Ağustos 2012'de bu aracı almak nasip oldu. Doblo classic 1.3 multijet safeline ile partner origin adventure arasında kararsız kalmıştım. Ama sonunda adventurede karar kıldım, iyiki de öyle yapmışım. Doblonun bundan bir fazlası yolcu hava yastığı olması. Fiyat olarak ikisi de aynı (ağustos 2012 itibariyle liste fiyatları: doblo safeline 33.410, partner origin adventure 33.350). Ancak daha önce dobloya binmiş biri olarak partnerin daha fazla artılarının olduğunu gördüm. Öncelikle daha konforlu, çünkü arka tekerler doblo gibi makaslı değil amörtisörlü, motoru çok güçlü, özellikle tork değeri 215 nm, doblonun torku 190 nm. Bastın mı koltuğa yapıştırıyor, performans ve konfor çok iyi, tabi bir ticari araç performansına göre bunu söylüyorum. Yakıtı da bu motora göre gayet ekonomik, şehir dışı 180 kuruş. Ha neymiş tutulmuyormuş, tutulmazsa tutulmasın. Temiz bindikten sonra satılır Allah'ın izniyle. Daha önce spring vardı elimde. 8 yıl bindim. Bütün bakımlarını aksatmadan yaptırdım, her yıl yaza girerken kendim cilasını attım. Satarken de çok rahat sattım. İşin özü bu partner origin hem tip olarak (tabi bu göreceli), hem de diğer yönlerden çok hoşuma gitti. Düşünen arkadaşlara tavsiye edilir. Ha para olsa keşke caddy alabilsek. Ama 43 bin lira fiyatı var, ben bu aracı 32 bine aldım arada 11 bin fark. Rabbim herkese kazasız belasız yolculuklar nasip etsin. Ayrıca herkese trafik kurallarına uyup insan hak ve hukukuna saygılı olmayı nasip etsin inşallah.
Ağustos 2012'de bu aracı almak nasip oldu. Doblo classic 1.3 multijet safeline ile partner origin adventure arasında kararsız kalmıştım. Ama sonunda adventurede karar kıldım, iyiki de öyle yapmışım. Doblonun bundan bir fazlası yolcu hava yastığı olması. Fiyat olarak ikisi de aynı (ağustos 2012 itibariyle liste fiyatları: doblo safeline 33.410, partner origin adventure 33.350). Ancak daha önce dobloya binmiş biri olarak partnerin daha fazla artılarının olduğunu gördüm. Öncelikle daha konforlu, çünkü arka tekerler doblo gibi makaslı değil amörtisörlü, motoru çok güçlü, özellikle tork değeri 215 nm, doblonun torku 190 nm. Bastın mı koltuğa yapıştırıyor, performans ve konfor çok iyi, tabi bir ticari araç performansına göre bunu söylüyorum. Yakıtı da bu motora göre gayet ekonomik, şehir dışı 180 kuruş. Ha neymiş tutulmuyormuş, tutulmazsa tutulmasın. Temiz bindikten sonra satılır Allah'ın izniyle. Daha önce spring vardı elimde. 8 yıl bindim. Bütün bakımlarını aksatmadan yaptırdım, her yıl yaza girerken kendim cilasını attım. Satarken de çok rahat sattım. İşin özü bu partner origin hem tip olarak (tabi bu göreceli), hem de diğer yönlerden çok hoşuma gitti. Düşünen arkadaşlara tavsiye edilir. Ha para olsa keşke caddy alabilsek. Ama 43 bin lira fiyatı var, ben bu aracı 32 bine aldım arada 11 bin fark. Rabbim herkese kazasız belasız yolculuklar nasip etsin. Ayrıca herkese trafik kurallarına uyup insan hak ve hukukuna saygılı olmayı nasip etsin inşallah.