıcı bir suç ile hüküm giymiş bulunmamak )

8) Kamu Personeli Seçme Sınavına KPSS 2010 sınavına girmiş ve KPSSP94 den en az 70 puan ve üzeri almış olmak,

9) Daha Önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak,

10) Yaptırılacak güvenlik soruşturması sonucunda göreve başlamalarında bir sakınca bulunmamak,

11) Tercih edilecek kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak,

Belediyemize başvuran adayların KPSS başarı puanlarına göre sıralanarak en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere 3 aday sınava çağrılacak sınava çağrılan adaylar için sınava giriş belgesi düzenlenecektir. Sınava giriş belgeleri 14.01.2011 Cuma günü saat 10.00?da Hesap İşleri Müdürlüğünden alınacaktır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1.KPSS Sınav sonuç belgesi aslı veya noter onaylanmış sureti,

2.Nüfus Cüzdanı aslı(TC Kimlik numarası bulunan),

3.Son 2 ay içinde çekilen 3 Adet vesikalık fotoğraf(1 adet iş talep formuna yapıştırılacaktır.),

4.Sabıka kaydı olmadığına dair belge,

5.Görevini yapmaya engel olmadığına dair Mersin Devle hastanesin den alınan tam teşekküllü sağlık raporu,

6.Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı sureti,

7.Erkek adayların muvazzaf askerlik hizmetini yaptığına veya tecilli olduğuna dair belge,

8.Boy ve kilo tespitine ilişkin resmi sağlık kurumlarından alınan rapor,

BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ

Başvurular 13/01/2011 Perşembe günü saat 11:00.?de başlayıp aynı gün saat;16:00?a kadar Göksu Belediye Başkanlığı Hesap İşleri Müdürlüğüne şahsen yapılacaktır.E-mail yada posta yolu ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

SINAV YERİ VE ZAMANI

Sınav Göksu Belediye Başkanlığı Hizmet Binasında 17.01.2011 Pazartesi günü saat 10:00?da sözlü sınav(mülakat) olarak yapılacaktır.

SINAV KONUSU

1.Türkiye Cumhuriyet Anayasası

2.Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi

3.657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

4.Mahalli İdareler ile ilgili Temel Mevzuat

5.Genel Kültür

DEĞERLENDİRME

Sınav Komisyonunca yapılacak olan sözlü sınavda değerlendirme 100 tam puan üzerinden yapılacaktır.

Sözlü sınavdan 70 puanın altında alan adaylar başarısız sayılacaktır. Başarı notu sözlü sınavda alınan not İle KPSS puanının ortalamasıdır.Sınavı kazananlar Belediye ilan panosuna asılacaktır.En yüksek başarı puanı olan aday asil,başarı puanı 2. olan aday yedek ilan edilecektir.Asil aday göreve başlamaz ise yerine yedek adayın ataması yapılacaktır.Sınav komisyonu sınavı iptal edebilir ve durum sınava girecek adaylara bildirilir.Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve bunların ataması yapılmaz.Bu gibi durumları tespit edilenlerin atamaları yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilir.Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

İLANEN DUYURULUR.

Sunullah YERLİKAYA

Belediye Başkanı


safahat2746
Kapalı
12 Ocak 2011 13:41

http://www.mersin.edu.tr/icerik.php?hid=4485

MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 4/B (SÖZLEŞMELİ PERSONEL) ALIM İLANI

Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin olarak 28 Haziran 2007 tarihli ve 26566 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan esaslar ve 5620 sayılı Kanun ve 06.06.1978 tarih ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar ile ek ve değişikliklerine göre 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre Üniversitemiz Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezinde istihdam edilmek üzere (giderleri Döner Sermaye gelirlerinden karşılanacaktır), KPSS(B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle aşağıda belirtilen pozisyonlara sözleşmeli personel alınacaktır.

UNVANI

ADET

ARANILAN NİTELİKLER

Yardımcı Hizmet Personeli 1

Lise ve dengi okul mezunu olmak şartı(Ortaöğretim)

1- Başvuracak adaylarda yukarda belirtilen özel şartlar ile 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen aşağıdaki genel şartlar aranır.

