ben de Terios ile ilgili arastırma yapıyorum;
aracın yerden yüksek olması güven sorunu yaratabilir ama 4*4 bir araç ve sonuçta arazi tipi oldugu için bu endişeyi fazla mı abartıyorlar acaba? Viraj dönerken takla atan bir Terios duymadım hiç.. Bir jip için ufak tefek olsa da neticede kendi çapında cüsseli bir araçtan bahsediyoruz. Maksimum hız ise 160 km olarak bahsediliyor zaten..
Bir de şu LPG olayı karışık bir durum. Aracın LPG'yi pek hoş karsılamadıgı söyleniyor forumlarda. Ancak %25 civarı bir tasarruf saglayacagı düşünülürse zaten yakıt cimrisi bu araç için oldukça az bir kullanıma karsılık geliyor. Düşünelim ki; km'de 25-30 krş arası bu segment için hiç fena değil,öyle değil mi?
25-30 bin TL arası bir ücretle 2008-2009 model 50-60 bin km lerde bir Japon jipi çok uygun açıkçası.
Ama Daihatsu da Avrupa pazarına daha fazla direnemeyip çekildiğini açıklamış. Yeni araç satmıyorsa salt Daihatsu servisleri tarihe karışabilir. Bunun yerine TOYOTA bünyesinde servis hizmeti vermesi beklenebilir. Hatta yakında aynı motor ve tiplerle TOYOTA armasını takıp iki katı fiyatla karşımıza çıkarsa da şaşırmam. Romanya markası DACİA nın henüz soru işareti olan 4*4 lerine bu kadar ilgi gösterip her sokakta birka adet görünce, %100 Japon ve Toyota'nın bünyesinde faaliyet alan Daihatsu'yu hiç görmeyen bizlere de pek üzülmem açıkçası..
Yine de kullanıcılardan daha fazla dinlemek isterim. Bunun için bir başlık da açtım, bakalmı birseyler yazılacak mı? Saglıcakla..
ben de Terios ile ilgili arastırma yapıyorum;
aracın yerden yüksek olması güven sorunu yaratabilir ama 4*4 bir araç ve sonuçta arazi tipi oldugu için bu endişeyi fazla mı abartıyorlar acaba? Viraj dönerken takla atan bir Terios duymadım hiç.. Bir jip için ufak tefek olsa da neticede kendi çapında cüsseli bir araçtan bahsediyoruz. Maksimum hız ise 160 km olarak bahsediliyor zaten..
Bir de şu LPG olayı karışık bir durum. Aracın LPG'yi pek hoş karsılamadıgı söyleniyor forumlarda. Ancak %25 civarı bir tasarruf saglayacagı düşünülürse zaten yakıt cimrisi bu araç için oldukça az bir kullanıma karsılık geliyor. Düşünelim ki; km'de 25-30 krş arası bu segment için hiç fena değil,öyle değil mi?
25-30 bin TL arası bir ücretle 2008-2009 model 50-60 bin km lerde bir Japon jipi çok uygun açıkçası.
Ama Daihatsu da Avrupa pazarına daha fazla direnemeyip çekildiğini açıklamış. Yeni araç satmıyorsa salt Daihatsu servisleri tarihe karışabilir. Bunun yerine TOYOTA bünyesinde servis hizmeti vermesi beklenebilir. Hatta yakında aynı motor ve tiplerle TOYOTA armasını takıp iki katı fiyatla karşımıza çıkarsa da şaşırmam. Romanya markası DACİA nın henüz soru işareti olan 4*4 lerine bu kadar ilgi gösterip her sokakta birka adet görünce, %100 Japon ve Toyota'nın bünyesinde faaliyet alan Daihatsu'yu hiç görmeyen bizlere de pek üzülmem açıkçası..
Yine de kullanıcılardan daha fazla dinlemek isterim. Bunun için bir başlık da açtım, bakalmı birseyler yazılacak mı? Saglıcakla..