sadece kayış değişecekse açıkçası diğer kayış gurubu değiştirilerken trigerinde değişmesinde herhangi bi zorluk yok ha burada eğer triger setinden bahsediyorsak bunun süresi araçların markalarına göre değişmekte. ama ortalama olarak 60-90 bin aralığında gezme. önceki aracım 307nin 90 bindi. astranın ise 60 bin olduğu söylendi. doblomuz var benzinli onunda bakım aralıkları 20 bin km olduğu için onunda 80 bin olduğunu biliyorum.
siz sizin olun triger gibi önemli bir parçanın değişimini yetkili servis indirimlerini takip ederek yetkili servise yaptırın. dışarda yapılan trigerin açıkçası olası bi hatada çok büyük problemlere yol açabileceğini unutmayın. sentesi düzgün ayarlanmayan bi triger değişiminde tüm sübab zamanlarınızın bozulabileceği gibi bu bozuk zamanlı sübablar yüzünen pistonlarınız bile işlevini kaybedebilir. evvelki sene doblomun trigerini sanayide deiştim ve ustanın senteyi ayarlayamamsı sonucu nerdeyse motoru götürüyorduk:)onun üstüne servise gidince arızayı söyler söylemez(araba hızlanmıyordu bi türlü)servisteki ustanın sadece km ye bakıp sanayide triger mi değiştin demesi bana unutmayacağım bi ders oldu. geçen sene 307 nin trigerini değiştirken (başka bi şey içn gitmiştim servise ama baktım indirim var değiştireyim dedim set olarak) adamları izledim ve arabayı senteye almak için özel bi alet kullandıklarını öle sanayide ki ustalar gibi göz kararıyla ha tamam oldu yok az geri gibi yapmadıklarını görünce bi daha dedim böle önemli bi iş için gerekirse 4 katı fazla para veririm ama genede sanayide yaptırmam.
307 nin trigeri değiştirdiğimde ustayla sohbet ettik biraz abi ne zaman değişir bi daha bu dedim:) bu değişmez bi daha dedi niye dedim bu kayışlar düzgün kullanımda 10 seneye kadar dayanıyor ama biz firma olarak 5 yıl diyoruz dedi:D
sadece kayış değişecekse açıkçası diğer kayış gurubu değiştirilerken trigerinde değişmesinde herhangi bi zorluk yok ha burada eğer triger setinden bahsediyorsak bunun süresi araçların markalarına göre değişmekte. ama ortalama olarak 60-90 bin aralığında gezme. önceki aracım 307nin 90 bindi. astranın ise 60 bin olduğu söylendi. doblomuz var benzinli onunda bakım aralıkları 20 bin km olduğu için onunda 80 bin olduğunu biliyorum.
siz sizin olun triger gibi önemli bir parçanın değişimini yetkili servis indirimlerini takip ederek yetkili servise yaptırın. dışarda yapılan trigerin açıkçası olası bi hatada çok büyük problemlere yol açabileceğini unutmayın. sentesi düzgün ayarlanmayan bi triger değişiminde tüm sübab zamanlarınızın bozulabileceği gibi bu bozuk zamanlı sübablar yüzünen pistonlarınız bile işlevini kaybedebilir. evvelki sene doblomun trigerini sanayide deiştim ve ustanın senteyi ayarlayamamsı sonucu nerdeyse motoru götürüyorduk:)onun üstüne servise gidince arızayı söyler söylemez(araba hızlanmıyordu bi türlü)servisteki ustanın sadece km ye bakıp sanayide triger mi değiştin demesi bana unutmayacağım bi ders oldu. geçen sene 307 nin trigerini değiştirken (başka bi şey içn gitmiştim servise ama baktım indirim var değiştireyim dedim set olarak) adamları izledim ve arabayı senteye almak için özel bi alet kullandıklarını öle sanayide ki ustalar gibi göz kararıyla ha tamam oldu yok az geri gibi yapmadıklarını görünce bi daha dedim böle önemli bi iş için gerekirse 4 katı fazla para veririm ama genede sanayide yaptırmam.
307 nin trigeri değiştirdiğimde ustayla sohbet ettik biraz abi ne zaman değişir bi daha bu dedim:) bu değişmez bi daha dedi niye dedim bu kayışlar düzgün kullanımda 10 seneye kadar dayanıyor ama biz firma olarak 5 yıl diyoruz dedi:D