Genel Şartlar

a) Türk vatandaşı olmak,

b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına yada affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

d) Erkekler için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,

e) 657 sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak,

2- Lisans mezunları için 2010 KPSS(B) grubu KPSSP3 puanı, Önlisans mezunları için 2010 KPSS(B) grubu KPSSP93 puanı ve Ortaöğretim mezunları için 2010 KPSS(B) grubu KPSSP94 puanı esas alınacaktır.

3- İlgililerin, ilanın gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar) başvuru formu (Başvuru Formu İçin Tıklayınız) ve istenilen belgeler ile birlikte (noter tasdikli veya aslı görülmek üzere Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünce onaylanmış) Döner Sermaye İşletme Müdürlüğüne (Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Binasında) şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

4- 5917 sayılı Kanunun 47. maddesinin 5. fıkrası a (2) bendi gereğince, sözleşmeli (4/B) olarak istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.

5- Başvurular incelendikten sonra ataması yapılacak adayların isimleri www.mersin.edu.tr adresinden ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ilgililere ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

İstenilen Belgeler:

1- Başvuru formu

2- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

3- Diploma Fotokopisi

4- 2010 KPSS (B) grubu sınav sonuç belgesi

İlanın Yayımlandığı Gazete : Haber Türk

İlanın Yayımlandığı Tarih : 10.01.2011

Son Başvuru Tarihi : 24.01.2011 Mesai Bitimi

Not: Bilgi için

Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

Tel: 0324 337 43 00 (1042 Dahili)

İçerik-İletişim : Personel Daire Başkanlığı - ()

Okunma Sayısı : 184

Güncelleme Tarihi : 10-01-2011

KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

SÖZLEŞMELİ PERSONEL (657 SAYILI KANUNUNUN 4/B) ALIM İLANI

Üniversitemiz Tıp Fakültesi Süleyman Demirel Araştırma ve Uygulama Hastanesi?nde (giderleri döner sermaye gelirlerinden karşılanmak üzere) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Kararnameye ekli 28.06.2007 tarih ve 26566 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar?da yer alan ek 2?inci maddenin (b) fıkrasına göre (KPSS (B) gurubu puan sırası esas alınmak suretiyle) aşağıda belirtilen pozisyonlara toplam 17(onyedi) sözleşmeli personel alınacaktır.

ÜNVANI ADEDİ NİTELİK

Hemşire ** 3 (üç) Lisans mezunlarından en az 1 yıllık Ameliyathane tecrübesi veya yoğun bakım sertifikası bulunmak (belgelendirmek kaydıyla)

Hemşire ** 3 (üç) Ön lisans mezunlarından en az 1 yıllık Ameliyathane tecrübesi veya yoğun bakım sertifikası bulunmak (belgelendirmek kaydıyla)

Hemşire ** 5 (beş) Sağlık Meslek Lisesi mezunlarından en az 1 yıllık Ameliyathane tecrübesi veya yoğun bakım sertifikası bulunmak (belgelendirmek kaydıyla)

Diğer Sağlık Personeli 2(iki) Meslek Yüksekokulu Anestezi Bölümü mezunu olmak

Diğer Sağlık Personeli 1(bir) Ambulans ve Acil Bakım Teknikerliği ön lisans programından mezun olmak

Diğer Sağlık Personeli 1(bir) Meslek Yüksekokullarının Cerrahi veya Ameliyathane Teknikerliği Bölümünden mezun olmak

Röntgen Teknisyeni 2 (iki) Meslek Yüksekokullarının Radyoloji Bölümü mezunu olmak

NOT (**):Hemşire kadrolarına nitelikler kısmında belirtilen şartları taşımayan adaylarında başvuruları kabul edilecektir. Ancak; ?Nitelikler? kısmında belirtilen şartları taşıyan aday sayısı ilan edilen kadro sayısından az olması halinde söz konusu kadrolar için aranan öğrenim durumuna sahip olup, 1 yıllık ameliyathane tecrübesi veya yoğun bakım sertifikası bulunmayan adaylarda 2010 KPSS puan sıralamasına göre atama yapılmak üzere değerlendirmeye alınacaktır.

