Dünyayı su bassa vızgelecek bir ulusal şirketimiz var maalesef. Şu iki sene taahhütlü internet sözleşmesini imzalamayagörün. İki sene her türlü rexaleti yaşatırlar. Şikayetvara dünya şikayet yazılmış tınlamamışlar. Bu uyduruk hizmete para ödediğimize mi yanalım, böyle bir firmanın milli olma iddiasına mı utanalım bilemedim.
- interneti açıp kaçarlar, biz de ne zaman haber verecekler diye bekleriz
-sözleşmeden doğan modem alma hakkımızı kullandırmazlar, başka yerden alacağınız modem de çalışmaz derler, aynı modemi üç kat fiyata almak zprunda bırakırlar
-fazla faturalandırma yaparlar, düzeltene kadar haftalarca uğraştırırlar. Fatura üzerindeki devam eden çalışmalar nasıl bir çalışmaysa artık
-müşteri hizmetleri abuk sabuk ve çelişkili bilgi vrrir, sıkışınca sorunu çözüp size dönücez derler, asla dönen olmaz ve bu sürekli böyle tekrarlar
-bir gün biri arayıp sorunları sorar, anlatırsınız, sizi müştrri hizmetlerine bağlıyorum oraya anlatın deme densizliğini gösterir
-kendilerini kamu kurumu sanan bazı densizler müşterilere "bilgilerinize rica ederiz" diye hitap eder
-aboneliği dondurma hakkınız vardır, ama her dondurma sözleşme süresine üç ay ve kampanyasız bedel üzerinden eklenmesi sonucunu doğurur, ordan yiyeceğiniz kazık aylarca interneti kullanmayacak olsanız dahi dondurmamanızı gerektirir.
Evet dostlar.. bunlar ttnet denen şirketin bir kaç ay içinde yaşattığı rezaletin bir kısmı. bu yokluğu daha makbul hizmet için fatura ödediğime mi yanayım, böyle bir şirketin milli olma iddiasına mı? O iki yıl taahhütlü sözleşmeyi imzalamayagörün.
Dünyayı su bassa vızgelecek bir ulusal şirketimiz var maalesef. Şu iki sene taahhütlü internet sözleşmesini imzalamayagörün. İki sene her türlü rexaleti yaşatırlar. Şikayetvara dünya şikayet yazılmış tınlamamışlar. Bu uyduruk hizmete para ödediğimize mi yanalım, böyle bir firmanın milli olma iddiasına mı utanalım bilemedim.
- interneti açıp kaçarlar, biz de ne zaman haber verecekler diye bekleriz
-sözleşmeden doğan modem alma hakkımızı kullandırmazlar, başka yerden alacağınız modem de çalışmaz derler, aynı modemi üç kat fiyata almak zprunda bırakırlar
-fazla faturalandırma yaparlar, düzeltene kadar haftalarca uğraştırırlar. Fatura üzerindeki devam eden çalışmalar nasıl bir çalışmaysa artık
-müşteri hizmetleri abuk sabuk ve çelişkili bilgi vrrir, sıkışınca sorunu çözüp size dönücez derler, asla dönen olmaz ve bu sürekli böyle tekrarlar
-bir gün biri arayıp sorunları sorar, anlatırsınız, sizi müştrri hizmetlerine bağlıyorum oraya anlatın deme densizliğini gösterir
-kendilerini kamu kurumu sanan bazı densizler müşterilere "bilgilerinize rica ederiz" diye hitap eder
-aboneliği dondurma hakkınız vardır, ama her dondurma sözleşme süresine üç ay ve kampanyasız bedel üzerinden eklenmesi sonucunu doğurur, ordan yiyeceğiniz kazık aylarca interneti kullanmayacak olsanız dahi dondurmamanızı gerektirir.
Evet dostlar.. bunlar ttnet denen şirketin bir kaç ay içinde yaşattığı rezaletin bir kısmı. bu yokluğu daha makbul hizmet için fatura ödediğime mi yanayım, böyle bir şirketin milli olma iddiasına mı? O iki yıl taahhütlü sözleşmeyi imzalamayagörün.