Konu
Kyk mülakat sonuçları açıklanma tarihi

+++++

Ey1234 1 dk. önce
Muş bulanik

Güncel

EvinizdekiHemşire 2 dk. önce
İade bekleyenler sayfası

26 Nisanclardan 1100 ihrac varmış sayının bu kadar az olması beni şaşırttı. Bunlar da fetö ye para toplayan onlar a abilik yapanmis sd kartta böyle kayitliymis. Diğer kısım araştırılıp iade edilmesi yönündeki görüş daha ağır basiyormus. Şu anda 1100 kişi haricindekiler hakkında kesinleşmiş bir şey Yok. Duyumdur. ( Siyasi degil )

İnanirsiniz inanmazssiniz size kalır.

Çokyakndasinemalarda 3 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

İnsallah oyle olur ama var gorunmesi bir sorun degilmi zaten peki ya kullanmadigimiz olan programdan var denildi bidw mesajda gondermissin denirse insallah oyle bisey olmaz bilemiyorum bu lanete nasil bulastik

swadik 5 dk. önce
TEIAS ile ilgili

Hangi grup hocam bu

Reyyaneliff 6 dk. önce
Yani diyorum ki

Cidden yokkk..

Geç anlıyoruz galiba kıymeti..

iş işten geçince ..

Torpil geçsek bari ama o da yok

l H i ç l i k l 6 dk. önce
İade Beklerken Kaprisli Moderatörlerin Zulmüne Uğrayan Öğretmenler

Gerçekten mi hocam vallahi tayinim çıktı sevinememiştim :) allah razı olsun bilgi için

dumurbtl 6 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı

Alttaki 24 saat burda online olupta ses etmeyenlerden bi'haber

Joka 7 dk. önce
İade Beklerken Kaprisli Moderatörlerin Zulmüne Uğrayan Öğretmenler

İnşallah hocam allah razı olsun

dumurbtl 7 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Tam tersi.. Sende online var dediler ama ne veri qlmissin nede gondermissin.. O zaman ya hatali tespit yada blok ip yada kumpas falan.. neyse baska sey oldugu belli olacak..

Ac avea ayrintili faturana bak whatshap tqn yazdiklatin gonderip aldiklarin data olarak kayda alinir..

Kullanmamis olanlar icin gercekten faydali olacaktir..

Prometheussss 7 dk. önce
Veteriner hekim

Face de sayfalar var baya yardimci oluyorlar saolsunlar oradan takip edebilirsin aslinda.Yine bi sorun olursa bildigim kadariyla yardimci olmaya calisirim.

firmus 7 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Çok tuttu çok :))) alttaki bu gece forum nobetcisi

Murat blc 8 dk. önce
Yani diyorum ki

Günü ilk kutlayan sevgili mnet telefona bildirim gelince nasıl duygulandım anlatamam:/

Bilmikabil ağlama duvarım..

Nice güzel bayramlara :S

l H i ç l i k l 9 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Hı tamam o zaman :)

Tuttu

Alttaki sessizliği sever

Joka 10 dk. önce
Arkadaşlar tercihleri yanlış yapmayalım kılavuzu dikkatli okuyalım

YDS isteyen kurumlar genelde C (70-80 puan) seviye bazi kurumlar talebine gore B ( 80 - 90 puan ) seviye cok az da olsa A (90 ve uzeri) seviye isteyen kurumlar yada kurumlardaki bolumler var. en dusuk c seviye isteniyor arkadaslarim dedigi gibi klavuza bakmadan asla tercih yapmasinlar kendilerine yakmalarina uzulmuyorum zerre umrunda degil atanacak arkadaslari magdur etmesinler kafi

blackwater04 12 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Pro programo aktif olarak kullanmaknduc ve biz kullanmadik btknin yaptigi calismayla bunu ortaya koymasini isterdik bu veriler bizi kurtarmaZ adam programi aktif olarak kullanmisskn dediginde suclu duruma duseriz zaten yalan degil ki dedigim

swadik 12 dk. önce
Yani diyorum ki

Var mı kahrımızı kendimizden başka çekebilen..