I-GENEL ŞARTLAR:

a) Türk vatandaşı olmak,

b) 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,

c) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

d) Taksirli suçlar hariç olmak üzere; affa veya zaman aşımına uğramış yahut para cezasına çevrilmiş veya ertelenmiş, hükümlülüklerine ilişkin kayıtları adli sicilden çıkarılmış olsa bile bir cürümden hükümlü bulunmamak veya soruşturma altında olmamak,

e) Erkekler için askerlik durumu itibariyle; Askerlikle ilgisi bulunmamak, Muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelemiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,

f) 657 sayılı Kanunun 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özürlü bulunmamak,

1- 2010 KPSS (B) gurubu sınavlarından herhangi birine girmiş olmaları ortaöğretim adayları için hesaplanan puan türü KPSSP94, önlisans mezunları için KPSSP93, lisans mezunları için hesaplanan puan türü KPSSP3 puan türü dikkate alınacaktır.

2- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmaları gerekmektedir.

III-BAŞVURU ŞEKLİ:

Adaylar müracaatlarını ilanın gazetede yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde (mesai saati bitimine kadar) aşağıdaki evraklarla birlikte Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Süleyman Demirel Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği?ne şahsen başvuruda bulunacaklardır. Sadece bir unvan için başvuru yapılacaktır. Birden fazla başvuru yapıldığı takdirde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

IV-BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:

?Başvuru formu (Tıp Fakültesi Süleyman Demirel Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği?nden temin edilecektir)

?2010 KPSS (B) sonuç belgesi fotokopisi (Sonuç belgesi ÖSYM kayıtları ile kontrol edilecektir. Yanlış beyanda bulunanları başvuruları geçersiz sayılacaktır).

V-BAŞVURULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:

2010 KPSS (B) gurubu puan sıralamasıyla atanmaya hak kazanan adayların isimleri başvuru bitim tarihi itibariyle en geç 3 (üç) iş günü içerisinde, Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Süleyman Demirel Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği?nde ilan edilecektir. Her kadronun 1 (bir) katı kadar yedek belirlenecektir. Asil kazananlardan başvuran olmadığı takdirde veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek kazananlardan sırası ile yerleştirme yapılacaktır.

Atanmaya hak kazanan adayların ilan tarihinden itibaren 15 gün içinde aşağıdaki belgeleri tamamlayarak Rektörlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Belgelerin teslime müteakip atama yapılır, atamanın adaylara yazılı olarak bildirilmesinden itibaren 20 gün içinde aday görevine başlamak zorundadır. Bu süre içerisinde göreve başlamayanlar haklarını kaybederler.

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

VI-ATAMADA İSTENEN BELGELER:

?2010 KPSS (B) sonuç belgesinin aslı veya onaylı sureti (Sonuç belgesi ÖSYM kayıtları ile kontrol edilecektir. Yanlış beyanda bulunanları başvuruları geçersiz sayılacaktır).

?Nüfus Cüzdan Fotokopisi

?Mezuniyet belgesi (noter tasdikli veya aslı görüldükten sonra Personel Daire Başkanlığımızca onaylanmış sureti)

?Tam teşekküllü Devlet Hastanesinden veya Üniversite Hastanelerinden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (sözleşme esnasında teslim edilecek)

?6(altı) adet fotoğraf (son altı ay içerisinde çekilmiş)

?Askerlikle ilişkisinin bulunmadığına dair belge(Erkekler İçin)

Not:Halen kurumumuzda 657 sayılı kanun?un 4/B maddesi statüsünde sözleşmeli personel olarak çalışan personelin başvuruları kabul edilmeyecektir

Vakıf Üniversitesi

ÖĞRENCİ İŞLERİ MEMURU

(Ref:OGRISLMEM4)

İlan Tarihi:

10.01.2011

Şehir/Ülke:

İstanbul (Avr.)

Personel Sayısı:

-

Üniversitemizin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nda görevlendirilmek üzere,

En az ön lisans mezunu,

Eğitim sektöründe öğrenci işleri biriminde çalışmış,

Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,

MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen (Excel ve Word'ü çok iyi derecede bilen),

Diksiyonu düzgün, iletişim gücü kuvvetli, güleryüzlü,dış görünümüne özen gösteren,

Askerliğini yapmış veya en az 2 sene tecilli,

İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden/edebilecek,

Bay Öğrenci İşleri Memurları aranıyor...

