Konu
15 Bin suriyeli tekniker alınacak düğmeye basıldı

Ülkemizi bu hale (şuanki iktidarı başa) getiren kim varsa hakkına girdiğiniz insanların haklarını nasıl ödeyeceksiniz çok merak ediyorum

Holdem01 1 dk. önce
Branş sıralaması

muhtemelen 2016/7 ler tercih yapmasın diye sistem güncelleniyor sakin olun

Gakgosh23 1 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...
Kriter mi yazsam ki :s
DilanCaaa 2 dk. önce
Ohal komisyonu ihraçlar/iadeler gündem okumaları

Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum

beyzaöz 2 dk. önce
Branş sıralaması

Kariyermemur.net de

ozgehemsire97 2 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

:)) kerami bey emmiden msj ;

ejderhaca konuşacak güler yüzlü misafirperver en önmlisi gri eşofmanı olan kızçeler lütfen sıraya giriniz izdihama gerek yokk hepinizle ön görüşme yapılcak ;))

eften-püften 2 dk. önce
Rafadan tayfa

Sen iyi oku sonunda ne yazmış ertossssss

şardagı-dede 3 dk. önce
Ohal komisyonu ihraçlar/iadeler gündem okumaları

Kinesyoloji hocam birşey soracam, eşim bölümbaşkanıydı dekana onu bölümbaşkanlığından alın demişler, eşimde istifa etti, üni olunca ohal döneminde insan korkuyor, hatırlarsanız eşim açıktaydı iade olmuştu

beyzaöz 3 dk. önce
Aras ali altıntastan açıklama

Hashtag nedir arkadaşlar Facebook kullanmıyorum

Holdem01 3 dk. önce
Avukat Adli Yargı Mülakatına Hak Kazananlar

1500-2000 kişi geçmiş dönemlerde üstü çizilmiş..söyleyen savcı ama ben fazla ayrıntı alamadım...

KaMuHuKuK 3 dk. önce
Gıda Mühendisleri Platformu

meslektaş bir arkadaşım gıda mühendisleri odasına gidip görüşmüş. orada söylemişler. umarım resmi olarak bakanlık da açıklama yapar. ben konuşulanı paylaştım.

gdnkr 3 dk. önce
Ohal komisyonu ihraçlar/iadeler gündem okumaları

Avrupa AİHM ohal komizyonun dan once kararlar cikartir insallah.

ademy11345 3 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası

Son karar mercii Paşanın kendisi biz öneririz sadece:))

keramibey-amcacim 3 dk. önce
Referandumda Evet mi Hayır mı?

Haa onumu diyon izledim.

Dedimya herifin bi standarti yok.

Bi bakiyon tayyipçi oluyor.

Bi bakiyon kemalci.

Bi bakiyon ben tavuk güdecem falan diyor

Ertesi gün ulusalci oluyor

sakaya.fırat 3 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası

Neyse ben gideyim de bulduğum hazineyi harcayayım :D:D:D

Monte-Cristo-Kontu 4 dk. önce
Rafadan tayfa

İyi oku zaten iade olursam yazmis

ertaann 4 dk. önce
Branş sıralaması

Arkadaşlar noluyor ya tercihlerden bir gün önce bu neye göre tercih yapcaz branş sıralaması kapanmış açılacak mi yarın

Kpss112 4 dk. önce
Gthb dan hala ses seda yok 2500 dedi sustu memurlar.net faruk çelik e beraber seslenelim

Arkadaşlar ne bu sessizlik böyle? . Buraya iki cümle yazmamaya gayret gösteren insanlar var . Bu bekleyiş hoşunuza gidiyor sanırım . Memurlar net artık haber yapma zamanı gelmedi mi ?

semh1905 4 dk. önce
Aşırma olan kelime türetmece oyunu:)

zekat

' ' Nick'i Martin:) 4 dk. önce
Son Soruyu Yanıtla

Tanidiklarimin hepsi

Senin?

keramibey-amcacim 5 dk. önce
Rafadan tayfa

Daha yeni iade oldum FETÖ den ihraç olmuş devletçe TERÖRİST Damgası yemiş birine numaramı veremem kusura bakma.once kendini akla iade ol o zaman konuşuruz.

şardagı-dede 5 dk. önce
Rafadan tayfa

mutlaka izlemelisin evlat :))

Kebapcı Celal 5 dk. önce
Adalet bakanlığı 5 bin zabıt katibi ve mübaşir alımı planlıyor

inşallah. Hepimizin ihtiyacı var . Allah herkesin gönlüne göre versin

kurt1122 6 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Nedam nickli kardesım hayırlı olsun...