Kiymetimizi de bilmiyoruz hiç.

Joka 12 dk. önce
3.Dönem paem sonuçları ne zaman açıklanacak?

Madem 3 aşamalı bi sınav ise bu sınav ve iyi olan kazanacaksa neden çalılıpta yazılının hakkını vermiyor bazı arkadaşlar niye ben hiç.uğraşmam 60 ı alır adamını da sokaeım devreye , mülakatanda 100 verirler kolay kolay rahat rahat kazanalım hesabı yapıyor millet sen o düşük puanlarınla kazanırken illaki ilk bin içinden adamı olmayan ve emek harcamış birinide, o adamın hakkı iken harcıyorlar kimse burda 60 in hakkı demesin bir insan yazılı 80 spor 100 ise 60 puanlınon her Zaman önündedir. Merkezi sınav sistemlerinde hep bu böle olmuştur. Sen hiç ÖSS den 100 puan alıp ben Tıp okumak istiyorum diyeni gördün mü veya ben KPSS den 60 aldım 80 atanmasından ben atanma hakkım var diyen gördün mü ? Çaba harcamadan herkes bişey elde etme peşine düşmüş .. Biz zaten demiyoeuz k ilk binde olpta sıkıntılı olan sporu düşük olan adamı almasınşar zaten ama çabalamış sıkıntısı olmayan ysiazılısı yüksek ve sporuda yüksek kişinin önüne barajı zorla geçmiş bir adamı da geçirmesinler

Salih4255 13 dk. önce
İçişleri bakanlığı mülakatında listelerde yer alan en düşük kpss puanlılar işe alınmalı

Bana ne gelen var ne giden

denizlevent 14 dk. önce
Mimarlar Platformu

Zaten sana gelmez çokta öyle şeapma yani

srkder 14 dk. önce
GÜMRÜK TAŞRA MEMURLUĞU

Yedek olmak çok kötü bir durum 2 kere başıma geldi ikisindede sıra bana gelmedi.Arafta kalmak gibi birşey insan aylarca umuyor tanımadığı her numaraya heyecanlanıyor kuruma kim başlamış kim belge teslim etmemiş takip ediyor velhasılı iğrenç bir durum.Allah yardımcın olsun hocam inşallah tez zamanda sıra gelir.

denizlevent 15 dk. önce
Yani diyorum ki

Ahh kendimizz..

Ne çekti bizden tek çareMiz iken..

Aynen laftan ibaret işte:)

l H i ç l i k l 16 dk. önce
Tuttu-tutmadı

İftira günah eksi veren ben değildim diye seyettim:)) Alttaki burdan birkaç kişiyle çok samimi

Murat blc 16 dk. önce
Özel harekat

Ağustos ayında kurs açılacak diye duydum

genççpolis 16 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Adli sürecim başladıktan 3-4 gün sonra avukatımla savcı beye dılekçe vermiştim . İnterner veri trafiği, hts, log, user id, iddia edilen tarıhte operatör tarafından şahsıma verilen ip lerin başka kimlere verildiği ve onların kım oldukları bu konu ile ilgileri olup olmadıgı arastırılmasını ve ıncelenmesini istiyoruz dıye. Savcı beyde avukata bız gerekli yerlerden gerekli evrakları istedım zaten demıstı. Acaba ıstedıklerı arasında benım dilekçemde olanların hepsi varmıdır. Gitmekte istemıyorum artık oralara.

Desserap 17 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tuttu

Alttaki utandin mı derken ne demek istedi açıklayacak

Joka 18 dk. önce
OkuYorum ( Fikrimin İnce Gülü )

Evet "Körlük"ü okuyacağız nasip olursa.

Daha önceki etapta seçmiştik basımı olmadığı için temin edememiştik biliyorsunuz. Şimdi yeni basımı var.

