Editörler : F16 Gökçen


Kapalı
08 Aralık 2016 13:16

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi [xerox]

http://www.kariyer.net/is-ilani/xerox-cagri-merkezi-musteri-temsilcisi-1671907 başvurulabilir.Daha önce çalışmış olan varsa yorum please...


paprikari
Kapalı
09 Aralık 2016 14:10

up


paprikari
Kapalı
20 Aralık 2016 13:57

firma tarafından arandım 2 soru sordu;

1.si ikamet ettiğim yer ile ilgili işte hafta sonu çalışma mesai var dedi işten geç çıkıp eve geç döneceksin bi problem olur mu diye sordu bende "no problem" dedim.

2.si kullanılan sistemin (programın) ingilizce olduğunu söyledi ve en önemlisi müşteri görüşme sonrası alınan aksiyonların sisteme "ingilizce" olarak yazılacağını söyledi bende bi tek mesleki yabancı dilimin olduğunu söyledim ve güle güle dedim.

şimdi orta düzeyin biraz üzerinde yabancı diliniz var ise bilişim mezunları size diyorum başvuru yapın.

not:iş görüşmesi için arandığınızda,ik görevlisi size pozitif değilde direk negatif şeylerden bahsetmeye başlıyorsa bilin ki aslında sizi öylesine aradığının,sizi çok da istemediğinin bir göstergesidir ;))

not2: askerlik,dil mevzuları aslın bunlar büyük bi palavra sizi almak isteyen işveren her türlü alır ;))


paprikari
Kapalı
20 Aralık 2016 14:08

1500 kişi başvurmuş zaten ne hikmetse...


zeynep35292
Aday Memur
20 Aralık 2016 19:56

Beni grup mülakatına çağırdılar ufak bir İngilizce sınav yaptılar diğer İngilizce sınavlarına göre kolaydı. İşe alındım lakin gitmedim. İlk iki ay 1400 maaş+servis+multinet

paprikari
Kapalı
21 Aralık 2016 12:37

telefonda bana sorulan sorular size soruldu mu? merak ettim.

zeynep35292, 7 yıl önce
Beni grup mülakatına çağırdılar ufak bir İngilizce sınav yaptılar diğer İngilizce sınavlarına göre kolaydı. İşe alındım lakin gitmedim. İlk iki ay 1400 maaş+servis+multinet

Bahadir2626
Aday Memur
25 Aralık 2016 22:03

Merhaba arkadaşlar , çağrı merkezi kariyer için iyi bir başlangıç olabilir. Ama tercih edilen firma iyi seçilmelidir. Ne yaklaşık olarak 6 yıldır çağrı merkezinde çalışıyorum ve belirtilen firma ile ilgili iyi şeyler duymadım. Eger ki İzmir ve istanbuldaysaniz Global Bilgi firmasının ilanlarını takip edin derim.


paprikari
Kapalı
26 Aralık 2016 13:32

"çağrı merkezi kariyer için iyi bir başlangıç olabilir"

hayal aleminde poliyanayla beraber yaşıyorum desene şuna hayat ne güzel tozpembe.ulan en fazla takım lideri olursun o da bizim bildiğimiz "şef" oluyor.ben çağ. merkezinden "müdür" olanı görmedim.

global bilgi ekşi yorumlarına baktın mı hiç?

ayrıca millet zorunluktan çalışıyor yoksa kaşıyla gözüyle bile bakmaz o tip iş yerlerine.

gerçi tahsilat ve sıcak satış olmadığı sürece tercih edilmesinde bi sakınca yok bence.

Bahadir2626, 7 yıl önce

Merhaba arkadaşlar , çağrı merkezi kariyer için iyi bir başlangıç olabilir. Ama tercih edilen firma iyi seçilmelidir. Ne yaklaşık olarak 6 yıldır çağrı merkezinde çalışıyorum ve belirtilen firma ile ilgili iyi şeyler duymadım. Eger ki İzmir ve istanbuldaysaniz Global Bilgi firmasının ilanlarını takip edin derim.


Bahadir2626
Aday Memur
27 Aralık 2016 04:46

Çağrı merkezi yapısı ; Takım üyesi - Takım Lideri - Birim Yöneticisi - Operasyon Yöneticisi - Varsa Direktör

Sıra belirttiğim gibidir çoğu çağrı merkezinde. Burada bana kalırsa ilk 5 yıl içinde gelebileceğiniz max nokta Birim Yöneticisidir.

Çağrı merkezleri yönetici kadrosunun çok üst olmayan pozisyonlarını iç yükseltmeler ile sağlar. O yüzden ilk iş için 3-5 yıl ayirilirsa CV nize güçlü bir silah eklemiş olursunuz.

