Bir de, aranızda Garanti bankasında çalışan, çalışmış veya yeni anlaşma yapmış birileri varsa, birkaç soru sormak istiyorum. 1- Müşteri danismanligi pozisyonunda bizden istenen, kasa para giriş-çıkışı, fatura işlemleri, kredi kartı hesap açma gibi eylemlerin haricinde satış hedeflerimiz de olacak, değil mi? Bir de satıştan kasıt ne, sigorta poliçesi ve kartla sınırlı mı yoksa pos cihazı, vb. de satmamiz da istenecek mi? 2- Müşteri ziyaretleri yapıldığını duymuştum, bu musteri ziyaretleri tam olarak nasıl oluyor ve nasıl yapılıyor? Ne yapmamız isteniyor bu ziyaretler esnasında? 3- Eğitimde ne tür bir eğitim alacağız, kapsamı neler? Satış, kişisel gelişim, temel bankacılık, bankacılık hukuku, vb. İlk aklıma gelen konular, bunların haricinde bir şey var mı? 4- maaş sizce tatmin edici düzeyde mi, yoksa tercih edilebilecek daha iyi işler var mı? Ben İstanbul Anadolu yakası için başvurmuştum, tahmini olarak İstanbul'da çalışacak adaylar ne kadar maaş alır/ alıyor ? 5- sunduğu yan haklar nasıl? Mesela verdiği yemek kartı vs yeterli oluyor mu? veya aklınıza gelen diğer yan haklar hakkında da bilgi verebilirsiniz. 6- sağlık sigortası tatmin edici düzeyde mi, hangi sigorta şirketi ile anlaşması var Garanti bankasının? Bir de, ise başladıktan kaç ay sonra sigortalı oluyoruz? Kullanması gereken ilaçları olanlar ne yapmalı? 7- kaç yıllık sözleşme imzalaniyor? (Bir yerde 3 yıllık sözleşme imzalandığını ve dil öğrensek, belgeler alsak bile 3 yıl boyunca aynı pozisyonda kaldığımızı duymuştum, doğruluk payı nedir?) 8- alınan dil ve belgelerin(SPK, BEAS, SEGEM...vb.) terfiye etkisi oluyor mu? Terfi almak ne kadar kolay bu bankada? Bazı bankalar gibi terfi ettirmemek için çaba harcanıyor mu? 9- ve son olarak, sizce, bankacılık kariyerine başlamak için iyi bir pozisyon mu burasi? Biraz uzun oldu biliyorum :/ ama hiçbir yerde adamakilli bilgi veren birilerini bulamıyorum, o yüzden aklıma takılan herşeyi (varsa) burada bilen birilerine sormak istedim... kusura bakmayın...
Bir de, aranızda Garanti bankasında çalışan, çalışmış veya yeni anlaşma yapmış birileri varsa, birkaç soru sormak istiyorum. 1- Müşteri danismanligi pozisyonunda bizden istenen, kasa para giriş-çıkışı, fatura işlemleri, kredi kartı hesap açma gibi eylemlerin haricinde satış hedeflerimiz de olacak, değil mi? Bir de satıştan kasıt ne, sigorta poliçesi ve kartla sınırlı mı yoksa pos cihazı, vb. de satmamiz da istenecek mi? 2- Müşteri ziyaretleri yapıldığını duymuştum, bu musteri ziyaretleri tam olarak nasıl oluyor ve nasıl yapılıyor? Ne yapmamız isteniyor bu ziyaretler esnasında? 3- Eğitimde ne tür bir eğitim alacağız, kapsamı neler? Satış, kişisel gelişim, temel bankacılık, bankacılık hukuku, vb. İlk aklıma gelen konular, bunların haricinde bir şey var mı? 4- maaş sizce tatmin edici düzeyde mi, yoksa tercih edilebilecek daha iyi işler var mı? Ben İstanbul Anadolu yakası için başvurmuştum, tahmini olarak İstanbul'da çalışacak adaylar ne kadar maaş alır/ alıyor ? 5- sunduğu yan haklar nasıl? Mesela verdiği yemek kartı vs yeterli oluyor mu? veya aklınıza gelen diğer yan haklar hakkında da bilgi verebilirsiniz. 6- sağlık sigortası tatmin edici düzeyde mi, hangi sigorta şirketi ile anlaşması var Garanti bankasının? Bir de, ise başladıktan kaç ay sonra sigortalı oluyoruz? Kullanması gereken ilaçları olanlar ne yapmalı? 7- kaç yıllık sözleşme imzalaniyor? (Bir yerde 3 yıllık sözleşme imzalandığını ve dil öğrensek, belgeler alsak bile 3 yıl boyunca aynı pozisyonda kaldığımızı duymuştum, doğruluk payı nedir?) 8- alınan dil ve belgelerin(SPK, BEAS, SEGEM...vb.) terfiye etkisi oluyor mu? Terfi almak ne kadar kolay bu bankada? Bazı bankalar gibi terfi ettirmemek için çaba harcanıyor mu? 9- ve son olarak, sizce, bankacılık kariyerine başlamak için iyi bir pozisyon mu burasi? Biraz uzun oldu biliyorum :/ ama hiçbir yerde adamakilli bilgi veren birilerini bulamıyorum, o yüzden aklıma takılan herşeyi (varsa) burada bilen birilerine sormak istedim... kusura bakmayın...