Tüm ekipten ve yeni etaba katılmak isteyenlerden bu kitabı temin etmelerini rica ediyorum. Hazır bulunsun elimizde.

"Fikrimin İnce Gülü" yorumlarını bitirmedik bu arada devam ediyoruz yeni etaba geçene kadar.

Sözü olanları bekliyoruz tabiki. :)

Geceniz hayr olsun.

sabah melikesi 18 dk. önce
Hayata dair derinlere yolculuk

5liralık kumandayı bile naylonlara sarıp özenle korursunuz ama bir gülüşünüze ömrünü verecek insanların hayatının içine ediyorsunuz.............

Demiş şair. güzel demiş. Kim kime ne hissediyorsa soylemeli hayat kısa ve zaman geçiyor. Kıymet bilmek ve sohbetinden zevk aldığınız insanı bile kaybetmemek gerek.......

Murat blc 19 dk. önce
Arkadaşlar tercihleri yanlış yapmayalım kılavuzu dikkatli okuyalım

Anladım peki o zaman. Yds puanından herhangi bir puan mı almak lazım yoksa yüksek mı almak lazım ? Hani mesela şart olarak en az 5 yıl geçerli YDS puanı demişte puanını dememiş

vaqabond 19 dk. önce
Yani diyorum ki

Burda kalmadı çalacak kapı ışıklarını kapattı herkes:) yine bizim kendimizden bAŞKa çalacak kapımız yok bir kez daha anlamış olduk..

Mutlu bayramlar dileyeyim ben de sana :)

Adet yerini bulsun

Joka 19 dk. önce
Şeker fabrikalarına tercih yapacak ziraat mühendisleri aklınıza takılanları sorabilirsiniz

Beklerim hiç problem değil. Gönderilen varsa da hayırlı olsun..

azdrn 19 dk. önce
Memurlar net haber yap.icisleri bakanlığı 112 acil cagri merkezine alım yapılmasını istiyoruz

+

Nursilya 19 dk. önce
Yani diyorum ki

Hiçlik dinliyorum..

Hiç oluyorum..

Hiçbir yere ait olamıyorum..

Hiçbir mevsime..

Hiçbir güne..

l H i ç l i k l 20 dk. önce
3.Dönem paem sonuçları ne zaman açıklanacak?

300.mesaj

krallar44 22 dk. önce
Evde sağlık biriminin kamu hastaneler kurumuna devri

Bireysel dava açan yada açmayi düşünen var mı acaba?

ali kar 22 dk. önce
İdare mah. davayı kazandım cezam iptal oldu

Tamam nezaket gelsin

krallar44 23 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Utandinmi :)) tuttu tatiller hariç .alttaki ailesiyle yaşıyor

Murat blc 23 dk. önce
Gizli ilimler

.

Gizzli İlimler 23 dk. önce
Yani diyorum ki

Keyifli bayramlar bu arada..

Güya bayrammış diyorlar..

:)

l H i ç l i k l 23 dk. önce
İdare mah. davayı kazandım cezam iptal oldu

Kavga yok ben sadece biraz nezaket istiyorum

3212 23 dk. önce
86.94 Puanla bu atamada kazanabilir miyim

eyv. ben bile derken :D

memuradayı28 23 dk. önce
İlk şark görevi ne zaman?

La önce asalet tasdik olsun sonra düşün

krallar44 24 dk. önce
Arkadaşlar tercihleri yanlış yapmayalım kılavuzu dikkatli okuyalım

Üniversite bitirmiş adam tercih yapmaktan bihaberse bırakın puanı yansın. Kadro tablosunda şartlar yaziyor, tercih ekranında da kadronun yanında nitelik kodları yazıyor. En sonda başvuruyu onayladiginda yaptığı tercihlere ait tüm kodlar ekrana geliyor. Bunlara rağmen hatalı tercih yapana da pes yani.