Örnek verdiğim firmaya gelirse ; Türkiye'de çalışan hakları bakımından benim gördüğüm en iyi firma. Özellikle işin merdiven altına indiği bu zamanlarda. Gelelim en başa, ben takım lideriyim 3 yıldır falan. Benim yoneticimde iç geçişle yukseldi. Fakat Operasyon müdürü firma merkezinden geldi. 15 yıldır falan sektörde,fosil gibi bizim için. :) Aldığı maasta senin müdür dediklerinden iki kat falan fazladır. ;)

paprikari, 7 yıl önce

"çağrı merkezi kariyer için iyi bir başlangıç olabilir"

hayal aleminde poliyanayla beraber yaşıyorum desene şuna hayat ne güzel tozpembe.ulan en fazla takım lideri olursun o da bizim bildiğimiz "şef" oluyor.ben çağ. merkezinden "müdür" olanı görmedim.

global bilgi ekşi yorumlarına baktın mı hiç?

ayrıca millet zorunluktan çalışıyor yoksa kaşıyla gözüyle bile bakmaz o tip iş yerlerine.

gerçi tahsilat ve sıcak satış olmadığı sürece tercih edilmesinde bi sakınca yok bence.


paprikari
Kapalı
27 Aralık 2016 14:01

yazılacak çok şey var ama gerek yok değmez.ayrıca kıçıkırık çağrı merkezlerini öven,abartan bi seni gördüm.collecturk ve win bigi'de çok az çalışma deneyimine sahibim.aralarında win bilgi güzeldi.

bu arada gelmiş olduğun pozisyona saygım sonsuz dostum ;))

Bahadir2626, 7 yıl önce

Çağrı merkezi yapısı ; Takım üyesi - Takım Lideri - Birim Yöneticisi - Operasyon Yöneticisi - Varsa Direktör

Sıra belirttiğim gibidir çoğu çağrı merkezinde. Burada bana kalırsa ilk 5 yıl içinde gelebileceğiniz max nokta Birim Yöneticisidir.

Çağrı merkezleri yönetici kadrosunun çok üst olmayan pozisyonlarını iç yükseltmeler ile sağlar. O yüzden ilk iş için 3-5 yıl ayirilirsa CV nize güçlü bir silah eklemiş olursunuz.

Örnek verdiğim firmaya gelirse ; Türkiye'de çalışan hakları bakımından benim gördüğüm en iyi firma. Özellikle işin merdiven altına indiği bu zamanlarda. Gelelim en başa, ben takım lideriyim 3 yıldır falan. Benim yoneticimde iç geçişle yukseldi. Fakat Operasyon müdürü firma merkezinden geldi. 15 yıldır falan sektörde,fosil gibi bizim için. :) Aldığı maasta senin müdür dediklerinden iki kat falan fazladır. ;)


Bahadir2626
Aday Memur
27 Aralık 2016 14:09

Win bilgi iyidir. Hangi operasyonda görev aldın bilmiyorum ama Turkcell yada Turkcell Superonline olmadığı kesin . Onlardan birinde olsan globali ovmemi haklı bulurdun :) sende banka yada Domino's ops. Tipi var :)

paprikari, 7 yıl önce

yazılacak çok şey var ama gerek yok değmez.ayrıca kıçıkırık çağrı merkezlerini öven,abartan bi seni gördüm.collecturk ve win bigi'de çok az çalışma deneyimine sahibim.aralarında win bilgi güzeldi.

bu arada gelmiş olduğun pozisyona saygım sonsuz dostum ;))


ilef2014
Aday Memur
27 Aralık 2016 23:06

Üniversite mezunlarını çağrı merkezine mahkum eden sistem utansın. Başka seçenek varsa düşünmeyin.


paprikari
Kapalı
28 Aralık 2016 11:57

aralarında tabii ki fark olacak biri taşeronken diğeri esas çalışma yeri.

doğru tahmin dostum işbank operasyonuydu(gerçi sodexo ile başlamıştık da neyse)

Bahadir2626, 7 yıl önce

Win bilgi iyidir. Hangi operasyonda görev aldın bilmiyorum ama Turkcell yada Turkcell Superonline olmadığı kesin . Onlardan birinde olsan globali ovmemi haklı bulurdun :) sende banka yada Domino's ops. Tipi var :)


paprikari
Kapalı
28 Aralık 2016 11:59

aynen dostum.

ama bunun cevabını,biz genç nesil olarak siyasi alanda sandıkta verilmesi gerektiğine inanıyorum(demokratik bir ülke olarak)

ilef2014, 7 yıl önce

Üniversite mezunlarını çağrı merkezine mahkum eden sistem utansın. Başka seçenek varsa düşünmeyin.


Bahadir2626
Aday Memur
28 Aralık 2016 12:35

İnşallah her alanda işçi hakkının ön planda olduğu dönemleri yaşarız ;)

paprikari, 7 yıl önce

aralarında tabii ki fark olacak biri taşeronken diğeri esas çalışma yeri.

doğru tahmin dostum işbank operasyonuydu(gerçi sodexo ile başlamıştık da neyse)


paprikari
Kapalı
29 Aralık 2016 11:52

inş.

bu arada global bilgi iş ilanlarını iskur.gov.tr üzerinden de görmek isterizz ;))

Bahadir2626, 7 yıl önce

İnşallah her alanda işçi hakkının ön planda olduğu dönemleri yaşarız ;)


Bahadir2626
Aday Memur
29 Aralık 2016 12:15

Global Bilgi Turkcell'in firması, onlar işkur alımı yapmıyor :)

paprikari, 7 yıl önce

inş.

bu arada global bilgi iş ilanlarını iskur.gov.tr üzerinden de görmek isterizz ;))


paprikari
Kapalı
30 Aralık 2016 16:11

neden?

xerox,final varlık,assist,garanti bankası,teb gibi kurumsal firmalar alexa top 500 siralamasına giren iskur.gov.tr'ye ilan verirken,global bilgi'nin tercih etmeme sebebi tamamiyle "kurumsal ego" olarak açıklanabilir.

Bahadir2626, 7 yıl önce

Global Bilgi Turkcell'in firması, onlar işkur alımı yapmıyor :)

Toplam 17 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi