yani şöyle denilmiş de:4.maddede
G. ATAMALARIN DUYURULMASI VE TEBLIGAT İLE GÖREVE BAŞLAMA
1. Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, Bakanlığın http://personel.meb.gov.tr
internet adresinden duyurulacaktır.
2. Atama kararnameleri, il millî eğitim müdürlüklerine elektronik ortamda gönderilecektir.
3. Ataması yapılan öğretmenlerin görev yerleri ilgili Valiliklerce belirlenecektir.
4. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı Tebligat
Kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta adresinin hatalı veya
eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki sonuçlardan adaylar sorumlu
olacaktır.
5. Ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında;
5.1.Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler,
5.2.Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
5.3.Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
5.4.Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
5.5.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik
Formasyon Belgesi,
5.6. Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden sağlık durumu yönünden
öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu
raporu.
5.7. Hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için
muvafakat belgesi,
5.8. Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,
istenecektir.
6. Ataması yapılanlar, bu bölümün ?5.? maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları il millî
eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır.
4
7. Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler il millî müdürlüklerince
değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve
başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü
Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.
8. Sabıka sorgulama belgesinde ?Adli sicil kaydı vardır? ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama
belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen
Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar
doğrultusunda işlem yapılacaktır.
9. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair
atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden alınan sağlık kurulu raporunda
yer alan ifadeler doğrultusunda göreve başlatılmasında tereddüt oluşanlar için Personel Genel
Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığından görüş istenilecektir.
yani şöyle denilmiş de:4.maddede
G. ATAMALARIN DUYURULMASI VE TEBLIGAT İLE GÖREVE BAŞLAMA
1. Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, Bakanlığın http://personel.meb.gov.tr
internet adresinden duyurulacaktır.
2. Atama kararnameleri, il millî eğitim müdürlüklerine elektronik ortamda gönderilecektir.
3. Ataması yapılan öğretmenlerin görev yerleri ilgili Valiliklerce belirlenecektir.
4. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı Tebligat
Kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta adresinin hatalı veya
eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki sonuçlardan adaylar sorumlu
olacaktır.
5. Ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında;
5.1.Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler,
5.2.Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
5.3.Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
5.4.Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
5.5.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik
Formasyon Belgesi,
5.6. Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden sağlık durumu yönünden
öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu
raporu.
5.7. Hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için
muvafakat belgesi,
5.8. Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,
istenecektir.
6. Ataması yapılanlar, bu bölümün ?5.? maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları il millî
eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır.
4
7. Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler il millî müdürlüklerince
değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve
başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü
Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.
8. Sabıka sorgulama belgesinde ?Adli sicil kaydı vardır? ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama
belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen
Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar
doğrultusunda işlem yapılacaktır.
9. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair
atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden alınan sağlık kurulu raporunda
yer alan ifadeler doğrultusunda göreve başlatılmasında tereddüt oluşanlar için Personel Genel
Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığından görüş istenilecektir.