Ben sadece bulundugum ildeki ohal komisyonuna dilekçe vermiştim vakti zamanından acaba işlememi konulmadı ya da ne bilim araya mı kaynadık diye düşünmeye başlamıstım kı sen hıcbır sekılde bır yere basvurmamıssın. Acaba dilekçe harici baska bır yerlere, kurumlara da mı dılekce vermek gerekıyor dıye soracaktım arkadaslara sayende gerek kalmadı sagolasın...

Cengaver321 6 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Arkadaşlar illerinizdeki mahkemelerin sonulanmalarina muteakip iade bekleyelim inşallah tez zamanda iade oluruz

Gli23 7 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

Benim bildiğim tek Afili şey

Afili yalnızlık oda emre Aydın'ın sarkisindan geçtiğinde n biliyorum

bugunluk sen yaz yerime ne olur:))

keramibey-amcacim 7 dk. önce
Rafadan tayfa

ertan dedim sana sikayet eder diye :)))

Kebapcı Celal 7 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası
:D:D
DilanCaaa 7 dk. önce
14 Ekim Açığa Alınan Öğretmenler

Hocam bizde inanmıyoruz listenin ne kadar doğru olduğundan ama süreci bitirmeye mi çalışıyorlar artık onu anlamaya çalışıyoruz.

srplbtb 7 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Sonradan güncelledim listeyi ama herkes aynı liste sandı galiba dikkat çekmedi

peynirgemisi 8 dk. önce
Son Soruyu Yanıtla

Sallıyorum sonra

Ne demek istediğini anlamadım.

En değer verdiğin üye kim.?

star_01 8 dk. önce
Gıda Mühendisleri Platformu

Kardeşim odanın bakanla görüştüğünü ve olumsuz yanıt aldığını nerden duydun bize de sölede biz de bakalım

motorisk 8 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Aradılar devrem

nedam44 8 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası

Ticaret bana göre değil Dilocan anlamam.Diğer arkadaşlara sor bence :)

Monte-Cristo-Kontu 8 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Arkadaşlar ankara ilinden iade oldum 1saat önce öğrendim. 4 ekim bakanlık adli idari herhangi bir şey yok.Öncelikle 5 ay boyunca bizleri yalnız bırakmayan umutlarımızı hep taze tutan abt10 ve diğer tüm arkadaşlardan allah razı olsun.kalan arkadaşlarında ümidini kaybetmemesini istiyorum en kısa sürede masum olan tüm arkadaşların iade haberini almak dileğiyle. Forumu takibe devam allah kimseyi bununla sınmasın bir daha çeken bilir.allaha emanet olun.

nme_45 8 dk. önce
Bugünkü Durumum

gezmeleride hallettik çok şükür evdeyim çayımı içiyorum

asiye asiye 8 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Peynirgemisi Elazığ 77 eksik yazdığın illerde

aslan3413 9 dk. önce
İlçe Spor Müdürleri Ataması Yapılıyor.

mesela nereler. hiçbir haber yok piyasada.

sarıcizmeli 9 dk. önce
Gümrük Mülakat Sonuçları Bekleme Salonu

aradık hocam.cvp tarih yok siteyi takip edin oldu

Reyyaneliff 9 dk. önce
Rafadan tayfa

Ben yazdikca memurlar net siliyor

Dede anneciginin kulaklarını cinlatmayi çokmu seviyorsun

ertaann 9 dk. önce
Açİkta Bekleyen Maliyeciler

Ogretmenlerden de duyuyoruz iade. bizde bir gelisme yok herhalde kimsenin bir duyumuda yok galiba.

fc-2010 9 dk. önce
Rafadan tayfa

celal baba dizi o kadar guzel mi ya :) izlemiyodum meraklandırdın beni bak.

tommy666 10 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...
Ciddiyim diye gelen kimseyi ciddi görmedik :D
DilanCaaa 10 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

Yok ben sana iş vermek için şaaapmıştım,danışmanım ol diye :D:D

Günlük hayata dönersek; çok param yok ama çok şükür kimseye muhtaç olmayacak kadar işim var ve gönlüm zengin en azından ;))

Monte-Cristo-Kontu 10 dk. önce
Adalet bakanlığı 5 bin zabıt katibi ve mübaşir alımı planlıyor

Büyük ihtimalle ilan bu ay çıkar , başvuru ve klavye sınavları referandumdan önce , mülakatlar da referandumdan sonraya bırakılır.

sarah54 10 dk. önce
Açığa alinan Adliye Personelleri(Zabıt Katibi, Mubasir) Durumunuz Ne