mechanical87 24 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı

Alttaki az uyuyor

Joka 24 dk. önce
Denizbank müfettiş yardımcılığı sınavı 2017

Bana soylediler bence de ilginc oldu. Ama ben my istiyordum cok moralim bozuldu o yuzden.. dunyam yikildi resmen

Lol07 25 dk. önce
Kurum öğretmenliği

Hayırlı bayramlar.

tam.dal 25 dk. önce
İl dışı atama iptali

Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar demişler bende öyle oldum ben kimseye hakaret etmedim etmemde herkes ne olduğunu belli ediyor bu da son mesajim birisi norm fazlası oluyorum demiş gittiğim yerde bu ve bunun gibilere sözüm yok önce de yazdım geçerli bir mazereti olana iptal hakkı versinler itirazimiz yok ama öyle kafasına göre iptal etmek isteyenlere sözüm. Herkes elini vicdanına koysun ha şimdi iptal derdinde olanlar yine kizacaklar bana hadi birisi desin bu başlık sahibinin geçerli bir sebebi var diye burda müdür olursam iyi olamazsam yok gidiyim çok geçerli sebep değil mi tayinden önce belli değildi ya yönetici atama takvimi

runo86 25 dk. önce
Yani diyorum ki

hadi ya..

Bu saatte hangi kapı çalınır ki:))

l H i ç l i k l 26 dk. önce
İdare mah. davayı kazandım cezam iptal oldu

Kavga etmeyin

krallar44 26 dk. önce
20. Dönem POMEM

Gez oğlum.

Vatanına göz dikeni ez oğlum.

Dostun kim düşmanın kim sez oğlum.

Tarihini şerefinle yaz oğlum.

Yaz oğlum.!

https://www.youtube.com/watch?v=TmkFrDTl2MM

talisca677 26 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Kesinlikle tutmadı ama hemen artilayim alttaki birazdan uyuyacak

Murat blc 26 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Sinyal almak ayri veri alip gondermek ayri.. Download yada upload bilgilerinden kisinin veti gonderdigi yada aldigi belli olacak.. İcerik bulunamadi ama programi aktif olarak kullandi diyecekler..

Bu bence olumlu bir gelisme.. Gecen hafta ben bunu yazmiatim btk da farkli data yok mit in kom un yapmadigini yani veri trafigini yaparak daha net liste aciga cikaracak demistim

Prometheussss 26 dk. önce
3.Dönem paem sonuçları ne zaman açıklanacak?

Barajda boğuldu millet

krallar44 26 dk. önce
86.94 Puanla bu atamada kazanabilir miyim

89

memuradayı28 26 dk. önce
Yani diyorum ki

En önemlisi samimiydik..

Iyi niyetliydik..

Büyüdük kirlendik..

Yetmedi kirlettik..

l H i ç l i k l 27 dk. önce
Becayiş isteyen yokmuuuuuuu

Sen mi seviyelisin yegen

krallar44 27 dk. önce
3.Dönem paem sonuçları ne zaman açıklanacak?

Arkadaslar baraj hakkinda duyum var mi balonda olabili;)))

Adana merkez 28 dk. önce
Yani diyorum ki

Hiç kalmamış bizde de :)

Joka 28 dk. önce
Yani diyorum ki

Her şeye rağmen güzeldi..

Hiçbir şey yoktu ama her şey vardı..

l H i ç l i k l 29 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı

Alttaki beni eksikeyen kişi :)

Joka 29 dk. önce
İdare mah. davayı kazandım cezam iptal oldu

Sen telefonunu yazda sana whatsapp tan atim kararı

3212 29 dk. önce
20. Dönem POMEM

Geçen dönem 12 günde açıklanmasina rağmen daha sabırsızlık sanki

knty 29 dk. önce
Az daha yüklenirsek kyk yı açıklatırız

++

emndrn 30 dk. önce
Yani diyorum ki

Bir fincan uyku almaya geldim..

Eskiden tuz şeker falan istenirdi..

