en başta kolay satılabilir olmasına dikkat et..
sonra sahibinden olmasına dikkat et (ilk yada 2.sahibi olursa ne güzel)
kazasız olmasına dikkat et bakımlı olmasına dikkat et
bindiğin zaman arabanın heryerinden haldır güldür ses gelmemesine dikkat et.
camları farları vb donanımları çalışmasına dikkat et.
marşı kısa sürede basıyor mu dikkat et....
arac sahibine sor: bakımları ne aralıklarla yaptırdın diye. eğer mırın kırın edip sallama cevaplar veriyorsa geç.. ama .... km aralıklarla veya ... zaman aralığında yaptırdım derse iyi.
birde ironi!
km 100.bin üstü olmasın dikkat et :)) sonradan 80-90.bine düşürülmüş olsun :)) değilse bile sen düşürt 50 tl ye düşürüyorlar para değil. maksat 100 bin üstü olmasın değil mi? :))
arkadaşlar iyi kullanmayan bir adam dizel aracı 40bin de de bitirir. bu nedenle yüzbin hiçbir şeyin ölçüsü değildir. gidin bazı galerilere 70-80-90binde dizel araclarla tıka basa dolu bazı galeriler. hadi alın bakalım 90binde değil araba belki 250binde belki 500binde allah bilir..
300 bin kritiktir derseniz he tamam derim. çünkü oraya kadar "ne kadar iyide sürsen" artık yavaştan silindir sekmana tamir takımı ister araba.
ayrıca bu kmnin nerede yapıldıgıda önemli. tamamı ş.içi 60binde bir arabadansa uzun yolda 120bin yapmış dizel aracı tercih ederim.
en başta kolay satılabilir olmasına dikkat et..
sonra sahibinden olmasına dikkat et (ilk yada 2.sahibi olursa ne güzel)
kazasız olmasına dikkat et bakımlı olmasına dikkat et
bindiğin zaman arabanın heryerinden haldır güldür ses gelmemesine dikkat et.
camları farları vb donanımları çalışmasına dikkat et.
marşı kısa sürede basıyor mu dikkat et....
arac sahibine sor: bakımları ne aralıklarla yaptırdın diye. eğer mırın kırın edip sallama cevaplar veriyorsa geç.. ama .... km aralıklarla veya ... zaman aralığında yaptırdım derse iyi.
birde ironi!
km 100.bin üstü olmasın dikkat et :)) sonradan 80-90.bine düşürülmüş olsun :)) değilse bile sen düşürt 50 tl ye düşürüyorlar para değil. maksat 100 bin üstü olmasın değil mi? :))
arkadaşlar iyi kullanmayan bir adam dizel aracı 40bin de de bitirir. bu nedenle yüzbin hiçbir şeyin ölçüsü değildir. gidin bazı galerilere 70-80-90binde dizel araclarla tıka basa dolu bazı galeriler. hadi alın bakalım 90binde değil araba belki 250binde belki 500binde allah bilir..
300 bin kritiktir derseniz he tamam derim. çünkü oraya kadar "ne kadar iyide sürsen" artık yavaştan silindir sekmana tamir takımı ister araba.
ayrıca bu kmnin nerede yapıldıgıda önemli. tamamı ş.içi 60binde bir arabadansa uzun yolda 120bin yapmış dizel aracı tercih ederim.