Ewet hatta hükümet yeni khk hazırlığında diye haberlerde var bazı sitelerde

İkm0235 10 dk. önce
Avukat Adli Yargı Mülakatına Hak Kazananlar

arkadaş,mülakat komisyonunun herkese eşit davrandığını yazmış.olması gerekende bu.Bende kamuhukuk gibi kuvvetli referansı olanları duydum.zaten

.mülakat her hangi bir şeyi ölçme için yapılmıyor.Belki;feto ve teröre bulaşanları ayıklayabilirler ya sonrası?

hukukçu32 10 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

Sen gelme star Gelecek olan. Ozeline gelir

Patlat kriterleri tabi. Önce tanıtım yap kimsin nesin:))

keramibey-amcacim 10 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

İnsan iade olmayınca uzuluyor ama sonra dusununce belkide maddi durumu kotu olan borcu olan meslektaslarım vardır diyor allah sukur borcum yok bu maaslada geciniyoruz varsın tum masum meslektaslarım once iade olsun bn en son olayım iade olanlara gecmiş olsun diyorum ama burayı bizleride unutmasınlar görevlerinizde başarılar diliyorum

envy06 10 dk. önce
2017 DGS ile hukuk için elele

dgs ile hukuk okuyamıyoruz herhalde ben göremedim

mbyem 11 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut
elaz?? dan bilgiyi nasil ogrendin abim
cinartugrul44 11 dk. önce
Açığa alınan 300 Komiser Yardımcısı

Bende bekeliyorum??

FREDY66 11 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası
Eeee bu yarisi birinci bitirme sansim nedir :D
DilanCaaa 11 dk. önce
Gibisin

stranca felan nerde yahu dediğimi duyar gibisin :)))))

okurrryazar 11 dk. önce
Rafadan tayfa

iste sarp dellendi adamım benim sarppp adam olacaksın yoksa madem olursun dede misin nesin

Kebapcı Celal 11 dk. önce
Socar Türkiye CEO'su Kenan Yavuz: Gelen CV'leri çöpe atıyorum kapım üniversitelilere kapalı

Buradaki köy sakinleri kendilerini ispat için, SOCAR' da boy göstermelidir. Cesur ve yiğit olunmalı!

Bora Dolukar 11 dk. önce
Tanışmacalar
Neyse konumuz tanismak
DilanCaaa 11 dk. önce
Branş sıralaması

Nerde yayinlandi bu haber

Yürüyen kitap 12 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

rabbim tüm masumlara nasip eder insallah böyle güzel haber almayı

UNUTULDUKMU 12 dk. önce
Son İki Harften Kelime Bulma Oyunu

levrek

asiye asiye 12 dk. önce
Referandumda Evet mi Hayır mı?

gecmiş yıllarda çok değil bir kaç sene önce sınav sonuçlarının acıklandığı bile ilk stvden duyurulurdu

okurrryazar 12 dk. önce
14 Ekim listesinden ihraç olan öğretmenler

Bende de bloke var hocam ziraat

sfm61 12 dk. önce
"Gerçekte nesin?"

Evren gibi mükemmel bir kitabi yazan ondan daha mukemmelini tabiki de kemalati geregi yazacaktir...

ilksosyalci 12 dk. önce
Referandumda Evet mi Hayır mı?

bi dinle attığım videoyu..

tayyip kazanır diyor başka bişi demiyo. bir önceki sayfa.

martılara fısıldayan 13 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

Anlayışlı olsun fazla karışmasın her şeye. Ben ciddiyim gelebilir miyim? :)

star_01 13 dk. önce
Rafadan tayfa

şardağı dede Allah şahit ki olur da iade olursam özeline telefon numaramı yazacam adımı soyadımı da

Eğer ki sende gram 1 cm erkeklik varsa beni ararsın hem vallahi hem billahi hem tıllahi

seni dinlene dinlene zevk alan ala öyle bir elime alacam ki en sonunda adliyenin kapısına bu iti ben bu hale soktum deyip kendim birakacam mesleği

bak bu kadar kişi şahit eğer erkeksen dedim daha da sana başka sözüm yok

biri bana bu lafı dese şimdi şuan kalkar giderdim yazardım numaramı

wolterr 13 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası

Şu kadarını söyleyeyim ona yanasmak için düğünler de kızlar benim bile etrafimda pervane hepsi gelin olma yarisindalar:))

keramibey-amcacim 13 dk. önce
Branş sıralaması

Ne demek ama kesin bi bilgi değil benim tahmince

ozgehemsire97 13 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Yarım saat önce geldi haber