Zaman çok değişti tabe:P

l H i ç l i k l 30 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Nerede, ne zaman konuştuğumuz ne yazdığımız çıkacakmış. Çıksın bakalım ne yazdık, yazmadıysak ne mesaji gelmiş onu söylesinler. Detay vermeleri iyi eğer doğruysa. Şu gün şuradan girmişsin ama yazılar tespit edilemedi ama varmış derseler o kötü

thecorsan16 30 dk. önce
İade bekleyenler sayfası

Yeni extra bi gelişme varmı ? duyup ta yazamayan lütfen ite kurta aldırmayın yazın ..cikmazsa sizin suçunuz değil alıştık zaten

Kayıboy751 31 dk. önce
İdare mah. davayı kazandım cezam iptal oldu

Kardeş işine gücüne bak benim adım ergün soyadım ergin ankara koruma şubede çalışıyorum yalan yanlış milleti gaza getirme

3212 32 dk. önce
Tayin iptali

iptal isteyenler için tavsiyem de şu. bunu sağlamanın tek yolu gündem oluşturmaktır. twitter en önemli mecra. ayrıca sendika başkanlarının da talebi çok önemli.

korkuyu_beklerken 32 dk. önce
Yani diyorum ki

Geçerken uğradıydım..

l H i ç l i k l 32 dk. önce
Hayata dair derinlere yolculuk

https://youtu.be/JcqlZosgjr8

Murat blc 33 dk. önce
İlk şark görevi ne zaman?

Gönüllü şark için dilekçe versem cevap ne olur ki?

Hilal bıyıklı 34 dk. önce
Atamaya istanbul gelme şansı

La sen önce bir polis ol ondan sonra bunları düşün

krallar44 34 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

Berbat bir haber hocam sirinbabanin dediginin benzeri online sayilsri baz istasyonlari kullanmayani ayristiracak bir haber degil haberdede diyorki yalan soyleyemezler teyit edildi diyor 102000 kisinin hic birini ayirmamislar vee daha neler nler

swadik 35 dk. önce
Gececi tayfa

Hayırlı bayramlar uyudunuzmu

Mefc06 35 dk. önce
Ziraat bankası uzman yardımcılığı servis görevlisi alımı

Parayı geri alabildiniz mi

gizemfatih 35 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tuttu alttaki terazi burcu:)

Murat blc 36 dk. önce
İlk şark görevi ne zaman?

Daha erken gitme şansım yok mu?

Hilal bıyıklı 36 dk. önce
Komiser yardımcılığı

Helal olsun baskan

krallar44 36 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tuttu

Alttaki burçları saymaya kalkmayacak

Joka 37 dk. önce
20. Dönem POMEM

Yeni ibareside kalkmış bundan sonraki ilk yeni ibaresi bizimki olur inşallah :)

Spilos190 37 dk. önce
Bir daha ki sağlık ataması

Arkadaslar 2018 e kadar tecilliyim ama diger alima belkide 1 seneye yakin var tecili bozdurup askere gitsem askerdeyken sözleşmeli tercih verip atansam herhamhi bi sorun olurmu atamam iptal edilirmi

Tıbbidök34 37 dk. önce
Arkadaşlar tercihleri yanlış yapmayalım kılavuzu dikkatli okuyalım

kardeş senin yazdığını görmedim bile ben sadece başlığı canlı tutmak için genel uyarı mahiyetinde yazdım sadece.

Rock.Of.Gibraltar 37 dk. önce
Fikrinize ihtiyacım var?

Niçin SGK denetmenliği diyen olursa yabancı dilim yok guy da olmak istemiyorum çünkü biliyorum ki guy la yaptığım iş arasında bi fark yok ben düz memur hayatı yaşamaktansa fena sıkıldım

sgkşef 38 dk. önce
21. Dönem mezun adli yargı hakim ve savcı adayları

Staj yeri değişimi için 7 temmuza kadar dilekçe verilebilecek. Dilekçelerin değerlendirilmesi için de gereken süreyi hesaba katarsak temmuz ortasına yetişir inşallah. Başlangıç tarihi ile ilgili duyumu olan yok mu?

