Buradan aldığım plazma TV daha önceden iade işlemi görmüş, arızalı ürün çıktı. Kutunun köşesinde küçük şekilde yazılmış arızalı ibaresini farketmem üzerine bizzat kontrol ederek arızalı olduğunu teyit ettim. Kargoyu ürün ambalajında bir sorun olmadığından ve ürün fiziken sağlam olduğundan teslim aldım. Kurulum için muhatap dahi bulamadım, kimse kurulum yapmadı ne LG Türkiye ne de ESS Elektronik.
Ürünün Garanti belgesi yok. İçerindeki kumandaların pilleri takılmış ve kullanılmış. Gold Bilgisayarın beni ısrarla yönlendirdiği ESS Elektronik (Tel:0216 645 92 50) arızalı ise biz ilgilenmeyiz zaten bizim ürünümüz değil diyor, LG Türkiye Gold Bilgisayardan aldıysan orayı arayın diyor, Gold Bilgisayar-ESS- LG Türkiye arasında gelip gidiyorum ve muhatap bulamıyorum.
Ayrıca hediye olarak belirtilen 2 adet aktif 3D gözlük yerine pasif 3d gözlükler yani TV ile uyumlu olmayan model gönderildi.
Günlerdir müşteri hizmetlerine derdimi anlatmaya çalıştıktan sonra internette bu firmadan yakınan binlerce insan olduğunu gördüm. İlgili forumlar, sikayetvar.com vb. sitelere bakılabilir.
Bütün bunlardan sonra dava açtım ancak dava en az 8 ayda sonuçlanır diyorlar.
Benzer sorunlar yaşayanlar var mı acaba?
Buradan aldığım plazma TV daha önceden iade işlemi görmüş, arızalı ürün çıktı. Kutunun köşesinde küçük şekilde yazılmış arızalı ibaresini farketmem üzerine bizzat kontrol ederek arızalı olduğunu teyit ettim. Kargoyu ürün ambalajında bir sorun olmadığından ve ürün fiziken sağlam olduğundan teslim aldım. Kurulum için muhatap dahi bulamadım, kimse kurulum yapmadı ne LG Türkiye ne de ESS Elektronik.
Ürünün Garanti belgesi yok. İçerindeki kumandaların pilleri takılmış ve kullanılmış. Gold Bilgisayarın beni ısrarla yönlendirdiği ESS Elektronik (Tel:0216 645 92 50) arızalı ise biz ilgilenmeyiz zaten bizim ürünümüz değil diyor, LG Türkiye Gold Bilgisayardan aldıysan orayı arayın diyor, Gold Bilgisayar-ESS- LG Türkiye arasında gelip gidiyorum ve muhatap bulamıyorum.
Ayrıca hediye olarak belirtilen 2 adet aktif 3D gözlük yerine pasif 3d gözlükler yani TV ile uyumlu olmayan model gönderildi.
Günlerdir müşteri hizmetlerine derdimi anlatmaya çalıştıktan sonra internette bu firmadan yakınan binlerce insan olduğunu gördüm. İlgili forumlar, sikayetvar.com vb. sitelere bakılabilir.
Bütün bunlardan sonra dava açtım ancak dava en az 8 ayda sonuçlanır diyorlar.
Benzer sorunlar yaşayanlar var mı acaba?