Not: Çalışma saatleri 08:00-18:00 ve 12:30-22:30 olarak iki vardiyadır.

Öğrenci kayıt işlemlerini gerçekleştirecek

Öğrenci belgeleri, transkriptler (not dökümü), kimlik kartı, paso müracaatları, sağlık raporları, mezuniyet belgeleri, diplomalar v.b. belgelerin kayıtlarını tutabilecek ve tüm öğrenci işlerinde görev alacak,

Yatay geçiş işlemlerin takibini gerçekleştirecek,

Öğrenciye akademik ve idari konularda yol gösterecek,

http://www.kariyer.net/ilan/Vak%FDf+%DCniversitesi+%D6%D0RENC%DD+%DD%DELER%DD+MEMURU+%DDstanbul+%28Avr+%29/?arn=&sid=&ilankodu=582534&ilId=144&PTitle=Vak%FDf+%DCniversitesi%2D%D6%D0RENC%DD+%DD%DELER%DD+MEMURU%2D%DDstanbul+%28Avr%2E%29


perikizi143
Memur
12 Ocak 2011 16:11

bulunduğunuz şehirlerde yada internette bu tarz ilanlarla karşılaşanlar varsa lütfen yazsın,arkadaşlara yardımcı olalım.


mklakcan
Yasaklı
13 Ocak 2011 00:40

gncell


safahat2746
Kapalı
14 Ocak 2011 21:25

Bu işgücü istemi, İŞKUR'un ADANA İL MÜDÜRLÜĞÜ biriminden ilan edilmiştir.

MAVİ ÇİZGİ ÖZEL EĞİTİM KURUMLARI YAY SAN VE TİC LTD ŞTİ Büro memuru alımı

Son Başvuru Tarihi: 10.02.2011

Genel Şartlar ve Notlar

BİLGİSAYAR KULLANABİLEN ELEMAN ALINACAKTIR.

Meslek Bilgileri

Meslek Deneyim (Yıl) Deneyim (Ay) Öğrenme Türü

Büro Memuru

Kişisel Bilgiler

Cinsiyet Yaş Aralığı Boy Aralığı Kilo Aralığı

Kadın 20 - 28 - -

Erkek 20 - 28 - -

Öğrenim Bilgileri

En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)

En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Çalışma Adresi Bilgisi

Yer : Yurtiçi

Çalışma Adresi : KURUKÖPRÜ MH.33025 SK.ÇUKUROVA İŞ MERKEZİ K:6 NO:601

SEYHAN

ADANA / TÜRKİYE

Tercih Edilen İkamet İlçeleri : SEYHAN , YÜREĞİR , ÇUKUROVA , SARIÇAM , ADANA /MERKEZ

İrtibat Bilgileri

Adı Soyadı :

Ünvanı :

Telefon No :

E-Posta :

Diğer Bilgiler

İşveren Türü : Özel

Toplam Açık İş Sayısı : 1

İş Sözleşmesi Tipi : Belirsiz Süreli (Daimi)

Çalışma Şekli : Tam Süreli

Bu işgücü istemi, İŞKUR'un NİĞDE İL MÜDÜRLÜĞÜ biriminden ilan edilmiştir. KİLEDERE BELEDİYE BŞK.