Akcan Kemal 38 dk. önce
Hayata dair derinlere yolculuk

Demek ki bayram geceleri burası sahipsiz :)) yaşayan ve okuyan yok mu_?

Murat blc 38 dk. önce
3.Dönem paem sonuçları ne zaman açıklanacak?

Çarşamba günü acıklanıyor

krallar44 38 dk. önce
19. Dönem ile alakalı Sorularınızı Sorabilirsiniz.

Bahsettiğimiz sen ve senin gibiler değil. Zaten bunu bahsettiğin gibi söylenen senin gibi orada eğitim gören arkadaşlar tarafından bizzat duyulan şeyler. Kimsenin sana ve senin gibilere laf söylediği yok. Biz orada değiliz, söyleneni belirttik. Sevgiler

isoydash 39 dk. önce
Okmeydani eah

Laborantlarda nöbete kalma durumları falan hemsirelerden farklı diye biliyorum belki bi miktar fazla olabilir fazla nöbet tutarsak

01hems 39 dk. önce
Bylock listelerindeki hatalı tespitler ve mağduriyetler

http://m.ahaber.com.tr/gundem/2017/06/26/102-bin-bylockcunun-gorusme-listesi-cikarildi

taze haber. Inşallah doğrudur

thecorsan16 40 dk. önce
Kırklareli ye atanan var mı?

Luleburgaza atandim

berkanyasin 40 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı alttaki burcunu soylemezse tüm burçları sayacagimin farkında degil

Murat blc 40 dk. önce
Polisin açığa alınma ve işten atılması

Klavye delikanlıları, sokakta artistik yapıp dayak atıyorsunuz sonra mahkemelik olunca ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz. Hepiniz laf adamsınız. Doğruları konusun.

krallar44 40 dk. önce
Gibisin

yok mu bildiğin der gibisin :)

Metallurgist 40 dk. önce
3 Ders sınavı

Tek kaldığım ders avrupa birliği ve Türkiye ilişkileri

Bu dersin bütün bilgilerini karıştırıyorumhiç birini kafamda oturtamıyorum. Lütfen yardım edin bu ders nasıl çalışılır nasıl geçilir hangi kitap daha net anlatıyor. Geçen arkadaşlar yönlendirirsrniz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum

bila tebliğ 41 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı

Alttaki burcunun özelliklerini taşımaz

Joka 41 dk. önce
Kamu yönetimi 8.dönem final notlarım

Tek kaldığım ders avrupa birliği ve Türkiye ilişkileri

Bu dersin bütün bilgilerini karıştırıyorumhiç birini kafamda oturtamıyorum. Lütfen yardım edin bu ders nasıl çalışılır nasıl geçilir hangi kitap daha net anlatıyor. Geçen arkadaşlar yönlendirirsrniz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum

bila tebliğ 41 dk. önce
3 Ders sınavı hakkında

Tek kaldığım ders avrupa birliği ve Türkiye ilişkileri

Bu dersin bütün bilgilerini karıştırıyorumhiç birini kafamda oturtamıyorum. Lütfen yardım edin bu ders nasıl çalışılır nasıl geçilir hangi kitap daha net anlatıyor. Geçen arkadaşlar yönlendirirsrniz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum

bila tebliğ 42 dk. önce
Kyk mülakat sonuçları açıklanma tarihi

Nasıl yani anlamadim?

fatalrhy 42 dk. önce
Okmeydani eah

Arkadaslar numaralarinizi bana mesaj olarak atın ben kurayim grubu daha sonra yazan olursa ekleriz

01hems 43 dk. önce
Tuttu-tutmadı

Tutmadı hep yine nerde hata yaptım der:)) alttaki yay burcu

Murat blc 43 dk. önce
ANKET
Kılıçdaroğlu'nun yürüyüşü hakkında ne düşünüyor sunuz?