Bolgedeydim

nedam44 14 dk. önce
Erkeksiz Hava Sahası
Sizle çok degerli bir fikrimi paylasmak istiyorum. Bence klozet satan firmalar ve akilli telefon üreticileri anlasip kampanya yapmali. Misal; akilli telefon alana klozet yari fiyatina ya da klozet alana akilli telefon yüzde bilmem kaç indirimli :) Pazar firsatina bakin nasil da görüyorum :)
DilanCaaa 14 dk. önce
14 Ekim listesinden ihraç olan öğretmenler

Bize bylok denen olmadı ki hocam. Benim hat kendi üzerime onunki kendisi üzerine.

sfm61 14 dk. önce
Rafadan tayfa

İtirazım var bu zalim kadare

İtirazım var bu sonsuz kedere

Feleğin cilcesine

Hayatın silvesine

Dertlerin cümlesine

İtirazım var

Yarım kalan sevgiye

Şu emanet gülmeye

YAşamadan ölmeye

İtirazım var

Ben hep yenilmeye mahkum muyum?

Ben hep ezilmeye mecbur muyum?

İtirazım var bu yalan dolana

Benim şu dertlere ne borcum var ki

Tuttu yakamı bırakmıyor

Benim mutlulukla ne zorum var ki

Bana cehennemi aratmıyor

İtirazım var değişmez yazıma

İtirazım var bu dertli şansıma

Sevginin sahtesine

Hayatın cilvesine

Dertlerin böylesine

İtirazım var

Yalan dolu gözlere

Durulmamış sözlere

Dost olmayan yüzlere

İtirazım var

Ben hep yenilmeye mahkum muyum?

ben hep ezilmeye mecbur muyum?

İtirazım var bu yalan dolana

Benim şu dertlere ne borcum var ki

Tuttu yakamı bırakmıyor

Benim muttlulukla ne zorum var ki

Bana cehennemi aratmıyor

bana cehennemi aratmıyor

Kajmeranpolis 14 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

arkadaslar diger liste ne zaman cıkar acaba

UNUTULDUKMU 14 dk. önce
Hangi Samsung

A7 2017 güzel cihaz,alınabilecek cihaz.

konyali42_ 15 dk. önce
Fetöcü olmayanlar okusun

Bravo çomar müthiş bir şekilde mücadele ediyorsun. Aslanım benim be. O kadar biliyorsun ki bu işleri açığa alinanin khk ile iade edildiğini söylüyorsun. Bırakın da devlet işini yapsın madem.

yörük-ali-efe 15 dk. önce
Niran ünsal başını açtı

siyasi konjüktür neyi gerektiriyorsa yapan insanlardan korkmak lazım.

beşincielement 15 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

:)) hocamm istediklerini böle süslüycen afili iki laf edip yazcenn. payam vay diye saaypma yani :)) kıslar sizin sandgnz gibi sadece paraya bakmz.. güven teşkil edin ascık :]

eften-püften 15 dk. önce
Diyarbakır mı şırnak mı ilçeleri de düşünerek

Yaa devreler Diyarbakır ın güzel olduğunu ben de biliyorum ama Lice Hazro Kulp gibi ilçeleri de düşünerek yazmak istemiyorum sonuçta bekarim ve merkezde kalmak içinde torpilim yok ondan dolayı Şırnak a biraz daha yakınım.

Kupabjk 15 dk. önce
14 Ekim listesinden ihraç olan öğretmenler

Tabiki de hayır. Muhtemelen bunun eşi ihraç kesin bunda vardır bişey deyip aldılar. Araştırma yapılmadığı ve yapılmayacağı için umudumuz hiç yok. Memlekete gitmeyi planlıyoruz.

sfm61 15 dk. önce
Branş sıralaması

Tesekkur ederim bilgi verdiğiniz için

97Hemşire 15 dk. önce
Açığa alınan 300 Komiser Yardımcısı

Ben ise Yakınlarda iade bekliyorum tabi bi oyuna getirmezlerse

hiçlik001 16 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

300 kisi digerleri nerde 720 sayisinin yarisini bile tutmuyor

kuzgun19031903 16 dk. önce
Referandumda Evet mi Hayır mı?

Hürriyet müsfettesi

Dün karargah rahatsiz derken.

Bu günde karikatürle darbe seviciliği yapmiş.

Medyanin ülkeyi dizayn etmesine izin vermemek için evet demeyi faydali buluyorum.

sakaya.fırat 16 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

İşte bu sınıfın çalışkan kızı

Benim odevimi de yaparsın pardon kriterlerimi yazarmisjn:))

keramibey-amcacim 16 dk. önce
Akademisyen iadeleri/ihraçları hakkında

Daha güzel haberlere hocam...

icsun 16 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Arkadaşlar S.Aleykum

Elazığ 4 ekim

Adlı idari yok

Ohal bimercimer valilik dilekce YOK

BUGUN BAYRAM

ALLAHIM BÜTÜN MASUM ARKADASLARIMA NASIP ETSIN

ABT VE BÜTÜN BİLGİ GETIREN ARKADAŞLARDAN ALLAH RAZI OLSUN

BURDAYIM INŞALLAH

nedam44 16 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

16:00 gibi sirnak ilce personelle gorustum iade bilgisi yok dedi

tr-manisa45 16 dk. önce
Avukat Adli Yargı Mülakatına Hak Kazananlar

Peki herkes iyi köyü bir şey söyleyebiliyor mu? Donup kalan oluyor mu? Heyecan dorukta mı ?? en azından sizin grupta durum nasıldı?

selinaydeniz 16 dk. önce
Rafadan tayfa

ertan ne yaptın ya simdi gider sikayet eder bu korkak bebe tehdit ediyolar beni abi diye aglar falan bu yazılır mı olcak sey mi bu simdi hic yakıstıramadım bebeklere karsı kibar olmalisin

Kebapcı Celal 17 dk. önce
Sence üstteki üye nasıl biri?

Benim beyin error verdi dediğim biri :D

Monte-Cristo-Kontu 17 dk. önce
Kayseri/Bünyan İKM

kardeş sen kayseri komisyonuna mı başvurdun

y.emre.ç 17 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Özelden yaz

invisiblee 17 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Aynen oyle kardes 17-25 oncesi calisanlari hep bekletmisler yani bir sekilde sube cikislilari durum onu gosteriyor

kuzgun19031903 17 dk. önce
20 Aralık'ta Bankasya hesabı yüzünden ilk /ikinci kez açığa alınanlar

inşallah en sona birakmislarsir bankadan donecekleri

657HAKKARİ 18 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

:))

sarızeybek1905 18 dk. önce
Numara yapamıyorum

Haklısın hocam. Maalesef hep öyleyiz aslında insan olmaktan cok, ağaç olup kök salma mecburiyetinde yaşıyoruz hayatı. Haliyle mutluluğumuzdan, keyfimizden ziyade kök salmak durumunda olduğumuz için cabalayamiyoruz. Kuş olup uçmak varken, ağaç olup kök saliyoruz diyor ya sair :). Geometri de iyi mısın bilmiyorum ama hayatta geometri çok önemlidir aslına bakarsan. Mesela ağaç olup kök salmak demiştim ya o ağacın nerede olduğu çok önemlidir aslında. Atıyorum, Taksim'de ağaç olmak var, Karadeniz daglarinda ağaç olmak var. Yani bakış açımız önemli, kısacası. Degistiremecegimiz hiçbir şey yok su hayatta, bakismizla her şeyi degistirebiliriz. Bir çizim görmüştüm çok eskiden, hapishanede iki adama resim cizdiriyorlar ikisi de pencereden baktığı manzarayı çiziyor birisi manzarayı çizerken parmaklıkları da çiziyor diğeri de manzaraya hayalini ekliyor bayagı ilginç gelmişti bana.

çevreci1 18 dk. önce
Günlüğüm

Merhabalar..

Çok şükür iyi geçen bir günün akşamında sessizliği dinliyorum..

Değerli Yapma Üye;

Rica ederim..

Size bahsettiğim üzere Edebiyat bölümüne konuyu bu akşam açacağım; konunun güzel eserler yazılmasına vesile olacağına ve iyi tesirler bırakacağına inancım tam..

Hayırlı akşamlar..

Suya Düşen GölgeR 18 dk. önce
Son sayfa sonsuz umut

Koskoca ıstanbuldan yokmu...ıstanbul neden en sona kalıyo !!!

maksoy3333 18 dk. önce
Evleneceğin İnsanın Özelliklerini Bu Başlıkta Yaz Belki Aradığını Bulursun...

Ot a anca azot oluruz; ))

Bizde varsa yoksa ejderhaca bilsin timsah gibi her bataklikta yaşamak varken ila yakacak dilinden alevler fiskirtacak:)

keramibey-amcacim 18 dk. önce
Rafadan tayfa

bakınız: her dönemin adamı örnegi. lafı hemen cevirdi cakal.

Kebapcı Celal 18 dk. önce