Son Başvuru Tarihi: 21.01.2011

Yayınlanma Tarihi: 12.01.2011

Genel Şartlar ve Notlar

TALEBE BAŞVURACAK ADAYLARIN DİKKATİNE; - Talep şartlarına durumu uyan adaylar, ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde talebin yayımlandığı yerdeki İl/Şube Müdürlüğümüzden veya www.iskur.gov.tr internet adresi üzerinden başvuru yapabilirler. - Gerçeğe aykırı belge verenlerin ya da beyanda bulunanların başvurusu geçersiz hale getirilmesi, işe alınması işleminin iptaline ilişkin Kurumun ve talep sahibi kamu kurum ve kuruluşunun yasal işlem yapma hakkı saklıdır. - Taleplere başvuru yapan ve nihai listede yer alan adaylar, eğitim durumu, tecrübe, öncelik durumu, yabancı dil şartı vb. koşulları taşıyıp taşımadıklarını yazılı veya sözlü sınavdan önce talebi veren kamu kurum ve kuruluşuna ibraz etmek zorundadır. Bu durumlarını belgeleyemeyenler veya yanlış beyanda bulunanlar nihai listeden çıkarılarak sıralamada yer alan diğer kişiler listelere dahil edilecektir. - Merkezi sınav uygulanmayacak kişilerden (önceliklilerden) müracaat eden adaylar içerisinden öncelik belge tarihlerine göre talep sayısının üç katını geçmeyecek şekilde isim ve adresleri ile durumlarını açıklayıcı bilgi talep sahibi kamu kurum ve kuruluşuna bildirilecektir. - Son müracaat tarihi resmi tatile rastladığında bir sonraki iş günü başvurular kabul edilecektir. - Müracaat tarihleri çakışan, aynı kamu kurum ve kuruluşunun birden fazla işgücü talebine durumu uyan iş arayanın, tercihi doğrultusunda sadece bir talebe müracaatı kabul edilecektir. - Merkezi sınav kapsamında müracaat eden adaylar içerisinden en yüksek puan alandan başlamak üzere talep sayısının üç katı olacak şekilde düzenlenecek nihai listede yer alan kişilerin isim ve adresleri, işçi talebinde bulunan kamu kurum ve kuruluşuna bildirilecektir. - İşyerine ismi bildirilen kişilere yazılı veya sözlü sınavın yeri ve zamanı talebi veren kamu kurum ve kuruluşu tarafından adaylara yazılı olarak bildirilecektir.-öncelik hakkına sahhip olanlardan, başvuruda bulundukları sürekli veya geçici işgücü talebine işverence davet edildikleri halde mücbir sebepler dışında icabet etmeyen, sınava katılmayan, işi reddeden veya kamuda sürekli işçi statüsünde işe yerleşenlerin öncelik hakkı ortadan kalkar.Öncelik hakkından ikinci kez yararlanılamaz.-Kamu Kurum ve kuruluşlarının sürekli (daimi), geçici işgücü taleplerine yapılan başvurularda kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde kayıtlı olan adresleri dikkate alınır. Noter huzurunda yapılacak kura 28.01.2011 tarihinde saat 14:00 da Kiledere Belediyesi Başkanlık Salonunda yapılacaktır. İrtibata kurulacak kişi : Cumali ERGEN İrtibat Telefonu : 0 388 27362525

Meslek Bilgileri

Meslek Deneyim (Yıl) Deneyim (Ay) Öğrenme Türü

Büro İşçisi Pratikten

Kişisel Bilgiler

Cinsiyet Yaş Aralığı Boy Aralığı Kilo Aralığı

Kadın - - -

Erkek - - -

Öğrenim Bilgileri

En Az Öğrenim Seviyesi : İlköğretim

En Fazla Öğrenim Seviyesi : İlköğretim

Kura Bilgileri

Kura Yeri : Kiledere Belediye Başkanlık Salonu

Kura Tarihi : 28.01.2011

Kura Saat Dilimi : 14:00 - 15:00

Çalışma Adresi Bilgisi

Yer : Yurtiçi

Çalışma Adresi : Kiledere Kasabası

51100 NİĞDE MERKEZ

NİĞDE / TÜRKİYE

Tercih Edilen İkamet İlçeleri : NİĞDE MERKEZ

İrtibat Bilgileri

Adı Soyadı : Cumali ERGEN

Ünvanı : Yazı İşleri Müd.

Telefon No : 03882736225

E-Posta :

Diğer Bilgiler

İşveren Türü : Kamu

Toplam Açık İş Sayısı : 1

İş Sözleşmesi Tipi : Belirli Süreli (Geçici)

Çalışma Şekli : Tam Süreli

Sosyal Olanaklar : 4857 sayılı iş kanunu hükümleri

+++++++++++++++++++++++++

http://www.darulaceze.gov.tr/bpi.asp?caid=366&cid=637 [

++++++++++++++++++++++

Gölcük Tersanesi 350 işçi alacak!

http://forum.memurlar.net/konu/1159087/

Toplam 281 mesaj
12345678910111213»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi